پارس ناز پورتال

زبان بدن افراد دروغگو برای ازدواج را بشناسید

زبان بدن افراد دروغگو برای ازدواج را بشناسید

زبان بدن افراد دروغگو برای ازدواج را بشناسید 

تعداد زیادی از افراد میباشند که شاید خود را در مراحل نخست آشنایی مفید جلوه دهند اما در واقع در حال دروغ گفتن میباشند و شما می‌توانید به آن پی ببرید. امروز بسیار باب شده که افراد با عناوین مجهول و پشت اسم و عرف هاي ساختگی دست به کلاهبرداری گسترده می‌زنند، مثل مدرسه و دوره استادی و یا مشاوره و یا …. و نمونه آن این داستان حقیقی هست که به تجزیه و تحلیل ابعاد و زوایای آن خواهم پرداخت.

 

نکته بسیار مهم : زبان بدن این افراد به شدت حرفه اي هست و در مذاکره دارای دکترای اختصاصی و پیشرفته میباشند. این استاد نماهای یهویی که نه سن و سال درستی دارد، نه متاهل میباشند و نه متعهد و نه دارای سابقه کار آنچنانی، از ابزار رسانه با ضرب پولهای باد آورده انقدر مفید بهره گیری میکنند که هر فرد بی تجربه اي را به سهولت فریب داده و تحت تاثیر قرار می‌دهند.

 

جالبترین قسمت این داستان اعتماد هست اعتماد هست اعتماد. مهندس قلابی اي که تحت عنوان کارآفرین پولدار و متمول خود را جا زده بود و با تهمت اغفال اینترنتی ده ها دختر جوان دستگیر شد، امروز دست مایه مازیار میر برای نگارش این مطلب کوتاه هست .

 

جالبترین نکته در این گرگ اینترنتی اعتراف به ارسال درخواست به بیش از یکصد دختر جوان هست. او با ترفند‌هاي گوناگون کلاهبرداری کرده هست. بهره گیری از تکنیکهای ذهنیت سازی، بحرانسازی مذاکره و مخصوصا زبان بدن حرفه اي در جای جای سخنان این فرد به چشم میخورد.

 

اما داستان از جایی آغاز میگردد که دختری بنام …. در بازپرسی شعبه …. دادسرای جرایم رایانه‌اي تشکیل شد. این دختر چنین نقل می‌کند که : مدتی گذشته در یک سایت همسریابی ثبت‌ نام کردم تا از این طریق مرد ایده‌آلم را پیدا کنم. آیا به راستی می‌توان در چنین سایتهایی مرد ایده آل را پیدا نمود؟؟؟؟

 

مدتی گذشت تا این که سایت همسریابی آقایی به نام ….. راکه مدعی بود مهندس و یک کارآفرین هست به من معرفی نمود. در همان برخورد اول شیفته او شدم و تلاش کردم ارتباط‌ام را با او ادامه دهم. او هم به من قول داد، آینده بسیار مفید و درخشانی برایم فراهم میکند و مرا خوشبخت و سعادتمند می‌کند.

 

او با ژست ها و رفتارها و کلام مسحور کننده اش، خود را کاملا عاشق و دلداه و بی قرار من معرفی می نمود و به سرعت قرار گذاشت تا به زودی جشن عروسی را برگزار کند و ما زندگی مشترک‌مان را آغاز کنیم. در جای جای این داستان رد پای ذهنیت سازی از آینده درخشان و ارائه تکنیکهای ویژه زبان بدن به شدت به چشم میخورد، آیا چنین نیست؟؟؟

 

گرچه نیاز نیست شما استاد زبان بدن یا دوره هاي تخصصی و پیشرفته زبان بدن را گذرانده باشید یا حتی یک تحلیل گر زبان بدن باشید، فقط باید بهتر ببینیم و به همه ي ابعاد رفتار، گفتار و چراها دقت کنیم و گرچه فیلم هم مخصوصا هالیوودی با تم عشقی و رومانتیک چندان مشاهده نمایید.

 

در این زمان دختر جوان با این فرد فریبکار به‌ طور تلفنی و مخفیانه ارتباط داشته و متهم با اعتماد سازی و تعریف داستان هاي حقیقی سعی در اساس سازی اتفاقات بعدی دارد. شاید در این خصوص بحبوحه هنر این فرد در جذب و اقناع مخاطب با هنر گفتگو بر پایه علم مذاکره هست .

 

« یادتان باشد هیچ چیز و هیچکس آنگونه که به نظر میرسد نیست مازیار میر»»

 

هنوز مدتی از آشنایی ما نگذشته بود که او تماس گرفت و با حالتی بسیار بحرانی به من گفت به شدت با اتومبیل اش تصادف کرده و به حدود چند میلیون تومان نیاز مبرم دارد. من که دیگر وی را شوهر آینده خود می‌دانستم، بلافاصله برایش پول واریز نمودم و این مورد چند بار دیگر تکرار شد و او با بهانه‌هاي گوناگون از من پول گرفت تا دیگر کاملا ناپدید شد و دیگر به پیام هاي من پاسخی نداد .

