پارس ناز پورتال

ستاره هایی که به صورت شانسی مشهور شدند

ستاره هایی که به صورت شانسی مشهور شدند

ستاره هایی که به صورت شانسی مشهور شدند 

در ستاره شدن یک چهره شانس نیز بسیار دخیل است، اگر شانس زیاد باشد به طبع رشد و دیده شدن بازیگران هم زیاد خواهد بود.

 

 آن هایي که در رویای بازیگری و ورود به دنیای پرتجمل هالیوود هستند تمام عمرشان رابه مشق شهرت می گذرانند. انها در کلاس هاي بازیگری، کلاس هاي خوانندگی، کلاس هاي حرکات موزون، کلاس هاي سخنوری و دیگر کلاس هاي آموزشی شرکت می‌کنند. دراین میان عده اي از بازیگران به صورت کاملاً اتفاقی وارد این عرصه شده و به شهرت میرسند.

 

برخی اوقات یک شخص فعال در حوزه سینما آنها را در خیابان میبیند، دریک پیتزافروشی یا در فرودگاه. این بازیگران تنها در نتیجه خوش شانسی به شهرت می‌رسند و به عبارت دیگر تنها در زمان درست در مکانی درست قرار داشته اند. در ادامه این مطلب شما رابا بازیگران معروف و مدل هایي که در نتیجه یک تصادف وارد این عرصه شده اند آشنا می‌کنیم.

 

10- شارلیز ثرون

ستاره هایی که به صورت شانسی مشهور شدند

شارلیز ثرون، بازیگر سرشناس اهل آفریقای جنوبی، هنگامیکه با یک صندوق دار در بانک در حال بحث کردن بود مورد توجه قرار گرفت. بر اساس گزارش شبکه فاکس این بازیگر قصد داشت یک چک بین المللی را برای مادرش نقد کند اما بین او و صندوق دار درگیری پیش آمد. درگیری لفظی بین ثرون و صندوق دار مورد توجه یک ایجنت هالیوودی که پشت سر او بود قرار گرفته و خیلی زود به او پیشنهاد فعالیت در دنیای مد و بلافاصله بازیگری داده شد.

 

9- هریسون فورد

ستاره هایی که به صورت شانسی مشهور شدند

هریسون فورد مشهور در ابتدا یک نجار ساده و بازیگری ناشناخته بود که با جورج لوکاس آشنا شد. بر اساس ادعای شبکه فاکس نیوز، لوکاس قصد داشت که از بازیگران ناشناخته برای بازی در نقش هاي فرعی در فیلم «جنگ ستارگان» خود استفاده کند و یکی از مشاوران انتخاب بازیگران طوری برنامه ریزی کرد که هریسون فورد نیز برای تست بازیگری دادن به استودیو جورج لوکاس برود.

 

فورد نیز این موضوع را تایید کرده ودر گفتگو اي چنین گفته است:” من برای تست بازیگری گرفتن از دیگر بازیگران برای بخش هاي اصلی به جورج لوکاس کمک کردم و هیچ انتظار یا دلیلی از اینکار برای این‌که در نقش هان سولو بکار گرفته شوم نداشتم. وقتی که بازی دراین نقش به من پیشنهاد شد حيرت زده شدم”.

 

8- لانا ترنر

ستاره هایی که به صورت شانسی مشهور شدند

این بازیگر سرشناس عصر طلایی هالیوود را باید سمبل این موضوع دانست که دختران بد همیشه مشهور می‌شوند. بر اساس ادعای رسانه ها این بازیگر سرشناس هالیوودی هنگامیکه نوجوان بود بجای حضور در کلاس تایپ کردن در دبیرستان به یک کافه در لس انجلس می رفت و همانجا بود که یکی از ناشران هالیوود ریپورتر متوجه او شده ودر ادامه وی را به بازیگران دیگر و یک ایجنت سینما معرفی کرد.

 

7- چنینگ تیتوم

ستاره هایی که به صورت شانسی مشهور شدند

این بازیگر سرشناس دریک کافه کار می‌کرد که یک روز در خیابانی در میامی یک استعدادیاب متوجه او شده و او که رویایش بازی در فیلم بود رابه دنیای سینما هدایت کرد.

 

6- سارا میشل گلار

ستاره هایی که به صورت شانسی مشهور شدند

دختری که بعد ها در سریال مشهور «بافی قاتل خون اشام» «Buffy The Vampire Slayer» بازی کرد در سن 4 سالگی کشف شد. بر اساس ادعای رسانه ها وی دریک رستوران در حال خوردن غذا بود که نظر یک ایجنت سینمایی رابه خود جلب کرد و ازآن زمان رفته رفته وارد دنیای سینما و تلویزیون شد.

