پارس ناز پورتال

سلاح های نازی ها | بشقاب پرنده و ضد جاذبه آلمان نازی + عکس

سلاح های نازی ها | بشقاب پرنده و ضد جاذبه آلمان نازی + عکس

سلاح های نازی ها | بشقاب پرنده و ضد جاذبه آلمان نازی

 

در اینبخش بـه معرفی سلاح هاي نازی میپردازیم. امروز 2 سلاح عجیب نازی ها را، بررسی میکنیم. کشور آلمان بـه دست نازی ها افتاد، آن ها رویای تسخیر اروپا و نیمی از آسیا را داشتند. آدولف هیتلر با زبان خود تمام کشور آلمان را متحد کرد، نمی‌شود گفت هیلتر مرد خوبی بوده اما حداقل کشور آلمان تکه تکه شده را یکدست کرد و مردم کشور خودش را از سرخوردگی ملی کـه داشتند نجات داد، در ادامه با پارس ناز همراه باشید.

 

بتازگی مدارکی محرمانه مربوط سازمان اطلاعات مرکزی ایالات امریکا «CIA»، یکی از مشهور‌ترین آژانس‌هاي اطلاعاتی دنیا، منتشر شده کـه نشان میدهد مهندسان هیتلر در زمان کشور آلمان نازی با موفقیت اقدام بـه ساخت یوفو یا همان اشیا ناشناس پرنده کردند! با خواندن تیتر این مطلب و توجه بـه اصطلاح ساخت یوفو نخستین سوالی کـه در ذهن تعداد زیادی از مخاطبان پدید می آید، این اسـت کـه چگونه می توان یک شی ناشناس پرنده را ساخت؟!

سلاح های نازی ها | بشقاب پرنده و ضد جاذبه آلمان نازی + عکس

در ابتدا باید توجه داشته باشیم کـه کلمه یوفو «UFO» الزاماً این مفهوم را منتقل نمیکند کـه شی مورد نظر باید منشئی فرا زمینی داشته باشد و بـه صورت کلی هر وسیله پرنده ناشناسی کـه وجود آن در آسمان تایید شود را میتوان یوفو خطاب کرد. با این تفاسیر جالب اسـت بدانیم کـه اسنادی کـه بتازگی از طبقه‌بندی محرمانه آژانس اطلاعات مرکزی کشور آمریکا «CIA» خارج شده، از ساخت یوفو خبر می دهد!

 

ساخت بشقاب پرنده توسط آلمان نازی

توان بالای نظامی و بـه خصوص تکنولوژیکی کشور کشور آلمان و حزب نازی در دوره جنگ جهانی دوم بر کسی پوشیده نیست ودر حالیکه تانک‌ها، موشک‌ها و سایر جنگ‌افزارهای این کشور در بیش از نیم‌قرن پیش باعث مرگ میلیونها نفر شد، همیشه اطلاعات ضد و نقیضی در مورد پیشرفت شگفت‌انگیز فناوری‌هاي مختلف آلمانی در اختیار مخاطبان قرار گرفته اسـت.

 

در دهه 40 میلادی آلمانی‌ها تجهیزات عجیبی بـه شکل بشقاب پرنده را ساخته بودند کـه هدف اصلی آن‌ها،‌ پرت کردن حواس خلبان‌هاي متفقین و ایجاد ترس و هراس در دل دشمنان بود. نازی‌ها در دوره اوج خود، درکنار تلاش‌هاي مختلف برای حکمرانی بـه کل جهان مکان‌هاي ناشناخته و عجیب سراسر سیاره را در جستجوی اطلاعات مرتبط با مسائل ماورالطبیعه زیر پا گذاشتند و انواع مختلفی از متون باستانی را جمع‌آوری کردند.

 

تا کنون همیشه موضوع پیشرفت نازی‌ها در زمینه علوم غریبه جای بحث داشته و اطلاعات تازه منتشر شده هم این موضوع را جنجالی‌تر می کند، چرا کـه بـه اعتقاد عده‌اي از صاحبت نظران، احتمال دخالت علوم ماورالطبیعه در ساخت یوفو توسط کشور آلمان‌ها کم نیست!