 

با کمک دوستانم پیروز به وارد شدن به ایمیل این مرد فریبکار شدم و ناگهان با انبوه پیامهای او روبرو شدم که از همه ي خواستگاری کرده بود. و گرچه به همه ي‌ قول ازدواج داده بود و با همان رویه و متدی که با من رفتار کرد بود با انها نیز رفتار کرده بود. واقعا برایم غیر قابل باور بود و تازه متوجه شدم این مرد شیاد و کلاهبرداری بیش نبوده هست و هدف حقیقی او اخاذی و کلاهبرداری بوده و خواستگاری فقط و فقط یک پوشش هست.

 

اظهارات شاکی نشان می داد که با یک متهم سریالی روبرو هستیم و به همین علت بازپرس، افسران پلیس فتا را برای تجسس‌هاي پلیسی و به منظور شناسایی هرچه سریعتر مرد کلاهبردار بسیج نمود.

 

فقط با گذشت مدتی کوتاه از آغاز رسیدگی به این پرونده در حالیکه تعداد شاکیان به بیش از ده ها نفر رسیده بود ماموران با یک عملیات پلیسی ضربتیَ مخفیگاه متهم را شناسایی و سرانجام وی را دستگیر نمودند. این مرد کلاهبردار پس از دستگیری توسط پلیس فتا ابتدا داستان خواستگاری را کلا رد نمود، اما با بازجویی هاي فنی و مخصوصا وقتی در برابر انها قرار گرفت به ناچار ارتباط با شاکیان را پذیرفت، اما مدعی شد قصد ازدواج داشته هست.

 

تمامی شاکیان نمونه چنین پرونده هایي که فریب پزشک و یا مهندس و یا استاد و یا…. قلابی را خورده اند همۀ اظهار میکنند که : کار این افراد ضربه روحی سخت و مهلکی بر روح و جان و احساسات آن ها وارد نموده هست. انها با وعده و وعید‌هاي فراوان، انها را به شدت فریب داده و حیثیت انها را لکه دار نموده اند دقت داشته باشید

 

این روایت متعلق به مردها نیست داستانهایی از این دست از زنان بسیاری نقل شده هست و این داستان برای همۀ صدق نموده و میتواند خدای نکرده اتفاق بیفتد.اری از آنجا که ممکن بود شاکیان پرونده افزایش یابند متهم تحت بازجویی‌هاي فنی- پلیسی قرار گرفت تا زوایای مخفی اقداماتش روشن شود.

 

با گذشت مدتی از تحقیقات تخصصی از این مهندس قلابی در اظهاراتی شگفت‌ انگیز مدعی شد، تاکنون از حدود یکصد دختر و زن مطلقه خواستگاری کرده و با وعده و وعید اعتماد انها را جلب و در فرصتی مناسب از آنان کلاهبرداری نموده هست.

 

او که مدتی گذشته متارکه نموده هست، همین طور مدعی هست که : قصد داشته با تمام طعمه‌هایش ازدواج هم بنماید . اظهارات متهم سریالی در حالی بود که فقط تعداد کمی از طعمه‌ها، وی را شناسایی و سپس از او شکایت کرده بودند و اکثر قربانیان از ترس ابروی خود دم بر نیاورده اند.

 

پس لطفا و حتما در گزینه افراد دقت کنید به هیچ سایت همسریابی و رزومه افراد تا اطمینان کامل اعتماد نفرمائید، حتی اگر در همایش و سمینار، طرف برچسب به اصطلاح استادی داشته باشد و به شما گل هم هدیه دهد. گول زبان چرب و نرم و ظاهر آراسته و زیبای افراد را نخورید

 

 به گزارش پارس ناز از تکنیک تخصصی چرای مقدس یا Why the Bible بهره گیری کنید به نقاب پشت جهره ها اکثر دقت کنید یادتان باشد دروغ هر چه بزرگتر باور آن ساده تر هست. از تکنیکهای زبان بدن در تشخیص دروغ بهره ببرید.

 

اگر علاقه مند هستید با اصول علمی ارتباط موثر و مدیریت و رهبری آشنا شوید، اگر می‌خواهید به پشت نقاب چهره ها نفوذ کنید، اگر میخواهید واقعیت انسانها را اکثر درک کنید و اگر علاقه مند هستید در مذاکره و تجارت و کسب و کارتان پیروز تر ظاهر شوید لطفا کتاب هایي پیرامون زبان بدن را مطالعه فرمائید و با ما همراه شوید.