پارس ناز پورتال

سحر قریشی و پیشنهاد جنسی کارگردان معروف به وی در خانه خالی

مجموعه : اخبار سینما
سحر قریشی و پیشنهاد جنسی کارگردان معروف به وی در خانه خالی

نقشه یک کارگردان برای تجاوز جنسی به سحر قریشی

سحر قریشی دست به افشاگری در رابطه با سینمای ایران زد و از ماجرایی که خودش نیز تجربه کرده بود تعریف کرد. کارگردان سرشناس سینما به وی پیشنهاد رابطه کثیف داده بود. در گزارش‌ های متنوع و فراوانی بسیاری از بازیگران زن و مرد در سینما پرده از ابعاد جدی و بزرگ فساد و رابطه های نامشروع در سینما برداشته‌ اند و دامنه این افشاگریها در حوزه سینما همچنان ادامه دارد

 

در برنامه این هفته جعبه سیاه که از آپارات منتشر میشود سحر قریشی روایت شفاهی جالبی را از هتک حرمت و تعرض های غافلگیرانه عوامل سینما مطرح میکند.

سحر قریشی و پیشنهاد جنسی کارگردان معروف به وی در خانه خالی

کارگردان فاسد در سینما،رابطه کارگردان ها با بازیگران زن

 

در این برنامه مجری برنامه از سحر قریشی سئوالی مطرح میکند که با توجه به موقعیتان در سینما تا به حال شده مشکلی خاصی پیدا کنید؟

 

 به گزارش پارس ناز در ادامه این سئوال سحر قریشی پاسخ میدهد: من به خاطردوران ممنوع الفعالیتی دائما تهدید میشدم که اگر بخواهی در سینما کار کنی فلان و … اگر وارد فلان پروژه نشوی نمیگذاریم کار کنیم. تا اینکه یک دفتر سینمایی به اسم یک کارگردان سینمایی مشهور مرا خواستند که من باب آشنایی با ایشان را نداشتم ولی از نظر جایگاه ایشان را میشناختم.

سحر قریشی و پیشنهاد جنسی کارگردان معروف به وی در خانه خالی

رابطه با سحر قریشی،فساد در سینمای ایران

 

گفتند راننده‌ ای را دنبال شما میفرستیم تشریف بیاورید دفتر. این اتفاق برای بسیاری از بچه هایی که علاقه‌ مند به بازیگری هستند افتاده است. چیزهایی عجیبی تا کنون شنیده ام و سر صحنه میبینم.متاسفانه بسیاری از بانوان علاقه مند به بازیگری هیچ موقع به این دفاتر نمیرسند و اگر برسند به دفاتری خواهند رسید که دفتر نیست و این اتفاق برای من سحر قریشی افتاد.

 

به احترام آن فیلمساز، با ذوق و هیجان روز جمعه قبول کردم به دفتر آن کارگردان مشهور بروم . تلفنی به من گفتند که برای تو ماشین خواهیم فرستاد. ماشین تاکسی سمند دنبال آمدم و من سوار ماشین شدم. وارد مسیر شدیم و با راننده صحبت میکردم و متوجه شدم ایشان راننده آقای کارگردان مشهور است

 

چون شروع به خاطره تعریف کردن کرد و خاطره‌ هایی که ایشان تعریف میکرد بخش‌ هایی از آن را توسط همکاران دیگر شنیده بودم.رسیدیم به دفتر راننده گفتند که همین پلاک است و به ایشان گفتم میشود بایستید.چون جایی که مرا برده بود خیلی خلوت بود. ایشان موافقت کردند و من پیاده شدم و هرچه زنگ دفتر را میزدم کسی در را باز نمیکرد.

سحر قریشی و پیشنهاد جنسی کارگردان معروف به وی در خانه خالی

سحر قریشی و پیشنهاد جنسی کارگردان معروف به وی در خانه خالی

 

شانسی که من آوردم این بود که کسی در را باز نکرد. مثل اینکه پشیمان شده بود و نمیدانم در اون شرایط فقط خدا به من رحم کرد.هی زنگ زدم و به راننده گفتم در دفتر را باز نمیکنند. بعد گفتم که خود ایشان هم زنگ بزنند اما باز هم در را باز نکردند و بعد متوجه شدم آنجایی که من رفتم اصلا دفتر این کارگردان مشهور نبوده است.

 

چون خیلی شناخت از آن موقعیت دفاتر نداشتم نمیدانستم که اینجا دفتر آن کارگردان مطرح نیست. آنجا دفتر نبود و در هم روی من چون راننده ایستاده بود باز نشد و من هم برگشتم اما یک حال خیلی منقلبی و بدی داشتم.

 

مطالب مرتبط :

حرف‌ های جالب سحر قریشی درباره همه شایعات

حرفهای سحر قریشی درباره جراحی های زیبای اش (عکس)

سلفی جالب سحر قریشی و فرزاد حسنی