پارس ناز پورتال

شریک زندگی خود را چگونه پیدا کنیم

شریک زندگی خود را چگونه پیدا کنیم

شریک زندگی خود را چگونه پیدا کنیم

ما انسان ها ذاتا به دنبال کسی هستیم که در کنارمان باشد، ما را در لحظاتی که خوب نیستیم دوست بدارد و با آنها خاطرات زندگی مان را شریک شویم. حال باید بدانیم که چگونه شریک زندگی خود را پیدا کنیم.

 

عشق زندگی مان، شریک زندگی، آن فرد خاص، چه بپذیریم و چه نپذیریم بسیاری از ما به دنبال یک تکمیل کننده بی نقص هستیم.

 

متاسفانه عشق، یک قصه پری ها نیست پس به دنبال فرد بی نقصی نباشید که با تمام انتظارات شما همخوانی داشته باشد. با این حال، اینکه فردی را بیابید که در کنار شما بماند و به شما کمک کند تا زندگی را به طور واقعی تجربه کنید امکان پذیر است.

 

اما چگونه اصلا پایه هایی را برای جذب چنین عشقی در زندگی تان بسازید؟ در ادامه به پنج راز برای شروع اشاره می کنیم.

 

1. قابل اعتماد باشید

برای اینکه عشق واقعی را بیابید، باید بر واقعیت ها و درستی ها تمرکز کنید. اگر می خواهید کسی شما را در لحظاتی که خوب نیستید نیز دوست بدارد باید حاضر باشید تا همین کار را برای او بکنید.

 

باید برای واقعیت و درستی آماده باشید برای قابلیت اعتماد. و برای اینکار باید قبلا با خودتان روراست و قابل اعتماد باشید.

 

چه چیزی شما را واقعا خوشحال می کند؟ واقعا چه چیزی از زندگی تان می خواهید؟ گیرافتادن در چرخه راضی کردن دیگران و انجام انچه که به نظر نرمال می رسد، ساده است.

 

اگر شما درحال تغییر شخصیت، علایق و هدفتان در زندگی هستید به خاطر اینکه شخص دیگری را راضی نگه دارید پس با خود رو راست نیستید. افراد به روراستی جذب می شوند خودتان را بشناسید و دوست داشته باشید و یاد بگیرید که با راستی رفتار و صحبت کنید.

 

2. بهترین خودتان باشید

با وجودی که متضادها به گونه ای یکدیگر را جذب می کنند اما شما باید اول درک کنید که علاقه، علاقه را جذب می کند. شمایید که با رفتارتان تعیین می کنید با چگونه فردی می خواهید بقیه زندگی تان را بگذرانید.

 

پس اگر دوست ندارید که با یک فرد بی حال، پرخور، خسیس، غرغرو زندگی کنید خودتان نیز اینگونه نباشید.

 

آیا می خواهید بقیه زندگی تان را با کسی بگذرانید که سالم است و به خودش اهمیت می دهد؟ پس بندکفشتان را ببندید و به باشگاه بروید. آیا می خواهید با کسی همراه باشید که مثبت نگر است؟ پس غرنزنید.

 

اگر می خواهید با کسی باشید که برای هرروز زندگی ارزش قائل است و با لذت و هدف زندگی می کند؟ پس خودتان اینگونه باشید.

 

3. اعتماد به نفس داشته باشید

اگر قابل اعتماد هستید و بهترین خودتان هستید پس زندگی را با اعتماد به نفس کامل طی کنید. به خودتان، تصمیمات تان، و توانای تان برای جذب عشق واقعی در زندگی اعتماد داشته باشید.

 

این اعتماد به گونه ای در شما منعکس می شود و فردی را جذب می کند که شما را برای آنچه هستید درک می کند و دوست دارد.

 

البته بخش اعظم این اعتماد به نفس از این آغاز می شود که شما به خودتان به عنوان یک شخص کامل اعتماد دارید و اینکه یک شریک زندگی داشته باشید را دوست دارید نه به آن نیاز دارید و مجبور هستید داشته باشید تا کامل شوید.

 

باید اعتماد داشته باشید که شما خودتان به تنهایی کامل هستید.

 

4. باز باشید

اگر تمایل دارید تا شخص جدیدی را ملاقات کنید پس باید حاضر باشید تا با افراد اطرافتان ارتباط برقرار کنید. اگر کسی در صف رستوران سعی می کند تا با شما گفت وگویی را آغاز کند علاقه مند باشید تا درگیر شوید.

 

حتی اگر این شخص قرار نیست تا عشق زندگی شما باشد باید باز بودن را تمرین کنید. این انرژی علاقه مند بودن به ارتباط برقرار کردن به شما کمک می کند تا ارتباطاتی را که ممکن است منجر به روابط بلند مدت شود را ساده کنید.

 

5. شاد باشید

شاید مهمترین راز این لیست شاد بودن است. انرژی تان را بر روی تفکر در مورد چیزهایی قرار دهید که شما را خوشحال می کند. خوشحالی جذاب است. همه می خواهند در کنار افراد شاد باشند.