پارس ناز پورتال

زیباترین دختر شایسته جهان در سال 2019 انتخاب شد

زیباترین دختر شایسته جهان در سال 2019 انتخاب شد

زیباترین دختر شایسته جهان در سال 2019 انتخاب شد

مراسم ملکه زیبایی جهان که هر ساله برگزار می شود امسال هم اجرا شد و دختران زیبای بسیار زیادی برای کسب مقام با هم رقابت کردند. همه ساله در طی مراسمی ویژه به انتخاب دختر شایسته در دنیا احرا می شود تا زیباترین دختر دنیا را در این مراسم انتخاب کرده و تاج زیباترین ملکه را روی سرش بگذارند در این مراسم همه دختران منتخب از کشورهای مختلف شرکت می نمایند

 

و چند روز پیش زیباترین دختر دنیا انتخاب شد ملیت او فرانسوی می باشد و دانشجوی رشته پزشکی است در ادامه جزئیات و تصاویری از زیباترین دختر دنیا در مراسم ملکه زیبایی انتخاب شد را در سایت پارس ناز خواهید دید با ما همراه باشید.

 

دختر شایسته جهان 2019

دختر 23 ساله و دانشجوی دندانپزشکی از کشور فرانسه روز دوشنبه تاج ملکه زیبایی دختر شایسته جهان را در فیلیپین برسرگذاشت، این اولین برد برای فرانسه در این رقابت های زیبایی پس از گذشت 64 سال است.

 

آیریس میتنائری اهل شهر لیل در بخش شمالی فرانسه پیش از این در برابر سوال مجری برنامه گفته بود که اگر حتی در بین سه فینالیست اول باشد بسیار مفتخر خواهد بود و پس از اعلام اینکه که وی اولین برنده در بین 86 رقابت کننده است، به طور قابل مشاهده ای شگفت زده شد.

 

پیا وورتزباخ ملکه زیبایی کشور فیلیپین در سال 2017 تاج دختر شایسته جهان را بر سر برنده این رقابت ها گذاشت.

زیباترین دختر شایسته جهان در سال 2019 انتخاب شد

دختر شایسته جهان از کشور فرانسه در کنار دختر شایسته فیلیپینی که در سال 2017 برنده این دوره رقابت ها شد

 

یکی از نکات جالب در مورد برنده فرانسوی این رقابت ها این است که وی بر خلاف اکثر شرکت کننده ها که هدف خود را بعد از برنده شدن تاج ملکه زیبایی، تلاش در جهت صلح جهانی مطرح می کنند ، وی گفته بود اگر بتواند تاج ملکه زیبایی را با خود به خانه ببرد، در راستای حمایت از بهداشت دهان و دندان فعالیت خواهد کرد!

 

در سوال نهایی از سه فینالیست اول سوال شده بود که یک شکست در زندگی شان را نام ببرند و به گزارش پرشین وی توضیح دهند که از آن شکست چه چیزی آموخته اند.

زیباترین دختر شایسته جهان در سال 2019 انتخاب شد

دختر شایسته جهان در سال 2019

دختر شایسته فرانسه پس از برنده شدن در رقابت های زیبایی دختر شایسته جهان که در کشور فیلیپین برگزار شد.آیریس در پاسخ به این سوال گفته بود:”وقتی شکست می خورید، باید خود را بالا برده و و دوباره سعی کنید و ادامه دهید… من قبلا شکست را تجربه کردم ولی برای من این اولین فرصت بزرگ است.”

 

پس از انتخاب دختر شایسته جهان از فرانسه، دختر شرکت کننده از کشور هائیتی، راکیوئل پلیسیر 25 ساله که یکی از نجات یافتگان زلزله شدید سال 2010 در این کشور است نفر دوم و شرکت کننده کشور کلمبیا ، آندریا تووار 23 ساله نفر سوم انتخاب شد.

 

مطالب مرتبط :