پارس ناز پورتال

سریال پایتخت 5 در نوروز به تلویزیون خواهد آمد

مجموعه : اخبار سینما
سریال پایتخت 5 در نوروز به تلویزیون خواهد آمد

سریال پایتخت 5 در نوروز به تلویزیون خواهد آمد 

سریال  پایتخت 5 در نوروز توزیع خواهد شد و علاقمندان می‌توانند در فصل بهار آنها ببینند. مدت هاست که فیلمبرداری این سریال در حال انجام هست. معاون سیما در بازدید از پشت صحنه آلبوم تلویزیونی “پایتخت”، روند تولید این آلبوم را از نزدیک بررسی کرد.مرتضی میرباقری، معاون سیما با حضور در پشت صحنه سریال “پایتخت” با عوامل این آلبوم در مورد روند تولید پنجمین سری “پایتخت” گفت‌و‌گو کرد.

 

او این آلبوم پربیننده را برندی برای نوروز شبکه یک سیما خواند و افزود; “این آلبوم خوش تولید سال‌هاست که مورد دقت گروه بی‌شماری از بینندگان تلویزیون قرار گرفته هست و در نوروز هر سال انتظار دارند تا با خانواده “پایتخت” همراه شوند.”

 

معاون سیما با قدردانی از عوامل تولید این آلبوم پافشاری کرد; “مردم به برنامه‌هاي مفرح و خوشحال تمایل دارند و این آلبوم اضافه بر این خصوصیت توانسته خانواده‌اي ایرانی را به عکس درآورد.”او اضافه کرد; “”پایتخت 5” اضافه بر مزایای قبل کوشش کرده تا اضافه بر بیان موضوعات داخلی به مسایل منطقه ‌ي ورود کرده و با ایجاد موقعیت‌هاي خنده دار، موضوعات داخلی و خارجی را مطرح نماید.”

 

میرباقری با اشاره به روند رو به رشد صنعت نمایشی اضافه کرد; “سینمای دفاع مقدس بعد از گذشت سال‌ها توانست به مقوله جنگ نگاهی طنازانه داشته باشد. ولی امروزه با رشد کیفیت صنعت نمایشی در کشور شاهد ان هستیم که می توانیم در لحظه از زوایای گوناگون موضوعات منطقه‌اي را بررسی کنیم.”

 

آلبوم “پایتخت 5” با نگاهی به مسایل منطقه‌اي، نوروز 97 روی آنتن شبکه یک سیما می رود. آخرین سکانس‌هاي این آلبوم در دهه اول محرم جلوی دوربین رفت. به قول الهام غفوری، تهیه کننده آلبوم هم زمان مراحل فنی بخش هایي از آلبوم انجام شده هست.

 

“پایتخت 5” هم چنان بازیگران اصلی و اثبات خود یعنی علیرضا خمسه، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر و نسرین نصرتی را همراه خواهد داشت و سیروس مقدم پنجمین قسمت از این آلبوم هم چنان کارگردانی می‌کند.

 

این آلبوم تلویزیونی در 13 تا 15 قسمت برای توزیع از شبکه یک سیما در نوروز 1397 تهیه می شود. پنجمین سری سریال “پایتخت” در شرایطی منحصر به فرد تولید شده و عوامل آن اعتقاد دارند بیننده نوروز 1397 از دیدن آن حیرت زده خواهند شد.عوامل اصلی آلبوم علاقمندند حکایت تا زمان توزیع هم چنان پنهان باقیمانده و رسانه‌اي نشود.