پارس ناز پورتال

زنی خود را به شکل مرد درآورد و ازدواج هم کرد

زنی خود را به شکل مرد درآورد و ازدواج هم کرد

زنی خود را به شکل مرد درآورد و ازدواج هم کرد

این خبر از آن خبرهای تعجب برانگیز اجتماعی است!این زن توانسته خود را به شکل مردان درآورد و حتی ازدواج هم کند!مشروح ماجرا را در ذیل این مطلب با هم میخوانیم.

 

جعل هویت زنی به جای یک مرد

یک زن اهل اندونزی که به مدت طولانی خود را مرد جا زده و حتی با یک زن ازدواج کرده بود، اخیرا پس از آنکه همسرش این نیرنگ را به مقامات مربوطه اطلاع داد، بازداشت شد.

 

سرواتی 40 ساله که مانند اکثر مردم اندونزی یک نام دارد، تصدیق کرد که هویت خود را پنهان کرده و خود را مرد جا زده است. او حتی نام “محمد افندی ساپوترا” را برای خود انتخاب کرده و شغل خود را افسر پلیس نام برده بود.

 

به نظر می رسد او بسیار در جا زدن خود به عنوان یک مرد مهارت داشته است چرا که توانسته تا مدت زیادی در این وضعیت بماند و حتی یک زن را به ازدواج با خود متقاعد کند.

ساروتی ، زنی است که جعل هویت کرده و خود را مرد جا زد و با زنی جوان ازدواج کردزنی خود را به شکل مرد درآورد و ازدواج هم کرد

پس از گذشت چند ماه آشنایی عاشقانه بین آن دو، محمد با هنیاتی 25 ساله در مراسمی در جزیره جاوا ازدواج کرد. برای جلوگیری از هرگونه سوظن، وی شماری از افراد را به عنوان خویشاوندان خود در عروسی استخدام کرد.

 

زن جوان چند ماه بعد از ازدواج متوجه شد که محمد افندی ساپوترا در حقیقت یک زن است، او پس از آنکه شوهرش مدام از وی دوری می کرد و همچنین یافتن کارت شناسایی که متعلق به زنی به نام سرواتی بود به وی ظنین شد.

 

هنیاتی به روزنامه جاکارتا پست گفت: “او تمام مدارک برای ازدواج را جعل کرده بود، به گزارش نیک صالحی من و خانواده ام فریب خوردیم و بسیار احساس شرمساری می کنیم”

این زن مدت ها خود را مرد جا زد ، بدون آنکه کسی به وی مظنون شودزنی خود را به شکل مرد درآورد و ازدواج هم کرد

سرواتی پس از افشاسازی همسرش، بازداشت شد و به جعل هویت خود اعتراف کرد، جرمی که می تواند او را به مدت هفت سال پشت میله های زندان نگاه دارد.

 

مقامات هنوز از دلیل جازدن او به عنوان مرد حرفی نزده اند ولی او خودش اظهار داشت که از ازدواج سابقش که از آن یک فرزند 17 ساله دارد، ضربه خورده است.

 

این جریان درست چند هفته بعد از جعل هویت عجیب یک مرد چینی به جای یک زن اتفاق افتاده که هدف وی در این مورد فریب دادن مردان ثروتمند بوده است.