پارس ناز پورتال

زمان پخش مرحله نیمه ‌نهایی عصر جدید احسان علیخانی

مجموعه : اخبار سینما
زمان پخش مرحله نیمه ‌نهایی عصر جدید احسان علیخانی

زمان پخش مرحله نیمه ‌نهایی عصر جدید 

زمان پخش مرحله نیمه نهایی عصر جدید درسال 1399 اعلام شد. برنامه عصر جدید در واقع یک مسابقه استعدادیابی اسـت کـه در صدر برنامه هاي تلویزیونی پربازدید در ایران قرار دارد. این برنامه بـه تهیه کنندگی احسان علیخانی ساخته شده و با اجرای این مجری محبوب از شبکه سوم سیما پخش می شود. در ادامه قصد داریم تا آخرین اخبار درمورد پخش نیمه نهایی این برنامه درسال 1399 رابه اطلاع رسانیم.

 

نیمه نهایی عصر جدید کی پخش می شود؟

کار تولید برنامه عصر جدید با ایجاد تغییراتی خاص از سر گرفته شده و این مسابقه استعدادیابی پرطرفدار پس از ۵ ماه وقفه بار دیگر پخش خواهد شد. پس از شیوع کرونا و تأخیری کـه در ساخت آثار تلویزیونی رخ داد، با اندکی وقفه، تولید برنامه عصر جدید هم از سرگرفته شد؛ اما تولید این مسابقه نسبت بـه گذشته متفاوت‌ تر، سخت‌ تر و حتی پرهزینه‌ تر شده اسـت.

زمان پخش مرحله نیمه ‌نهایی عصر جدید احسان علیخانی

«عصر جدید» دوباره بـه آنتن شبکه سه بازمی‌گردد، اما عوامل این برنامه از تغییر در روش تولید آن بر اساس رعایت شیوه‌ نامه ‌هاي بهداشتی ابلاغی از سوی ملی مقابله با کرونا خبر داده ‌اند. پس از شیوع کرونا و تأخیری کـه در ساخت آثار تلویزیونی رخ داد، با اندکی وقفه، تولید مسابقه عصرجدید هم از سرگرفته شد؛ اما تولید این برنامه نسبت بـه گذشته متفاوت‌تر، سخت‌تر و حتی پر هزینه‌ تر شده اسـت.

 

داوران نیمه نهایی مسابقه عصر جدید

در ضبط سری جدید این مسابقه تلویزیونی بنا بر اعلام تیم رسانه‌اي آن، اجرای هر گروه یا فرد شرکت‌کننده بطور مجزا دریک روز خاص ضبط می شود و داوری بر اساس ویدئوی تصویربرداری شده از اجرا در روزی دیگر، توسط هیئت داوران متشکل از امین حیایی، بشیرحسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رویا نونهالی صورت می گیرد.

زمان پخش مرحله نیمه ‌نهایی عصر جدید احسان علیخانی

هرچند عصر جدیدی ‌ها این تغییر را مسئله ‌ساز و زمان ‌بر می دانند؛ اما معتقدند دراین روز‌ها کـه جامعه نیاز بـه تفریح و سرگرمی دارد، برای اوقات فراغت آن‌ها و احترام بـه بیننده این شیوه تولید را برگزیده‌اند. با این شیوه، گروه‌هاي شلوغ وادار بـه حضور هم زمان در محل استودیوی ضبط برنامه نیستند.

 

آخرین اخبار پخش نیمه نهایی عصر جدید

زمان حضور هر گروه شرکت‌کننده در فضای تولید برنامه کاهش یافته اسـت ودر زمان ضبط بخش داوری اصلی نیز از هر گروه تنها یک نماینده در برابر داور‌ها حاضر می شود. مرحله مقدماتی و مرحله دوم عصرجدید، در نیمه ابتدایی امسال پخش شد و دو مرتبه پروژه بعلت شرایط ویژه ایام کرونایی تعطیل شد.

