پارس ناز پورتال

ساخت عکس های متحرک GIF از بازی های المپیک ممنوع

ساخت عکس های متحرک GIF از بازی های المپیک ممنوع

ساخت عکس های متحرک GIF از بازی های المپیک ممنوع 

این هم یکی از قوانین مربوط به کمیته المپیک است که باید همگان رعایت کنند و گرنه دچار نقض قانون می شوند.ساخت GIF ممنوع! امسال کمیته المپیک سخت‌گیرانه مطبوعات را از انتشار فایل‌های گیف و ویدیوهای کوتاه منع کرده است.

 

قوانینی که کمیته منتشر کرده است به شرح زیر می‌باشد:

خبرهای المپیک نباید بر روی سرویس‌های تعاملی مانند news active یا ports active یا هر سرویس درخواست فیلم مبتنی بر تقاضا که اجازه می‌دهد مخاطب یک قسمتی از یک خبر را از یک کانال خبری انتخاب کند و یا خبرها به طرق دیگری در زمان‌ها و برنامه‌های دیگری به جز برنامه‌های خبری که در  بند یک آمده‌اند پخش شود.

 

به علاوه انتقال خبرهای المپیک به فرمت‌های متحرک گرافیکی مانند GIF، GIFV، GFY، WebM و یا فرمت‌های فیلم کوتاه مانند Vine و غیره ممنوع است.کمیته بین‌المللی المپیک همیشه سخت‌گیر بوده است. این کمیته یک مجموعه دستورالعمل دارد که به شما امکان می‌دهد که لوگوی المپیک را استفاده کنید، و شرایطی که برای همراهی با  رویداد را باید رعایت کرد را به شما می‌گوید.

 

به نظر می‌رسد این دستورالعمل و قوانین به خاطر این است که کمیته بین‌المللی المپیک نگران این است که مردم به تماشای متحرک‌های گرافیکی و گیف‌ها مشغول شوند و از تماشای پخش NBC غافل شوند.بنابراین اگر می‌خواهید که گیف‌های زیادی را از این رویداد ورزشی بر روی فیسبوک یا توئیتر آپلود کنید فقط می‌توانید این کار را برای خودتان انجام دهید و به فکر انتشار آن نباشید.