پارس ناز پورتال

طرح خرید اقساطی جهیزیه از فروشگاه بلج

طرح خرید اقساطی جهیزیه از فروشگاه بلج

آیا شما نیز به فکر مدیریت بودجه برای خرید جهیزیه عروسی‌تان هستید؟ قطعا خرید جهیزیه به دلیل قیمت بالای لوازم خانگی چالش‌های بسیاری را برای زوج‌های جوان ایجاد می‌کند. یکی از مواردی که شاید کمک‌کننده زوج‌ها و خانواده‌های آن‌ها در خرید جهیزیه باشد، امکان خرید اقساطی است.

 

برخی از فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی هم‌چون فروشگاه آنلاین بلج این امکان را برای عروس و داماد‌ها فراهم کرده‌اند. در ادامه کلیه شرایط و مزایای خرید اقساطی جهیزیه از فروشگاه بلج را برای شما شرح داده‌ایم. اگر در حال تحقیق برای خرید جهیزیه و مدیریت بودجه خود هستید،‌ فقط کافی است این مطلب را مطالعه کنید تا از دغدغه‌های‌تان برای خرید جهیزیه بکاهید.

 

مراحل خرید اقساطی از بلج؛ طرحی شگفت‌انگیز و اقتصادی برای عروس  دامادها

 

در فروشگاه بلج شما می‌توانید با سقف نامحدود هر محصولی را که دوست دارید، به‌صورت شرایطی با اقساط کوتاه مدت و بلند مدت خریداری کنید. انواعی از لوازم دکوری هم‌چون شلف دیواری ، پارتیشن، آباژور و لوازم بزرگ‌تر مانند تخت خواب، کمد و دراور را می‌توانید به‌صورت اینترنتی و اقساطی از بلج سفارش دهید. برای خرید اقساطی جهیزیه از بلج شما باید مراحلی که در ادامه بررسی کردیم را طی کنید.

 

انتخاب کالا به‌صورت آنلاین در فروشگاه اینترنتی بلج؛ اولین قدم برای خرید اقساطی جهیزیه

 

یکی از چالش‌های اصلی عروس و داماد زمان محدود آن‌ها برای خرید و رفتن به بازارهای شلوغ لوازم خانگی، سرویس خواب و دکوراسیون است. فروشگاه بلج با آگاهی از این غدغه و هم‌چنین با‌توجه‌به بودجه محدود زوج‌ها برای خرید لوازم، امکان خرید اقساطی اینترنتی را برای آن‌ها فراهم کرده است.

 

شما می‌توانید خرید هر‌گونه وسایل مورد‌نیاز برای دکوراسیون خانه و اتاق خوابتان، از تخت‌خواب و میز تلویزیون گرفته تا لوازم دکوری مانند استند گل و استیکر دیواری را از بلج سفارش دهید. با کمی جست‌وجو در وب‌سایت بلج می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان و بدون مراجعه به بازارهای شلوغ و پرترافیک کالای مورد‌نظرتان را انتخاب کرده و به‌صورت اقساطی بخرید.

مزایا و ویژگی‌های خرید اقساطی جهیزیه از بلج ،طرح خرید اقساطی جهیزیه از فروشگاه بلج

ارسال مدارک برای اعتبار‌سنجی؛ قدم دوم برای خرید جهیزیه به‌صورت قسطی

 

فروشگاه اینترنتی بلج روش‌های متعددی را به‌منظور خرید اقساطی جهیزیه برای عروس و دامادها فراهم کرده است. در واقع شما قدرت انتخاب بسیاری برای برگزیدن روش خرید اقساطی از بلج خواهید داشت.

 

با‌توجه‌به روش انتخابی شما برای خرید اقساطی، مدارک مورد‌نیاز برای اعتبار‌سنجی متغیر خواهد بود. در ایده‌آل‌ترین حالت فقط یک عکس از کارت ملی شما کافی است؛ برای کسب اطلاعات دقیق درباره مدارک مورد‌نیاز هنگام خرید با کارشناسان فروش بلج تماس بگیرید.

 

یکی از فرآیندهایی که در پروسه اعتبار‌سنجی انجام می‌‌شود،‌ اعتبارسنجی حساب شما است. فرقی نمی‌کند که قصد خرید چه کالا و با چه قیمتی دارید، از میز آرایش دیواری و آینه دیواری گرفته تا کالا و سرویس خواب، خرید هر یک از این وسایل نیاز به اعتبارسنجی حساب و مدارک شما دارد.

