پارس ناز پورتال

زیباترین گوشی های موبایل سال 2021 راهنمای خرید

زیباترین گوشی های موبایل سال 2021 راهنمای خرید

زیباترین گوشی های موبایل سال 2021 

در اینبخش زیباترین گوشی هاي موبایل سال 2021 رابه شـما معرفی می‌کنیم. برندهای مختلف هرساله مدلهای جدید را روانه بازار می‌کنند. دراین بین برخی گوشی هاي هوشمند زیبایی منحصر بـه فردی دارند کـه باعث فروش بیشتر آن ها می شود. درسال جاری برندهای مشهور جهان سعی داشته اند تا با طراحی مدلهای خاص نرخ فروش خودرا بالاتر ببرند. در ادامه با این گوشی هاي جذاب آشنا خواهیم شد.

 

معرفی زیباترین گوشی های جهان 2021

زیبایی در سرشت انسان نهادینه شده اسـت. انتخاب زیباترین‌ها، حتی در دنیای تکنولوژی نیز از جذابیت خاصی برخوردار اسـت. زمانی هم کـه پای گوشی موبایل بـه میان می آید با توجه بـه تنوع و گستردگی محصولات، انتخاب زیباترین گوشی جهان چالش دشواری خواهد بود. مـا با درنظر گرفتن سلیقه افراد در سراسر جهان و انتخاب زیباترین گوشی‌هاي دنیا در فرهنگ‌هاي مختلف بـه یک فهرست جذاب رسیده‌ایم.

 

گوشی گوگل Pixel ۵

اگر بـه دنبال گوشی‌اي میگردید کـه علاوه بر زیبایی، کامپکت و خوش دست نیز باشد باید بـه سراغ کمپانی مایکروسافت بروید. گوگل پیکسل ۵ ازآن جمله گوشی‌هایي اسـت کـه با یک‌بار نگاه کردن بـه آن سیر نمی شوید.

زیباترین گوشی های موبایل سال 2021 راهنمای خرید

از زیبایی این گوشی همین بس کـه وقتی آنرا در دست می گیرید تمام ویژگی‌هاي مثبت گوشی‌هاي آیفون و سامسونگ را یکجا خواهید داشت. طراحی زیبا و مشابه آنچه در آیفون ۱۱ و ۱۲ میبینیم، درکنار پردازنده قدرتمندی کـه شبیه بـه کهکشانی‌ هاي سامسونگ اسـت. بدون اغراق اگر با مـا هم سلیقه باشید می توانید گوگل پیکسل ۵ را زیباترین گوشی دنیا درنظر بگیرید.

 

گوشی اپل iPhone ۱۲

اپل در ادامه روند خوب خود در طراحی گوشی‌هاي هوشمند درسال ۲۰۲۰ نیز یکی از بهترین‌ها را روانه بازار کرد. هر چند کـه آیفون ۱۲ از نظر طراحی تفاوت فاحشی با آیفون ۱۱ ندارد، اما تمام ویژگی‌هاي مثبت آنرا داراست.

زیباترین گوشی های موبایل سال 2021 راهنمای خرید

با این وجود نمیتوانیم از نام آیفون ۱۲ بگذریم و حتما در فهرست زیباترین گوشی‌هاي دنیا درسال ۲۰۲۰ قرار خواهد گرفت. بـه هرحال گوشی‌هاي ساخت کمپانی اپل همواره جزو خاص‌ترین گوشی‌هاي دنیا نیز هستند.

 

گوشی سامسونگ Galaxy Note ۱۰

سری Note همواره جزو بهترین‌هاي گوشی‌هاي موبایل در دنیا هستند. در طراحی و کیفیت شاید کمتر گوشی در دنیا توان رقابت با سری نوت سامسونگ را داشته باشد. Note ۱۰، اما نسبت بـه نسل گذشته خود تفاوت ویژه‌اي داشته و آن تغییر زبان طراحی سری نوت بود.

زیباترین گوشی های موبایل سال 2021 راهنمای خرید

استفاده از دوربین‌ها بـه صورت عمودی در لبه سمت چپ قاب پشتی، متفاوت با آن چیزی بود کـه در گذشته دیده‌ایم. قاب پشتی نیز بـه گونه‌اي طراحی شده کـه در برابر نور جلوه‌اي رنگین‌کمانی بخود می گیرد و بـه زیبایی آن می‌افزاید. لبه‌هاي انحنادار قاب جلویی و پشتی نیز بـه خوش دست و ارگونومیک بودن آن کمک شایانی کرده اسـت.