 

5- جنیفر لاورنس

ستاره هایی که به صورت شانسی مشهور شدند

دختر زیبای هالیوود در سن 14 سالگی وقتی که در می‌دانی در منهتن در حال راه رفتن بود کشف شد. دراین هنگام یک ایجنت بازیگری به او نزدیک شده و ادامه داستان نیز همانی است که در فیلم هایش دیده اید. به گفته لارنس او از این اتفاق حيرت زده شد وقتی فرد مذکور از وی خواست که با او عکس بگیرد. سپس آژانس هاي بازیگری متعددی با او تماس گرفته و شهرت لارنس آغاز شد.

 

4- ناتالی پورتمن

ستاره هایی که به صورت شانسی مشهور شدند

ناتالی پورتمن از حضور در کلاس رقص به جایزه اسکار دست یافت. وی در محله اي زندگی می‌کرد که یک ایجنت مدلینگ در آن حوالی سکونت داشت. یک روز ایجنت مذکور وی را دیده و به پورتمن گفت که درصورت تمایل می‌تواند وی را وارد دنیای مدلینگ کند. وی در گفت و گو اي با آسوشییتد پرس گفته که در آن زمان وی به بازیگری فکر میکرد اما در هر صورت قرارداد برای فعالیت در حوزه مدلینگ را امضا کرد.

 

3-کیت ماس

ستاره هایی که به صورت شانسی مشهور شدند

او درس بازیگری نخوانده و بازیگر نیز نیست اما به صورت اتفاقی به یک مدل مشهور تبدیل شده و داستان به شهرت رسیدن او نیز فوق العاده است. سارا دوکاس، موسس یکی کمپانی مدیریتی حوزه مدلهای لباس، درسال 1988 در حالیکه در فرودگاه جان اف کندی نیویورک بود با ماس آشنا شد.

 

دوکاس از یک سفر اتستعدادیابی بازگشته بود. ماس در آن زمان یک نوجوان 14 ساله دست و پا چلفتی بود که برای سه روز در ایالات متحده به سر برده ودر فرودگاه منتظر بودند که نوبت پروازشان رسیده و به خانه بازگردند. بدین ترتیب کیت ماس خیلی ساده ودر نتیجه آشنایی تصادفی با یک ایجنت به یکی از معروف ترین و پرکارترین مدلهای دوران تبدیل شد.

 

2- پاملا اندرسون

ستاره هایی که به صورت شانسی مشهور شدند

پاملا اندرسون بازیگر و مدلی است که در هنگام یک بازی فوتبال مدرسه اي در کانادا کشف شده ودر سریال «نگهبان ساحلی» «Baywatch» به شهرت رسید. در هنگام اجرای این مسابقه یک تصویربردار متوجه اندرسون و لباس خاص او در بین تماشاگران شد و با انداختن دوربین روی او، باعث شد که در روی نمایشگر ورزشگاه تصویری از وی ثبت شود.

 

با عکس العمل تماشاگران مواجه شده و اندرسون نیز وارد میدان شد. بدین ترتیب اندرسون در نتیجه ي کنجکاوی یک تصویربردار ورزشی به شهرت رسیده و بزرگترین مدل دهه 90 لقب گرفت.

 

1- روزاریو داوسون

ستاره هایی که به صورت شانسی مشهور شدند

روزاریو داوسون، بازیگر فیلم «شهر گناه» «Sin City» زمانی که تنها 15 سال داشت روی صندلی نشسته بود که پدرش متوجه شد یک نفر در خیابان انها در حال فیلمبرداری است و با شوخی از او خواست که از طبقه بالا پایین آمده و به قول خودش با رفتن به خیابان «کشف» شود. در کمال ناباوری، «کشف شدن» همان چیزی بود که رخ داد. داوسون در گفتگو اي دراین مورد چنین گفته است:

 

من حدود یک هفته در حالیکه آنها در حال فیلمبرداری بودند آن اطراف می پلکیدم. همانجا بود که لری کلارک [کارگردان] کورنیه هارمونی و برخی دیگر از تیم تولید متوجه من شدند. آنها دنبال مکانی برای فیلمبرداری در همان حوالی بودند”. خیلی زود داوسون برای بازی در فیلم «بچه ها» «Kids» انتخاب شده و به شهرت رسید.