سلاح های نازی ها | بشقاب پرنده و ضد جاذبه آلمان نازی + عکس

باوجود تئوری‌هاي توطئه مختلف مطرح‌شده در مورد توسعه تکنولوژی ضد جاذبه نازی‌ها و صحبت‌ها در مورد ساخت پایگاه‌هاي مخفی این قدرت نظامی در قطب جنوب شواهد گوناگونی در مورد فعالیت آلمانی‌ها در مورد تجهیزات پیشرانه فوق پیشرفته و ارتباط این وسایل با یوفوها وجوددارد.

 

بعنوان مثال در مارس 1950 مقاله در مورد مهندسی ایتالیایی در یکی از روزنامه‌هاي ایتالیا چاپ شد کـه تا بـه امروز بعنوان نخستین متن منتشر شده در مورد یوفو نازی ها شناخته می شود. این مهندس ایتالیایی در نوشته‌هایش اشاره کرد کـه از سال 1942، تحقیقات گسترده‌اي در مورد نوعی دیسک پرنده در کشور آلمان و ایتالیا در جریان بوده و انرژی تامین شده برای پرواز این اشیا عجیب، از منبعی بسیار نیرومند تامین می‌شده اسـت.

 

روزنامه سال 1950

پس از این اتفاق یک دانشمند آلمانی بنام رودالف شریور «Rudolph Schriever» صحبت‌هاي جالبی در مورد ساخت بشقاب پرنده برای نازی‌ها مطرح کرد و گفت کـه در دوره فعالیتش موفق بـه طراحی نوعی وسیله پرنده دایره‌اي بسیار بزرگ شده کـه از طریق چرخش پره‌هاي توربین بـه پرواز درمی‌آمده اسـت.

سلاح های نازی ها | بشقاب پرنده و ضد جاذبه آلمان نازی + عکس

گفته شده کـه در دهه 50 تعداد زیادی از کشورها بـه موضوع بشقاب پرنده‌ها علاقه‌مند بودند و بحث ساخت یوفو نسبتا داغ بوده اسـت؛ درسال 1953 کمپانی هواپیماسازی آورو کانادا «Avro Canada» اعلام کرد کـه مهندسانش در حال ساخت یک جت گرد با نام “VZ-9-AV Avrocar” هستند کـه توانایی رسیدن بـه سرعت 2400 کیلومتر بر ساعت را دارد!

سلاح های نازی ها | بشقاب پرنده و ضد جاذبه آلمان نازی + عکس

مدتی پس از انتشار این خبر مهندسی آلمانی بنام جورج کلین «Georg Klein» ادعا کرد کـه محصول کمپان آورو بر اساس دستاوردهای کشور آلمان نازی در مورد بشقاب پرنده‌ها ساخته شده اسـت! در سند مربوط بـه موضوع بحث مـا هم کـه هم‌اکنون در آرشیو سازمان CIA قرار دارد، صحبت‌هایي از زبان کلین نقل شده کـه دستیابی نازی‌ها بـه تکنولوژی ساخت بشقاب پرنده را تایید می کند.

سلاح های نازی ها | بشقاب پرنده و ضد جاذبه آلمان نازی + عکس

کلین ادعا کرده کـه نخستین پرواز وسیله‌اي با مشخصاتی شبیه فضاپیماهای فیلم‌هاي علمی تخیلی را در تاریخ 14 فوریه 1945 شاهد بوده ودر این آزمایش وسیله مورد نظر با رسیدن بـه ارتفاع 12400 متری در عرض 3 دقیقه، رکورد سرعت 2200 کیلومتر بر ساعت را هم ثبت کرده اسـت. در ادامه این سند گفته شده کـه کشور آلمان‌ها نقشه‌هایي برای رساندن سرعت بشقاب پرنده بـه 4 هزار کیلومتر بر ساعت داشتند.

 

تا اواخر سال 1945 مشکل تامین مواد لازم برای ساخت این وسیله پرنده شگفت‌انگیز هم حل شده بود. با تمام این صحبت‌ها، موضوع استفاده از علوم غریبه در دستیابی بـه چنین تکنولوژی‌هایي «درصورت واقعی بودن» همان‌ گونه یکی از داغ‌ترین بحث‌ها دراین رابطه اسـت؛ از طرف دیگر،‌ چنین سوالاتی مطرح میشود کـه آیا واقعا کشورهایی هستند کـه در بین تجهیزات مختلف خود بشقاب پرنده هم داشته باشند؟!