 

گوشی هواوی P۳۰ Pro

قطعا اگر هواوی در فهرست مـا نماینده‌اي نمی‌داشت جای خالی آن بـه شدت احساس میشد. تلاش‌هاي این کمپانی نهایتاً درسال ۲۰۲۰ جواب داد. پرچمدار خوش ساختش وارد فهرست زیباترین گوشی‌هاي جهان شد. برای تایید این اتفاق نیز کافیست فقط بـه عکس گوشی P۳۰ Pro نگاهی بیندازید.

زیباترین گوشی های موبایل سال 2021 راهنمای خرید

تمامی انچه کـه از ظاهر یک گوشی انتظار دارید پیش رویتان قرار گرفته اسـت. لبه‌هاي انحنا دار، ابعاد مناسب، حاشیه‌هاي کم صفحه نمایش، قاب پشتی و جلویی باکیفیت و رنگ بندی منحصربه‌فرد این گوشی یقیناً آن رابه زیباترین گوشی هواوی تبدیل می کند.

 

گوشی اوپو Reno ۴ Pro

بازهم اوپو و بازهم یک پرچمدار زیبای دیگر کـه توجهات رابه خود جلب کرده اسـت. سری Reno در طراحی ظاهری حریف قدرتمندی برای پرچمداران کمپانی‌هاي شناخته شده‌اي هم چون اپل و سامسونگ اسـت.

زیباترین گوشی های موبایل سال 2021 راهنمای خرید

استفاده از متریال باکیفیت درکنار طراحی جذاب Reno ۴ Pro رابه یکی از قشنگ‌ترین گوشی‌هاي دنیا تبدیل می کند. رنگ بندی‌هاي منحصربه‌فردی در ساخت بدنه این گوشی استفاده شده اسـت. این موارد حتما مورد استقبال تعداد زیادی از افراد قرار می گیرد.

 

گوشی سامسونگ Galaxy S۲۱

سامسونگ و اپل در طراحی گوشی‌هاي هوشمند پا بـه پای هم پیش میروند. این رقابت کـه بـه پیشرفت و کمال هردو کمپانی کمک زیادی می کند سبب ارائه محصولات جذابی درسال‌هاي اخیر از هردو کمپانی بـه بازار شده اسـت.

زیباترین گوشی های موبایل سال 2021 راهنمای خرید

گلکسی S۲۱ کـه برای رقابت با آیفون ۱۲ بـه بازار آمده یکی از این محصولات اسـت. طرفداران این گوشی آنرا زیباترین گوشی دنیا می دانند. البته بیراه نیست کـه با کمی اغماض این ادعا را بپذیریم. با نگاهی بـه ساختار این گوشی متوجه این اتفاق خواهید شد. طراحی چشمنواز آن چیز زیادی برای گفتن باقی نمیگذارد.

 

گوشی وان پلاس ۹Pro

وان پلاس درسال ۲۰۲۱ نیز با تک گوشی‌هاي منحصربه‌فرد خود وارد بازار شده اسـت. ۹Pro با طراحی شکیل و زیبای خود کاندیدای زیباترین گوشی جهان درسال ۲۰۲۱ اسـت.

زیباترین گوشی های موبایل سال 2021 راهنمای خرید

با نگاهی بـه قاب پشتی این گوشی تفاوت آن رابا سایر محصولات موجود در بازار احساس میکنید. چیزی کـه منحصر بـه وان پلاس اسـت و از روی هیچ یک از کمپانی‌هاي دیگر کپی نشده اسـت. همین وجه تمایز باعث می شود کـه افراد زیادی این کمپانی و محصولاتش را دوست داشته باشند.

 

گوشی سونی Xperia ۱ III

کمپانی سونی کـه چند سالی از میدان رقابت بین پرچمداران دور بوده اکنون با محصول جدید خود وارد بازار شده اسـت. سونی Xperia ۱ III با مشخصات خوب و قابل قبولی عرضه می شود. تا بلکه بـه فروش خوبی دست پیدا کند و کمپانی سونی را مجدداً احیا کند.

