پارس ناز پورتال

طالع عشق و علاقه شما طی این هفته

طالع عشق و علاقه شما طی این هفته

طالع عشق و علاقه شما طی این هفته 

در هفته جدید چه اتفاقاتی از نظر عشق و احساس برای شما رخ خواهد داد؟ دانستنش می تواند هیجان انگیز باشد. در زندگی عاشقانه و رمانتیک شما چه می گذرد؟ می توانید جواب این سوال را در حرکات سیارات پیدا کنید. هر آنچه در ستارگان برای روابط عاشقانه تان می گذرد را در طالع بینی هفتگی عشق بخوانید.

طالع عشق و علاقه شما طی این هفتهفروردین

پیشرفت غیر منتظره ای در موقعیت حرفه ای تان شما را به تلاش و تکاپو می اندازد. در نتیجه همسرتان از استرس در می آورید. این هفته سعی کنید هیچ واکنش عجولانه ای نشان چه در مسائل کاری و چه در مسائل عاطفه ای از خود نشان ندهید. با این کار تنها استرس تان بیشتر می شود.

 

در روز پنجشنبه از یک فعالیت اجتماعی به همراه همسرتان لذت می برید. با دوستانتان بیرون بروید هر دوی شما نیاز به استراحت دارید.

طالع عشق و علاقه شما طی این هفته

اردیبهشت

فرصت های مالی زیادی برای شما و همسرتان ایجاد می شود. این فرصت شاید یک سرمایه گذاری اشتراکی یا اضافه حقوق و یا ارتقاء کاری باشد. مسائل مادی در طالع این هفته شما علاوه بر مسائل مادی مسائل معنوی نیز نقش پر رنگی دارد و بدین ترتیب یکی از شما ممکن است با باورهای متفاوتی دست و پنجه نرم کنید.

طالع عشق و علاقه شما طی این هفته

خرداد

این هفته شروعی تازه در روابط شما به حساب خواهد آمد. ماه کامل در روز دوشنبه وارد هفتمین خانه روابط جدول طالع تان می شود. در نتیجه شما و همسرتان یک پروژه جدید را به همراه هم آغاز می کنید. اگر هنوز این کار را شروع نکرده اید تصمیم نهایی را بگیرید و به یکدیگر تعهد بدهید.

طالع عشق و علاقه شما طی این هفته

تیر

زمانی که عطارد وارد بخش روابط جدول طالع تان می شود رابطه بین شما و همسرتان پیشرفت چشمگیری خواهد داشت. اگر قرار است تصمیمی را با یکدیگر بگیرید باید زودتر این کار را انجام دهید. حرکت نزولی عطارد در این بخش به شما اخطار می دهد که مراقب باشید.

طالع عشق و علاقه شما طی این هفته

مرداد

این هفته پتانسیل عاشقانه شگفت انگیزی در ستارگان دیده می شود و این برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود. ماه کامل در روز دوشنبه نشان دهنده شروعی تازه برای هر دوی شما می باشد. هشداری که می توانم به شما بدهم این است که برای مدتی از همکاران تان فاصله بگیرید. سعی کنید کار را با سرگرمی در هم آمیخته نکنید.

طالع عشق و علاقه شما طی این هفته

شهریور

این هفته بیش از اندازه مراقب پول و محبوب تان هستید. ترغیب می شوید که یک ریسک مالی بزرگ همراه با همسرتان داشته باشید.

طالع عشق و علاقه شما طی این هفته

مهر

زندگی خانوادگی تان باعث شکست و خرابکاری در روابط شما می شود. این خرابکاری ممکن است دخالت یکی از اقوام یا به دلیل وضعیتی دشوار باشد. البته ممکن است مقصر همسرتان باشد. او اکنون نیاز دارد که برای مدتی از این روزمرگی دور باشد. هر زمان که احساس کردید او چنین نیازی دارد اجازه دهید کمی از هم فاصله بگیرید.

طالع عشق و علاقه شما طی این هفته

آبان

همسرتان به هر نحوی باعث ایحاد سوء ظن در شما شده اما باز هم می خواهید جور دیگری به قضیه نگاه کنید. برای این که از خودتان محافظت کنید و آسوده خیال زندگی کنید سعی می کنید با بخشش تمام بی وفایی ها و دردها را فراموش کنید.

طالع عشق و علاقه شما طی این هفته

آذر

با ماه جدید در جدول طالع تان در روز دوشنبه باید آماده شروعی تازه باشید. شروعی که در ارتباط با زندگی عاشقانه شماست. در همین روز در بخش زندگی عاشقانه تان ونوس و اورانوس به دور یکدیگر می چرخند. فردی باعث شده احساس کنید انسانی ارزشمند روی زمین هستید و این به شما حس خوبی می دهد و نسبت به او رضایت زیادی دارید.

طالع عشق و علاقه شما طی این هفته

دی

این هفته ممکن است شما و همسرتان بخواهید که زمان زیادی را با هم بگذرانید تا روابط تان را بهتر کنید. بنابراین برای یک هفته تصمیم می گیرید به مکانی که از قبل برنامه ریزی کرده اید بروید. عطارد در روز جمعه وارد جدول شما می شود و باعث می شود روابط بهتری با همسر و اطرافیان تان داشته باشید.

طالع عشق و علاقه شما طی این هفته

بهمن

منتظر شروعی تازه در زندگی اجتماعی تان باشید که تاثیر زیادی در زندگی عاشقانه تان هم خواهد داشت. پیدا کردن دوستان جدید و کارهای گروهی باعث می شود با افرادی آشنا شوید که هرگز تصور نمی کردید با آن ها جور در بیایید. با همسرتان وارد بحثی غیرمنتظره می شوید که اگر این بحث به زندگی زناشویی شما مرتبط است می تواند باعث موفقیت و پیشرفت در زندگی تان شود.

طالع عشق و علاقه شما طی این هفته

اسفند

این هفته سعی کنید از دوستان، همسر و کارهای تان تا جایی که می توانید دور باشید. از صحبت کردن با دوستان تان درباره مشکلی که در روابط تان با همسرتان دارید خودداری کنید. ممکن است دوستان تان فقط به قول معروف آتیش بیار معرکه شوند و همه چیز را بدتر کنند. اگر مجرد هستید متوجه می شوید شخصی از آشنایان که هرگز تصورش را نمی کردید به شما علاقمند شده است.