پارس ناز پورتال

حرف های شکیرا درباره ازدواجش با جرارد پیکه

حرف های شکیرا درباره ازدواجش با جرارد پیکه

حرف های شکیرا درباره ازدواجش با جرارد پیکه 

شکیرا خواننده مشهور برزیلی کـه از ازدواج با پیکه فوتبالیست اسپانیایی فرزند نیز دارد، همه وقت} درمورد زندگی شخصی با همسرش در رسانه ها صحبت می کند.شكیرا، خواننده مشهور كلمبیایی و همسر جرارد پیكه، مدافع باتجربهبارسلونا مهمان ویژه برنامه دوشنبه شب ال اورمیگرو، برنامه شبكه آنتنا3 تلویزیون اسپانیا بود.

 

او بعد از 8 سال دوباره مهمان این برنامه شد و این اتفاق در شرایطی رخ داد كه شكیرا طبق معمولً در برنامه‌هـای تلویزیونی حاضر نمی‌شود ولی از آنجا كه خودش عاشق این برنامه هست، پذیرفت تا دوشنبه شب مهمان تلویزیون اسپانیایی‌ها باشد.این خبر باعث خوشحالی چندان مردم و استقبال آنها از این برنامه شد.

 

بهانه حضور او دراین برنامه، معرفی مجموعه جدیدش بنام «ال دورادو» «زرین» بود كه فروش آن از روز جمعه 26 ماه می ‌آغاز شد و در كمتر از 24 ساعت، تبدیل بـه مجموعه عدد یك iTunes شده.شكیرا در گفت‌وگویش با پابلو موتوس، مجری مشهور این برنامه، تنها در مورد فعالیت‌هـای حرفه‌ای‌‌اش در دنیای موسیقی صحبت نكرد و در مورد خانواده و زندگی شخصی‌‌اش نیز بـه صحبت پرداخت.

 

شكیرا توضیح داد كه همه وقت} سعی می‌كند تمام بازی‌هـای بارسلونا را تماشا كند و تا جایی كه بتواند عادت دارد تا برای تماشای بازی‌هـای خانگی بارسا بـه سكوهای ورزشگاه نوكمپ برود و در عین حال اعلام كرد كه آن چـه باعث شده كه او شیفته و درگیر فوتبال شود، همسرش جرارد پیكه نیست، بلكه پسرش میلان هست:

 

«وقتی بارسا بازی دارد، مـن استرس و سختی می‌كشم ولی كلاً آدم بردباری هستم ولی وقتی پسرم بازی می‌كند، طرفدار سرسخت و یك هولیگان حقیقی می شوم. میلان دو روز در هفته بـه كلاس تمرینی فوتبال می‌رود و مـن تنها مادری هستم كه دائماً روی سكوها در حال جیغ كشیدن هستم. مـن همه وقت} این‌گونه تشویق می‌كنم و روحیه می دهم و گاهی وقت‌ها انگار یك آشوبگر هستم.» ودر عین حال ادامه داد: «میلان فقط بـه فوتبال فكر می‌كند.»

 

شكیرا در ادامه صحبت‌هایش در مورد نحوه آشنایی‌‌اش با پیكه هم صحبت كرد و یادآوری كرد كه آشنایی این دو در شهر مادرید اتفاق افتاده. هنگامی كه پیكه و سسك باهم بودند ودر آن زمان اگرچه صحبتی میان پیكه و شكیرا رد و بدل نشده ولی انها باهم عكس یادگاری گرفتند. بعد از آن در جام جهانی‌ آفریقای جنوبی، هنگامی كه شكیرا زودتر از كاروان تیم ملی اسپانیا بـه كشور میزبان سفر كرده بود،

 

 بـه گزارش پارس ناز پیكه با او تماس گرفته تا تنها در مورد آب و هوای آفریقای جنوبی سؤال كند و از همان زمان سر صحبت میان این دو باز شده.پیكه بـه شكیرا قول داده كه با اسپانیا بـه فینال آن جام جهانی‌ میرسد تا دوباره او را ببیند‌‌؛ چراكه شكیرا در مراسم اختتامیه جام جهانی‌ بـه اجرای برنامه می‌پرداخته و همین اتفاق هم رخ داد و آن جام جهانی‌ منجر بـه آشنایی این زوج مشهور گردید.