پارس ناز پورتال

زیباترین زنان جهان از نظر علمی در سال 2024 چه افرادی هستند؟

زیباترین زنان جهان از نظر علمی در سال 2024 چه افرادی هستند؟

زیباترین زنان جهان از نظر علمی در سال 2024

زیباترین زنان جهان از نظر علمی در سال 2024 چه افرادی هستند؟ اگرچه ما موافقیم که «زیبایی در قلب آدم ها است»، اما معیارهای علمی وجود دارد که با آن می‌توانیم میزان جذابیت چهره را محاسبه کنیم. این فرمول به نسبت طلایی زیبایی معروف است که به یونان باستان باز می گردد. در زمان کنونی هم، این معادله هنوز به شدت توسط جراحان زیبایی صورت استفاده و توصیه می شود.

 

یکی از این جراحان زیبایی، دکتر جولیان دی سیلوا، تصمیم گرفته است فهرستی از 10 زن زیبای جهان از نظر علمی را گردآوری کند. او می خواهد دقیقاً بیان کند که چقدر به ایده کمال یونانیان باستان نزدیک شده اند. ما افراد مشهوری را که علم تشخیص داده بهترین تناسب صورت را دارند به اشتراک خواهیم گذاشت. البته برخی ممکن است با سلیقه شخصی شما جور نباشند، ولی به دل نگیرید.

 

10. زیباترین زنان جهان : کارا دلوین – 89.99٪

کارا دلوین ،زیباترین زنان جهان از نظر علمی در سال 2024

این مدل مشهور 30 ساله بیشتر به خاطر ابروهای زیبا و پرپشتش شهرت دارد که به او اجازه می دهد تا در لیست 10 نفر برتر همراه با لب های خوش فرمش قرار بگیرد. باید بگوییم که این چهره امتیاز فوق العاده 98.5 درصد را به دست آورده است. با این حال، دکتر سیلوا توضیح داد که اگر پیشانی کوچک‌تری داشت، در فهرست بالاتر می‌رفت.

 

بیشتر بخوانید: 10 زیباترین زنان جهان در سال 2024 | از جی جی حدید تا لیزا سوبرانو

 

9. کیتی پری – 90.08٪

کیتی پری

با توجه به قانون نسبت طلایی، بینی این مجرخواننده 37 ساله بهترین ویژگی او است – به خصوص قاعده بینی او به نسبت پهنای لب، که امتیاز 98.8٪ را به دست آورد. البته چانه او کمترین درصد را نسبت به سایر ویژگی هایش داشت. فرم صورت او نیز یکی از نقاط قوت خانم پری، محسوب می شود.

 

8. ناتالی پورتمن – 90.51٪

ناتالی پورتمن

با امتیاز 99 درصد، باید بگوییم که چشمان این بازیگر 41 ساله واقعاً زیبا است. با این حال، ناحیه ابرو و لب‌های او هر دو کمترین امتیاز را در میان ویژگی‌های چشمگیر صورت خانم پورتمن، کسب کردند.

 

بیشتر بخوانید: زیباترین دختران ملکه زیبایی در طول تاریخ را بشناسید

 

7. جذاب ترین زنان جهان : اسکارلت جوهانسون – 90.91٪

اسکارلت جوهانسون ،زیباترین زنان جهان از نظر علمی در سال 2024

این بازیگر 37 ساله امتیاز تقریباً 99.9٪ را برای وضعیت چشمان خود کسب کرد. همچنین، چانه او با 99.4 درصد امتیاز، دومین ویژگی برتر چهره اوست. البته، خانم جوهانسون کمترین امتیاز را برای فرم صورت و لب های نازک خودش کسب کرد.

 

6. کیت ماس – 91.05٪

کیت ماس

فاصله پیشانی و چشم های این سوپر مدل 48 ساله 2 مورد از بزرگترین مزیت های صورت اوست. با این حال، با توجه به نسبت طلایی، ناحیه ابرو و شکل صورت او کمترین امتیاز را کسب کردند. خانم ماس یکی از برترین مدل های تاریخ می باشد و یکی از نمادهای جذابیت اروپایی های جهان اولی است.

 

5. تیلور سویفت – 91.64٪

تیلور سویفت ،زیباترین زنان جهان از نظر علمی در سال 2024

چانه و بینی این خواننده 32 ساله با توجه به نسبت طلایی بالاترین امتیاز را به خود اختصاص دادند و هر دو ویژگی 97 درصد را به خود اختصاص دادند. با 83 درصد، ابروهای او کمترین امتیاز را در بین سایر صفات او کسب کردند. جالب است بدانید که او یکی از قدبلندترین زنان مشهور جهان می باشد.

 

بیشتر بخوانید: 10 قدبلندترین بازیگران زن جهان + عکس

 

4. آریانا گرانده – 91.81٪

آریانا گرانده

با توجه به نسبت طلایی، پیشانی، بینی، چانه و لب های این ستاره 29 ساله پاپ از قوی ترین ویژگی های صورت او هستند. البته ابروهای او کمترین امتیاز را کسب کردند. جالب است بدانید که برخلاف تصور تمام افراد، این چهره جراحی زیبایی نداشته و با ورزش و ماساژ صورت به این زیبایی رسیده است.

 

3. زیباترین زنان از نظر علم : امبر هرد – 91.85٪

امبر هرد ،زیباترین زنان جهان از نظر علمی در سال 2024

این بازیگر 36 ساله با امتیاز 99.6 درصد، چانه تقریباً کاملی دارد. بینی امبر هم نمره خیلی بالایی گرفت. و با 80.2٪، فرم صورت او کمترین امتیاز را در مقایسه با سایر ویژگی های او کسب کرد. البته باید بگوییم که او جزو زنان منفور محسوب شده و به همین دلیل هم زیبایی صورتش دیگر به چشم افراد نمی نشیند.

 

بیشتر بخوانید: زیباترین زنان جهان از کشورهای مختلف را بشناسید | جذاب ترین دخترها

 

2. بیانسه – 92.44٪

این ستاره 40 ساله با توجه به نسبت طلایی، فرم صورت تقریباً عالی با امتیاز 99.6٪ دارد. ابروها و بینی او در مقایسه با سایر ویژگی های صورتش کمترین امتیاز را کسب کردند.

 

1. بلا حدید – 94.35٪

و در آخر، این مدل 25 ساله بیشترین امتیاز را برای چانه خود با 99.7 درصد به دست آورد. پس از آن وضعیت چشم بلا با 97.65 درصد و پیشانی او با 97 درصد امتیاز زیبایی قرار دارد. کمترین امتیاز او مربوط به ناحیه ابروهای او بود. ناگفته نماد که این مدل انواع جراحی های زیبایی را انجام داده است.