زمان پخش مرحله نیمه ‌نهایی عصر جدید احسان علیخانی

اما حالا پس از ۵ ماه وقفه، بزودی مرحله نیمه‌نهایی مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. زمان پخش مرحله نیمه‌نهایی عصرجدید، بزودی اعلام خواهد شد. در زیر قصد داریم تا با مجری و داوران مسابقه عصر جدید بیشتر آشنا شویم و اطلاعات جالبی درمورد آن ها را مرور کنیم:

 

احسان علیخانی مجری برنامه عصر جدید

احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران میباشد. او تهیه ‌کننده، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان و کارگردان اهل ایران اسـت. او فارغ ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران اسـت. اولین برنامهٔ زنده‌اي کـه بعنوان مجری فعالیت کرده‌اسـت درسال ۱۳۸۰ بوده‌اسـت. او اجراهای برنامه‌هایي مانند صبح آمد، ماه عسل، سه ستاره، بهار نارنج، عصر جدید و… را برعهده داشته ‌اسـت.

زمان پخش مرحله نیمه ‌نهایی عصر جدید احسان علیخانی

اولین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» بعنوان مجری، جلوی دوربین رفت و پس از اجرای برنامه «جزر و مد» با برنامه ماه عسل یک چهره شد. او در سریال پرونده‌هاي مجهول بـه کارگردانی جمال شورجه هم کار بازیگری را برعهده داشت و هم دستیار کارگردان بود. میگوید نقش خیلی بدی داشتم و بعنوان مواد فروش پارک ، نقش اول ‌هاي سریال را معتاد می ‌کردم.

 

رویا نونهالی داور عصر جدید کیست؟

رؤیا نونهالی متولد ۲۴ بهمن ۱۳۴۱ در تهران میباشد. او بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران اسـت. وی اصالتاً مازندرانی اسـت و اصلیت وی بـه روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران میرسد. رؤیا نونهالی درسال ۱۳۹۵ جزو داوران سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر بودو اکنون هم جزو داوران برنامه عصر جدید اسـت.

زمان پخش مرحله نیمه ‌نهایی عصر جدید احسان علیخانی

رویا نونهالی در اوایل دهه هفتاد با رامین حیدری فاروقی مستند ساز مطرح ایرانی ازدواج کرد. همسر رویا نونهالی متولد سال 1345 میباشد، رویا نونهالی و همسرش صاحب دختری بـه نام خاتون می ‌باشند. رویا نونهالی اولین بازیگر زنی اسـت کـه بلافاصله بعد از ورودش بـه سینما سیمرغ بلورین را ازآن خود کرد.

 

سید بشیر حسینی داور عصر جدید کیست؟

سید بشیر حسینی زادهٔ ۱۵ آذر ماه ۱۳۶۰ در اصفهان میباشد. او استاد دانشگاه و داور مسابقه تلویزیونی عصر جدید اسـت. او فارغ‌التحصیل مقطع ارشد رشته معارف اسلامی و حقوق و مقطع پزشکی فرهنگ و ارتباطات از دانشگاه امام صادق اسـت. دارای تحصیلات حوزوی نیز اسـت و سطح ۱حوزه علمیه دارد. وی عضو هیئت علمی و مدیر گروه رسانه هاي نوین دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما اسـت.

زمان پخش مرحله نیمه ‌نهایی عصر جدید احسان علیخانی

آقای حسینی بعنوان کارشناس علوم جامعه شناختی، کارشناس رسانه، کارشناس بازی، منتقد و تحلیلگر و پژوهشگری تربیتی چند سالیست حضور فعالی در رسانه ها دارد. عضویت در هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما و تدریس در دانشگاه امام صادق، دانشگاه تهران و دانشگاه علامه طباطبایی از جمله فعالیت هاي علمی اوست و گفته می شود کـه بـه زبان فرانسه و عربی نیز تسلط دارد.

