پارس ناز پورتال

سوزاندن نوجوان چینی برای کاهش وزن

سوزاندن نوجوان چینی برای کاهش وزن

سوزاندن نوجوان چینی برای کاهش وزن 

نوجوان چینی که وزن بسیار بالایی دارد در حال حاضر تحت درمان و لاغری با طب سنتی قرار دارد و وی را می سوزانند. پسر ۱۱ ساله چینی به علت اضافه وزن شدید تحت درمان روش های عجیب قرار گرفت . والدین این پسرنوجوان او را برای کاهش وزن به مرکزی بردند که در آن از روش های سنتی و باستانی چین برای کاهش وزن استفاده می شود.

سوزاندن نوجوان چینی برای کاهش وزن

لی هانگ ۱۱ ساله با ۱۴۶ کیلوگرم وزن یکی از سنگین وزن ترین نوجوانان جهان است و در پی یک اختلال نادر از سن ۳ سالگی به بعد دچار افزایش وزن شده است.

 

” لی ” برای درمان به یکی از مراکز درمان به روش های سنتی چین فرستاده شد که در آنجا از روش های حجامت آتش و درمان آتش برای کاهش وزن استفاده می شود . چینی ها به این روش های کاهش وزن HUO لیائو و طب سوزنی می گویند.

 

تصاویر نشان می دهد که پسرنوجوان در حال فریاد کشیدن است و مسئول مرکز با انداخت یک حوله ی شعله ور سعی در انجام روند درمانی دارد. این حوله بایستی روی شکم او قرار گیرد و سپس دوره درمان حجامت آغاز شود.

 

این مراحل درمانی در بیمارستان شهرستان چانگچون واقع در شمال چین انجام شده است.به گفته ی پزشک معالج ” لی هانگ ” او از سن ۳ سالگی مبتلا به سندرم پرادرویلی شده است.

 

 به گزارش پارس ناز علایم اصلی سندرم پرادرویلی چهره ناموزون ، شلی عضلانی ، اشکال در بلع و رشد عمومی با تأخیر و عدم رسش صدا بوده و علائم همراه این اختلال عقب ماندگی ذهنی ، فلج عضلات ,، اختلالات حرکت چشم مانند لوچی و … می باشد تشخیص از طریق آزمایش ژنتیکی DNA صورت می پذیرد

 

و در سبب شناسی سندرم در حدود ۶۰ تا ۷۰ در صد موارد حذف کروموزوم های ۱۱ ، ۱۳ و ۱۵ به ویژه کروموزوم ۱۵ از سوی پدر ذکر شده است میزان بروز ۱ در ۱۵ هزار نفر میزان شیوع ۴۰ تا ۶۰ نفر در یک میلیون نفر میباشد که این نسبت در پسران و دختران مساوی است.