 


 

و در ادامه همین بحث دای گلوک «Die Glocke»، سلاح ضد جاذبه مرموز نازی‌ ها

 

از زمان شکست کشور آلمان نازی در جنگ جهانی دوم تا کنون صحبت‌ها و نظریه‌هاي مختلفی در مورد پیشرفت‌هاي جالب‌توجه کشور آلمان‌ها در اواسط قرن 20 میلادی مطرح شده و شواهد زیادی از دستاوردهای مرتبط با دانش و فناوری نازی‌ها وجوددارد کـه توانایی دانشمندان این حزب در جابه‌جایی مرزهای علم را نشان می دهد.

 

در مورد دای گلوک چه می‌دانیم؟

نخستین بار درسال 2000 بود کـه نویسنده و خبرنگاری لهستانی بنام ایگور ویتکوسکی «Igor Witkowski»‌ در مورد دای گلوک مطالبی را منتشر کرد؛ ویتکوسکی گفته کـه اطاعاتش درباره این وسیله از طریق رابطی در سازمان اطلاعاتی لهستان تامین شده و افسری از سازمان اس اس کشور آلمان در یکی از بازجویی‌هایش از دای گلوک و آزمایش‌هاي مرموز نازی‌ها صحبت کرده اسـت.

سلاح های نازی ها | بشقاب پرنده و ضد جاذبه آلمان نازی + عکس

ویتکوسکی کـه بـه نوشته‌هاي بازجویی دسترسی داشته، گفته اسـت کـه کشور آلمان‌ها در زمان جنگ تست‌هاي عجیبی را در نزدیکی مرز کشور چک انجام می‌دادند. پس از انتشار این اطلاعات دو نویسنده دیگر بنام‌هاي نیک کوک «Nick Cook» و جوزف پی فارل «Joseph P. Farrell» دای گلوک رابه شهرتی بین المللی رساندند ودر کنار تعداد زیادی از نویسنده‌هاي دیگر کـه در یادداشت‌هاي خود دراین باره مرز خیال و واقعیت را ترکیب می کردند.

سلاح های نازی ها | بشقاب پرنده و ضد جاذبه آلمان نازی + عکس

صحبت‌هاي مختلفی از ارتباط دای گلوک با تجهیزات ضد جاذبه و حتی وسایل جابه‌جایی در زمان مطرح کردند! در حالیکه بحث ارتباط پیشرفت‌هاي نازی‌ها با علوم غریبه و ماورا الطبیعه همیشه داغ بوده،‌ مواردی مانند این شی ناقوس مانند هم از گذشته تا کنون چنین بحث‌هایي را داغ‌تر کرده و باعث جنجالی‌تر شدن تئوری‌هاي توطئه در مورد انجمن‌هاي مخفی، یوفوها،‌ موجودات فضایی و ایده‌هاي علمی تخیلی دیگر شده‌اند.

 

جزئیات پروژه ناقوس دای گلوک

گفته شده کـه دانشمندان آلمانی تحت نظر اس اس پروژه این ناقوس را هدایت میکردند و دای گلوک را از فلزی فوق‌العاده سخت و سنگین و بـه شکل یک زنگ بزرگ ساخته‌اند؛ بنظر میرسد کـه این وسیله 2.7 متر قطر و بیش از 3.7 متر ارتفاع داشته اسـت. بر اساس گفتگو کوک با ویتکوسکی، ناقوس دای گلوک شامل دو سیلندر چرخان بوده کـه با نوعی فلز مایع شبیه بـه جیوه پر می‌شده اسـت.

سلاح های نازی ها | بشقاب پرنده و ضد جاذبه آلمان نازی + عکس

اسم این مایع “Xerum 525” بوده و دانشمندان آنرا در ظرفی از جنس سرب با ارتفاع یک متر نگه داری می‌کرده‌اند. ویتکوسکی گفته کـه از فلزات دیگری مانند توریم و برلیم هم برای راه‌اندازی این وسیله استفاده می‌شده و از آنجایی کـه ایجاد پیشرانه ضد جاذبه هدف اصلی ساخت ناقوس بوده، در هنگام آزمایش، دای گلوک با زنجیرهایی نیرومند بـه زمین بسته می‌شده و بـه پرواز درمی‌آمده اسـت!

سلاح های نازی ها | بشقاب پرنده و ضد جاذبه آلمان نازی + عکس

از طرف دیگر در کتاب ویتکوسکی ذکر شده کـه در زمان روشن بودن، دای گلوک اثرات مرگباری مانند انجماد خون، تجزیه بافت‌ها و مواردی از این دست را برای موجودات زنده اطراف تا شعاع 150 تا 200 متری ایجاد می‌کرده و دانشمندان درگیر پروژه هم بـه دلایل مرموز از دنیا رفته‌اند.