 

بیوگرافی امین حیایی داور عصر جدید

امین حیایی در ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران در محلهٔ قیطریه بدنیا آمد. پدرش تقی حیایی کارمند شغل آزاد بود. در دوران تحصیل بـه فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی-سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد. درسال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان بـه کارگردانی ثریا قاسمی بود.

زمان پخش مرحله نیمه ‌نهایی عصر جدید احسان علیخانی

در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم «براده‌ هاي خورشید» شد. خیلی زمان برد تا بتواند بعنوان بازیگر نقش اول در فیلم‌هاي سینمایی بازی کند. همسر وی نیلوفر خوش‌ خلق از بازیگران سینمای کشور ایران اسـت. هم چنین مونا بانکی ‌پور، همسر سابق حیایی، و فرزندشان دارا حیایی نیز از بازیگران سینما هستند.

 

بیوگرافی آریا عظیمی نژاد داور عصر جدید

آریا عظیمی‌نژاد در ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۲ زاده شد. پدرش جمشید عظیمی‌نژاد نویسنده و برنامه‌ساز تلویزیونی می باشد کـه بیشتر با کار کودک «خانهٔ عروسک‌ها» کـه درسال‌هاي ابتدایی انقلاب پخش می ‌شد، شناخته میشود. آریا در شش سالگی دراین مجموعه عروسکی همراه خواهرش پوپک، نقش آفرینی کرده‌ اسـت.

زمان پخش مرحله نیمه ‌نهایی عصر جدید احسان علیخانی

او درسال ۱۳۷۲ در رشتهٔ موسیقی دانشگاه آزاد واحد هنر و معماری پذیرفته شد و نزد اساتیدی چون فرهاد فخرالدینی و مصطفی کمال پورتراب بـه فراگیری دانش موسیقی پرداخت. کار حرفه‌اي ساخت موسیقی را از سال دوّم دانشگاه با موسیقی تئاتر آغاز کرد ودر مدتی کوتاه توانست در جشنواره‌هاي بین‌ المللی تئاتر، نامزد دریافت بهترین موسیقی متن گردد. این عوامل سبب ورود او بـه سینما و تلویزیون گردید.

 

عظیمی‌نژاد با ساخت موسیقی فیلم «میم مثل مادر» در سینما و «او یک فرشته بود» در تلویزیون توانست خود رابه‌عنوان یکی از بهترین موزیک‌سازان کشور بشناساند و نامزدی جایزهٔ بهترین موسیقی متن در جشنواره بین‌ المللی فیلم فجر و جایزهٔ خانه سینما را برای موزیک ‌سازی فیلم ‌هایي چون «میم مثل مادر»، «طلا و مس» و «فرزند خاک» بـه دست آورد.

 

هشتگ عصر جدید

هشتگ عصر جدید برنامه‌اي برای پشت صحنهٔ برنامه عصر جدید اسـت کـه بـه روایت اتفاقات پشت صحنه، مصاحبه و ماجراهای سرگرم‌کننده مسابقهٔ عصر جدید می پردازد. هشتگ عصر جدید فصل اول برنامه‌اي ۴۵ دقیقه‌اي بود کـه پشت صحنهٔ عصر جدید را روایت میکرد. این برنامه در عصر روزهای یکشنبه و دوشنبه «فردای روزهایی کـه برنامه پخش میشد»، از شبکه سه پخش می ‌شد.

زمان پخش مرحله نیمه ‌نهایی عصر جدید احسان علیخانی

در آن و مجری پشت صحنه «ایمان قیاسی» با داوران، شرکت‌کننده‌ها، خانواده‌هاي آن‌ها و احسان علیخانی گپ و گفت میکرد تا بینندگان برنامه عصر جدید شبکه سه در جریان حال و هوای آنچه در پشت صحنه می‌گذرد قرار بگیرند. قسمت اول این برنامه در ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ پخش شد. هشتگ عصر جدید فصل دوم در محرم و صفر ۱۳۹۹ پخش شد، یعنی بین مرحله دوم و مرحله نیمه ‌نهایی این فصل.