پارس ناز پورتال

شغل و زندگی رویایی یک بانوی 86 ساله

شغل و زندگی رویایی یک بانوی 86 ساله

شغل و زندگی رویایی یک بانوی 86 ساله برای بسیاری از ما سفر با یک کشتی لوکس به دور دنیا چیزی جز خیال نیست ولی برای خانم لی واچستتر شیوه معمول یک زندگی روزمره است.

 

به گزارش پارس ناز :  این خانم 86 ساله در طی هفت سال گذشته در کشتی لوکسی به نام کریستال سرنیتی زندگی کرده است و به ندرت پایش به خشکی رسیده است.

 

این خانم فلوریدایی مدتی بعد از فوت همسرش میسون، خانه پنج اتاق خوابه خود را فروخت و به اتاق ویژه در کشتی هلندی-امریکایی نقل مکان کرد.

 

600 خدمه این کشتی او را “ماما لی” می خوانند. لی و همسرش در طی 50 سال زندگی مشترکشان بیشتر عمرشان را به دریانوردی می گذراندند. او درباره همسرش می گوید:”همسرم مرا با سفرهای دریایی آشنا کرد، میسون بانکدار بود و به من عشق به سفرهای دریایی را یاد داد. در طول 50 سال زندگی مشترکمان ما 89 سفردریایی داشتیم.”

“او یک روز پیش از مرگش بر اثر سرطان در سال 1997 ، به من گفت ، دست از دریانوردی برندار. به همین دلیل من هم اکنون یک زندگی بدون استرس و رویایی را دارم.”

 

شغل و زندگی رویایی یک بانوی 86 ساله

 

زندگی رویایی یک بانوی 86 ساله

 

این بانو که دهه 80 سالگی خود به سر می برد تا کنون 200 سفر دریایی را کامل کرده است که به گزارش پارس ناز از میان آنها 15 بار دور دنیا بوده است.

 

اگرچه این کشتی در بیش از 100 کشور توقف داشته است ولی او بسیار به ندرت پیاده شده و از طریق اینترنت با خانواده اش در ارتباط است و هرزمان کشتی در میامی توقف کند، با آنها دیدار می کند.

 

زندگی در کشتی سرنیتی هر ساله حدود 164000 دلار برای لی هزینه دارد. این کشتی حتی یک باغچه برای سرآشپز و فروشگاه محصولات برندهای مشهور نظیر کریستین دیور ، سالن تئاتر و … دارد.

 

لی در حال حاضر مسئول برگزاری برخی از مراسم های جشن در کشتی است و در کنار آن به سوزن دوزی نیز می پردازد.

 

شغل و زندگی رویایی یک بانوی 86 ساله