سلاح های نازی ها | بشقاب پرنده و ضد جاذبه آلمان نازی + عکس

این نویسنده لهستانی ادعا کرده کـه از بعد از جنگ جهانی اول دانشمندی فرانسوی بنام الی کارتان «Elie Cartan» دستاوردهای قابل‌توجهی در حوزه تجهیزات ضد جاذبه داشته و باوجود توانایی محدود و ضعیف دای گلوک برای معلق شدن، می توان گفت کـه ساخت این وسیله بر اساس دانش کارتان بوده اسـت.

 

هنج

بر طبق اسناد ویتکوسکی، در نزدیکی محل معرفی‌شده توسط افسر اس اس یک سازه بتنی بنام هنج «The Henge» وجوددارد کـه بنظر میرسد محلی برای آزمایش دای گلوک بوده اسـت. البته برخی هم می گویند کـه هنج بقایای نوعی برج خنک‌کننده صنعتی اسـت و بـه تحقیقات محرمانه نازی‌ها ارتباطی ندارد. بـه هرحال متخصصان تایید کرده‌اند کـه:

سلاح های نازی ها | بشقاب پرنده و ضد جاذبه آلمان نازی + عکس

پروژه ارتباط داده شده با ساخت این وسیله واقعا وجود داشته و برنامه‌هاي مرموز، زیرزمینی و عجیبی توسط دانشمندان درگیر آن انجام می‌شده اسـت. بجز صحبت‌هاي افسری آلمانی و نوشته‌هاي افراد مختلف دراین رابطه، مدرک مستقیم و مستند دیگری برای اثبات وجود دای گلوک پیدا نشده و میتوان گفت کـه واقعی بودن ناقوس ممکن اسـت تا ابد بـه عنوانی یک راز سر بـه مهر باقی بماند.

 


 

در ادامه کشف پایگاه مخفی نازی ها در قطب شمال توسط دانشمندان روسی

 

دانشمندانی از روسیه موفق شدند پایگاه هیتلر را در قطب شمال شناسایی کنند. این پایگاه بـه دستور شخص آدولف هیتلر، رهبر نازی‌ها در جریان جنگ جهانی دوم ساخته شده بود. پایگاه مخفی نازی ها در قطب شمال با نام شکارچی گنج شناخته می ‌شد. پایگاه مخفی نازی ها در قطب شمال بنام شکارچی گنج «Schatzgraber» درسال 1942 میلادی و پس از حمله‌ي کشور آلمان بـه روسیه ساخته شد.

 

این ایستگاه از سال 1943 کار خودرا آغاز کرد و قرار بود بـه شناسایی آب‌وهوا بپردازد، اما یکسال بعد استفاده ازآن متوقف شد. گزارش‌هایي منتشر شده مبنی بر این کـه بدلیل نبود تدارکات، کارکنان این پایگاه بـه زور یک تکه گوشت خام خرس قطبی آلوده بـه کرم‌هاي گرد میخوردند و این اتفاق موجب شد تا بیماری در منطقه انتشار یابد. البته عده اي از افراد از این داستان بـه‌عنوان یک افسانه‌ي جنگی یاد میکنند.

سلاح های نازی ها | بشقاب پرنده و ضد جاذبه آلمان نازی + عکس

مکان دقیق این پایگاه کـه در جزیره‌ي الکساندرا در دایره‌ي قطبی قرار داشت، برای سالها نامعلوم بود، تا این کـه دانشمندان پس از 72 سال ودر هنگام بررسی این جزیره‌ي دورافتاده موفق شدند آنرا پیدا کنند. محققان در پایگاه مخفی نازی ها در قطب شمال یادگارهای تعداد زیادی از جمله قوطی‌هاي بنزین، خرابه‌هاي انبار و اسناد کاغذی کشف کردند کـه همگی بدلیل هوای منجمد قطبی سالم مانده بودند.

سلاح های نازی ها | بشقاب پرنده و ضد جاذبه آلمان نازی + عکس

هم چنین فشنگ‌ها و لوازم شخصی کارکنان پایگاه دراین مکان پیدا شد کـه تعداد زیادی از انها سمبل نازی‌ها یعنی صلیب شکسته را بر روی خود داشتند. این اشیا و یادگارها بـه‌زودی در روسیه بـه نمایش گذاشته خواهد شد. محقق ارشد پارک ملی قطب شمال روسیه بنام ایوگنی ارمولوف «Evgeny Ermolov» عنوان کرده اسـت کـه با بررسی علمی این داده‌ها و شواهد، می توان ایده‌ هاي عملیاتی ارتش کشور آلمان در قطب شمال را کشف کرد.