 

دریافت کد خرید اقساطی؛ یکی از مراحل مهم خرید جهیزیه از فروشگاه بلج

 

پس از ارسال مدارک مورد‌نیاز برای خرید اقساطی جهیزیه، یک کد خرید برای شما ارسال خواهد شد. در نظر داشته باشید که بررسی شما برای اعتبارسنجی و تایید مدارک حدود ۷۲ ساعت زمان می‌برد؛ بنابراین نیاز است که در فرآیند خرید اقساطی از فروشگاه بلج کمی صبور باشید. پس از ارسال کد خرید،‌‌ به‌راحتی می‌توانید برای سفارش اقدام کرده و کلیه لوازم مورد‌نیاز را از وب‌سایت بلج خریداری کنید.

 

مزایا و ویژگی‌های خرید اقساطی جهیزیه از بلج

 

خرید اقساطی جهیزیه از فروشگاه بلج مزایای متعددی دارد و شرایط آن بسیار منعطف است. برای خرید قسطی جهیزیه از بلج شما به‌راحتی می‌توانید بر‌اساس نیاز و شرایطتان، پرداخت اقساط خود را سفارشی‌سازی کنید. در ادامه مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های خرید جهیزیه به‌‌صورت اقساطی از بلج را معرفی کرده‌ایم.

 

خرید جهیزیه از فروشگاه بلج بدون چک و ضامن

فروشگاه بلج با فعال کردن گزینه خرید قسطی، موقعیت همه مشتریان و زوج‌های جوان را در نظر گرفته است. شما می‌­توانید با‌توجه‌به شرایط مالی خود، بدون چک و ضامن خریدتان را از وب‌سایت این مجموعه انجام دهید.

 

این طرح برای همه نقاط کشور قابل اجرا است و فرقی نمی‌کند که شما در تهران باشید یا شهرستان؛ با ثبت درخواست به‌صورت غیرحضوری می‌توانید محصولات مورد‌نیازتان را از این سایت خریداری کنید.

 

خرید قسطی جهیزیه بدون سود و بهره از فروشگاه اینترنتی بلج

 

یکی از نگرانی‌ زوج‌‌ها برای خرید قسطی جهیزیه سود و بهره قیمت کالا است؛ تیم فروش بلج با آگاهی از این موضوع، دغدغه سود و بهره را برای زوج‌ها حل کرده است. از‌این‌رو شما برای خرید قسطی جهیزیه هیچ‌ هزینه اضافی به‌عنوان سود برای کالای مورد‌نیازتان پرداخت نخواهید کرد.

 

علاوه‌بر این، شما ملزم به پرداخت مبلغی به‌عنوان پیش‌پرداخت نیز نخواهید بود. بنابر روشی که برای پرداخت اقساط خود انتخاب کرده‌اید، به‌راحتی می‌‌توانید برای این موضوع تصمیم‌گیری کنید.

 

قسط‌بندی با‌توجه‌به بودجه مشتری؛ یکی از مزایای خرید قسطی جهیزیه از بلج

 

شما برای خرید جهیزیه از فروشگاه اینترنتی بلج با هیچ‌گونه محدودیتی روبه‌رو نخواهید بود. امکان سفارش‌سازی اقساط برای همه مشتریان فراهم شده است. بدین‌ترتیب با‌توجه‌به درآمد و بودجه خود می‌توانید اقساط را سفارشی‌سازی کرده و مدت اقساط را انتخاب کنید.

مدیریت بودجه برای خرید جهیزیه با خرید اقساطی از فروشگاه بلج

مدیریت بودجه برای خرید جهیزیه با خرید اقساطی از فروشگاه بلج

 

در این مقاله در مورد شرایط، مراحل و مزایای خرید اقساطی جهیزیه از فروشگاه اینترنتی بلج صحبت کردیم. اکنون که کلیه شرایط این نوع خرید از فروشگاه بلج را می‌دانید، راحت‌تر و با دید بازتری می‌توانید برای خرید اقدام کنید.

 

علاوه‌بر این،‌ با بهره‌مندی از این خدمات مجموعه بلج، هم هزینه‌های خود را در سال‌های اولیه زندگی مدیریت می‌کنید و هم امکان پس‌انداز کردن نیز برای‌تان فراهم می‌شود. چنانچه قصد خرید جهیزیه به‌صورت قسطی از بلج را دارید،‌ پیشنهاد می‌کنیم به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر و رفع ابهامات،‌ به سایت bolej.ir مراجعه کنید.