زیباترین گوشی های موبایل سال 2021 راهنمای خرید

اما نقطه قوت این گوشی یقیناً ظاهر آن اسـت. با نگاه بـه آن میتوانید زیبایی رابه چشم ببینید. طراحی منحصربه‌فردی کـه می تواند سلیقه تعداد زیادی از افراد را پوشش دهد و توجهات رابه خود جلب کند.

 

گوشی ایسوس Zenfone ۸

کمپانی ایسوس کـه چند سالی اسـت وارد دنیای گوشی‌هاي هوشمند شده اخیراً از پرچمدار جدید سال ۲۰۲۱ خود رونمایی کرد. Zenfone ۸ یک گوشی زیبا و کامپکت بوده کـه دارای یک پردازنده فوق نیرومند برای انجام کار‌هاي سنگین و بازی‌هاي با گرافیک بالاست.

زیباترین گوشی های موبایل سال 2021 راهنمای خرید

بـه عقیده تعداد زیادی از افراد Zenfone ۸ بدلیل طراحی زیبای قاب پشتی میتواند در فهرست زیباترین گوشی‌هاي دنیا قرار بگیرد. سبک طراحی منحصربه‌فردی کـه کمپانی ایسوس برای پرچمدار جدید ۲۰۲۱ خود درنظر گرفته شده اسـت. این مورد آن رابه یکی از خاص‌ترین گوشی‌هاي دنیا تبدیل کرده اسـت.

 

گوشی شیائومی Mi ۱۱X

بازهم یک طراحی منحصر بـه فرد دیگر از قاب پشتی، Mi ۱۱X را در زمره زیباترین گوشی‌هاي جهان قرار میدهد. شیائومی برای پرچمدار سال ۲۰۲۱ خود سنگ تمام گذاشته اسـت.

زیباترین گوشی های موبایل سال 2021 راهنمای خرید

این کمپانی با بهره‌گیری از فلز و شیشه برای طراحی بدنه و سخت افزاری گوشی Mi ۱۱X رابه سبد خرید تعداد زیادی از افراد در سراسر دنیا منتقل می کند. این گوشی قطعا در فهرست زیباترین گوشی شیائومی جایگاه مستحکمی برای خود دست و پا خواهد کرد.

 

سامسونگ گلکسی Z Fold 3

گلکسی Z Fold 3 دیگر نماینده‌ي تاشوی سامسونگ اسـت. احتمالا بعد از Z Flip 3 رونمایی خواهد شد. این گوشی برخلاف مدل بالا، بـه صورت کتابی باز و بسته می شود. بهمین خاطر هم هست کـه نحوه‌ي نام‌گذاری این دو محصول علی‌رغم مکانیزم مشابه، متفاوت اسـت.

زیباترین گوشی های موبایل سال 2021 راهنمای خرید

این کـه این گوشی قرار اسـت با چـه تغییراتی راهی بازار شود فعلاً خیلی مشخص نیست. چون احتمالا در سه ماه سوم باید شاهد رونمایی ازآن باشیم. فعلاً شایعات پیرامون آن بـه صورت گسترده‌اي منتشر نشده اسـت.

 

گوشی رول‌ شونده‌ LG

ال‌جی اوایل امسال قرار بود با تولید گوشی‌هایي با طراحی خلاقانه، بار دیگر در بازار گوشی‌هاي هوشمند نام خودرا درکنار نام بهترین‌ها قرار دهد اما این چنین نشد.

زیباترین گوشی های موبایل سال 2021 راهنمای خرید

متاسفانه کار بـه جایی رسید کـه حتی شرکتی هم تمایل نداشت بخش موبایل این شرکت را وقتی کـه ال‌جی تصمیم فروش آنرا گرفت خریداری کند. یکی از گوشی‌هایي کـه انتظار داشتیم از سوی این شرکت شاهد باشیم، گوشی رول‌شونده بود.

 

سامسونگ گلکسی Z Flip 3

زیباترین گوشی های موبایل سال 2021 راهنمای خرید

این کـه میبینید بجای ۲، شماره ۳ را در مقابل گلکسی Z Flip قرار دادیم اشتباه تایپی نیست. بـه اعتقاد تعداد زیادی از خبرگزاری‌ها، این نامی اسـت کـه سامسونگ برای گوشی مورد انتظار خود درنظر گرفته تا بدین ترتیب سری Z Flip و Z Fold را از لحاظ اسمی دریک سطح قرار دهد.