 

پایگاه مخفی نازی ها در قطب شمال در زمینه‌ آثار فراطبیعی تحقیق می‌کرد

 

نام «شکارچی گنج» کـه بر روی پایگاه مخفی هیتلر گذاشته شده، این فرضیه رابه وجود می‌آورد کـه ماموریت دیگری هم در آن انجام می‌شده اسـت. عده اي از افراد معتقدند کـه این پایگاه بر روی آثار باستانی تحقیق می‌کرده کـه بـه باور موسسه‌ي انسان‌ شناسی آننرب «Ahnenerb» از قدرت‌هاي فراطبیعی برخوردار بودند!

سلاح های نازی ها | بشقاب پرنده و ضد جاذبه آلمان نازی + عکس

آننرب یک موسسه‌ي نازی بود کـه در زمینه‌ي باستان‌ شناسی و تاریخ و فرهنگ نژاد آریایی تحقیق میکرد. این موسسه برای اثبات برتری جمعیت اساطیری اسکاندیناوی و فرمانروایی انها بر جهان، آزمایشاتی را انجام می‌داد. پیش از این تنها در منابع و کتاب‌ها بـه پایگاه شکارچی گنج اشاره شده بودو کسی از محل دقیق آن اطلاعی نداشت.

 

 


 

و در آخر نیز گنجینۀ عظیمی از نازی ها در آرژانتین کشف شد

 

آن‌طور کـه گزارش‌ شده، این کشف بـه دنبال جستجویی مربوط بـه آثار هنری دزدیده‌شده در هشتم ژوئن انجام‌شد و بـه یکی از بزرگ‌ترین اکتشافات آرژانتین بدل شده اسـت. از آنجایی کـه پس از سقوط رایش سوم، آلمانی‌ها بـه بوینس آیرس پناه آوردند، پیدا شدن چنین محموله‌ي وسیعی آن‌چنان دور از ذهن نیست.

سلاح های نازی ها | بشقاب پرنده و ضد جاذبه آلمان نازی + عکس

از موارد کشف‌شده دراین مجموعه میتوان بـه سلاح کمری، تزیینات نظامی، لباس و چاقوهای تشریفاتی اشاره کرد. هم چنین جعبه‌هایي پیداشده‌اند کـه نقش عقاب روی آن دیده میشود و مجسمه و نمادهای نازی ها نیز در بین آن‌ها وجوددارد.

سلاح های نازی ها | بشقاب پرنده و ضد جاذبه آلمان نازی + عکس

البته در ابتدا ادعا می ‌شد کـه این موارد ممکن اسـت نسخه‌ي بازساخته شده باشند اما محققان معتقدند کـه آن‌ها اصلی هستند و وزیر امنیت آرژانتین نیز این موضوع را تایید کرده اسـت.

سلاح های نازی ها | بشقاب پرنده و ضد جاذبه آلمان نازی + عکس

یکی از دلایلی کـه مقامات بوینس آیرس را تا حدودی از اصل بودن وسایل مطمئن کرده، عده اي از اقلام موجود دراین مجموعه هستند کـه مهم ترین آن‌ها نگاتیو عکس رهبر نازی هاست. دراین عکس آدولف هیتلر ذره‌بینی در دست گرفته کـه این ذره‌بین نیز در بین اشیا کشف شده وجوددارد.

سلاح های نازی ها | بشقاب پرنده و ضد جاذبه آلمان نازی + عکس

عده اي از موارد مرموز و نگران‌کننده‌اي کـه دراین مجموعه وجود دارند، وسایل دکتری هستند کـه برای اندازه‌گیری سر انسان استفاده میشد.

سلاح های نازی ها | بشقاب پرنده و ضد جاذبه آلمان نازی + عکس

دانشمندان نازی در دهه 1930 با اندازه‌گیری سر مردم مختلف، نژادها را از یک دیگر جداسازی می کردند. این گنجینه همین‌طور تعدادی پازل و هارمونیکا را در خود جای‌داده کـه در راستای تبلیغ نازی در بین کودکان و نوجوانان استفاده می ‌شد.