پارس ناز پورتال

زمان مراسم رونمایی از Galaxy note 7

زمان مراسم رونمایی از Galaxy note 7

زمان مراسم رونمایی از Galaxy note 7 

12 مرداد ماه زمان رونمایی از Galaxy note 7 هست و مردم جهان منتظر هستند تا ببینند این بار سامسونگ چه گجتی را روانه بازار خواهد کرد. شرکت سامسونگ دعوت نامه‌ی رسمی برای رونمایی از گلکسی نوت ۷ را برای رسانه‌های مختلف ارسال کرد.

 

در این دعوت‌نامه مشخص شد که پرچم‌دار جدید این شرکت در تاریخ ۱۲ مرداد در یک مراسم Unpacked دیگر رونمایی می‌شود. همچنین مشخص شده که این مراسم در سه شهر نیویورک، ریو دو ژانیرو و لندن برگزار می‌شود. البته مراسم سامسونگ به صورت زنده هم پخش می‌شود.

 

سامسونگ در دعوت‌نامه‌ی خودش هم اعلام کرده که در این مراسم گلکسی نوت ۷ نشان داده خواهد شد. این گوشی تکمیل کننده‌ی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge خواهد بود. همچنین این گوشی تمام ابهامات درباره‌ی آخرین تکنولوژی‌های موبایل سامسونگ را از بین می‌برد و این محصول یکی از بهترین‌های سامسونگ خواهد بود.

 

در حالی که گلکسی نوت ۷ هنوز رسما معرفی نشده، تصاویر و شایعات مختلفی درباره‌ی آن به بیرون درز کرده است. دیروز چندین تصویر مختلف از این تلفن همراه هوشمند لو رفت و مشخص شد که این گوشی صفحه نمایش خمیده دارد. شایعات می‌گویند که نوت جدید از استاندارد IP68 بهره می‌برد که باعث شده در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشد.

 

۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای آن در نظر گرفته شده و ۴ یا ۶ گیگابایت رم خواهد داشت. دوبین نوت ۷ هم ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و یک باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی یا ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روی آن قرار گرفته است. گوشی جدید سامسونگ در آمریکا و چین با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون و در سایر کشورها با تراشه‌ی اگزینوس عرضه می‌شود.