پارس ناز پورتال

زیباترین زنان جهان در سال 2024 | از مارگو رابی تا فحریه اوجن

زیباترین زنان جهان در سال 2024 | از مارگو رابی تا فحریه اوجن

عکس 10 تا از زیباترین زنان دنیا در سال 2024

 

در این مطلب به معرفی 10 زیباترین زنان جهان می پردازیم. زنانی که به شهرتی جهانی دست پیدا کرده اند و عکس شان بارها روی جلد مجلات زیبایی چاپ شده است. البته معیار و ملاک زیبایی در کشورهای مختلف متفاوت است و واقعا نمی شود گفت که چه کسی زیباترین است. در ادامه این مطلب با زیباترین زنان جهان در سال 2024 آشنا می شویم، به نظر شما کدام یک از این زنان زیباتر از است؟

 

1. مارگو رابی

زیباترین زنان جهان در سال 2024 | از مارگو رابی تا فحریه اوجن

مارگو رابی، بازیگر و تهیه کننده سینمای اهل استرالیا می باشد، او با بازی در فیلم های: گرگ وال استریت و جوخه انتحار به شهرت بالایی دست پیدا کرد، نام مارگو رابی چندین سال است که در میان زیباترین زنان جهان دیده  می شود.

 

2. تیلور هیل

زیباترین زنان جهان در سال 2024 | از مارگو رابی تا فحریه اوجن

تیلور هیل مدل و بازیگر آمریکایی می باشد، او زاده سال 1996 است و در حال حاضر یکی از فرشتگان برند ویکتوریا سکرت می باشد. تیلور هیل تا به حال چندین بار از سوی وب سایتهای معتبر جهانی و مجلات مشهور به عنوان زیباترین زن جهان انتخاب شده است.

 

بیشتر بخوانید : زیباترین دختران ملکه زیبایی در طول تاریخ را بشناسید

 

3. شارلیز ترون

زیباترین زنان جهان در سال 2024

شارلیز ترون بازیگر و تهیه کننده مشهور اهل آفریقای جنوبی می باشد. نام او هر ساله به عنوان یکی از زیباترین بازیگران زن جهان در رتبه بندی های زیبایی وجود دارد، نام او امسال هم در لیست 10 زن زیبای جهان قرار دارد. 

 

4. دیپیکا پادوکونه

زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۴

دیپیکا پادوکونه مدل و بازیگر مشهور اهل هندوستان می باشد. او چندین بار عنوان بهترین مدل سال هند را از آن خود کرده، خانم پادوکونه از سال 2006 وارد دنیای بالیوود شد و خیلی زود به شهرت جهانی دست پیدا کرد.

 

5. سلنا گومز

سلنا گومز زیباترین زنان جهان

سلنا گومز بازیگر و خواننده مشهور اهل ایالات متحده آمریکا می باشد. او از کودکی وارد دنیای سینما و موسیقی شده است. نام سلنا گومز امسال هم در میان 10 زن زیبای جهان قرار دارد، او نامزد سابق جاستین بیبر خواننده مشهور کانادایی می باشد.

 

بیشتر بخوانید : 10 زیباترین زنان جهان در سال 2024 | از جی جی حدید تا لیزا سوبرانو

 

6. نانا

نانا زیباترین زنان جهان

نانا (کره جنوبی) بازیگر، خواننده و مدل مشهور اهل کره جنوبی می باشد. نانا با ویدیو موزیک ها و انتشار عکس های مدلینگ اش، به شهرت جهانی دست پیدا کرد. نام او در سال 2016 هم درمیان 10 زن زیبای جهان دیده می شد.

 

7. فحریه اوجن

فحریه اوجن زیباترین زنان جهان

فحریه اوجن مدل و بازیگر مشهور اهل ترکیه ای-آلمانی می باشد. در سال 2017 هم  نام خانم اوجن در رتبه نهم در فهرست ۳۰ زن زیبا در جهان وجود داشت که در آن افرادی مانند: جیجی حدید، اما واتسون، آدریانا لیما و آنجلینا جولی نیز حضور داشتند.

 

8. بلا حدید

بلا حدید مدل مشهور آمریکایی-فلسطینی می باشد. او دختر یولاندا حدید و خواهر جی جی حدید دیگر مدل های مشهور این کشور است. بلا حدید در سال 2019 زیباترین زن جهان (از نظر محاسبات ریاضی) معرفی شد.

 

بیشتر بخوانید : 10 زیباترین زنان مسلمان جهان در سال 2024

 

9. پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا خواننده و بازیگر مشهور اهل هندوستان می باشد. خانم چوپرا از سال 2001 به شهرت رسیده و چندین بار برنده جوایز بازیگری در جشنواره های هندوستان شده است. او در حال حاضر همسر نیک جوناس خواننده و بازیگر آمریکایی می باشد.

 

10. هانده ارچل

هانده ارچل

زیباترین زنان جهان در سال 2024

هانده ارچل بازیگر ترکیه ای-آلمانی می باشد. او با بازی در سریال (عشق حرف حالیش نمیشه) به شهرت رسیدو خانم ارچل در سال 2023 به عنوان هفتمین زن زیبای جهان انتخاب شد، نام او امسال هم در لیست زیباترین زنان جهان وجود دارد.

 

اختصاصی از بخش مطالب جالب و خواندنی مجله پارس ناز