پارس ناز پورتال

عجیب ترین خواستگاری ها بین بازیگران ایرانی

مجموعه : اخبار سینما
عجیب ترین خواستگاری ها بین بازیگران ایرانی

عجیب ترین خواستگاری ها بین بازیگران ایرانی 

بعضی از بازیگران سرشناس ایرانی برای ازدواج کردن از روشهای ناب برای خواستگاری از طرف مقابل استفاده کرده اند. از جالب ترین مراسم خواستگاری هاي انجام شده می توانبه مراسم خواستگاری ماه چهره خلیلی اشاره کرد که از طریق اینترنتی صورت گرفت.دراین مراسم خواستگاری که یک خانواده در ایران و خانواده دیگر در لندن بود، خواستگاری از طریق اینترنت صورت گرفت .

 

شیوه ازدواج و خواستگاری در کشور ما طبق معمول عرف پسنده خواستگاری سنتی استکه از طریق خانواده ها صورت می گیرد . اما گاهی شرایط به نحوی فراهم میشود که انسانها پا را از این عرصه فراتر گذاشتهو با سبکهای جدیدی زندگی مشترکشان را شروع می کنند.

 

از جالب ترین مراسم خواستگاری هاي انجام شده میتوان به مراسم خواستگاری ماه چهرهخلیلی اشاره کرد که از طریق اینترنتی صورت گرفت. دراین مراسم خواستگاری که یک خانواده در ایران و خانواده دیگردر لندن بود، خواستگاری از طریق اینترنت صورت گرفت .حتی مراسم چای توسط عروس نیز انجام شد. همینطور در انتهای مراسم خواستگاری وقتی عروسخانوم پاسخ بله رابه آقای داماد داد، خانواده داماد به سوی مانیتور نقل پاشیدند.

عجیب ترین خواستگاری ها بین بازیگران ایرانی

ماه چهره خلیلی و همسرش

 

علی مصفا، لیلا حاتمی را از داوود رشیدی خواستگاری کرد

داوود رشیدی درمورد این ماجرا گفت :صمیمیت من و علی حاتمی به سال هاي قبل برمی گردد.ما با هم دوست بودیم و رفت و آمد خانوادگی داشتیم . لیلی و لیلا با هم بزرگ شدند .من و علی حاتمی واقعا مانند دو برادر بودیم و رفت و آمد ما و خانواده او هنوز هم ادامه داردتا جاییکه آقای مصفا برای خواستگاری از لیلا «حاتمی» پیش من آمد چون علی «حاتمی» دیگر فوت کرده بود.

 

خیلی ها معتقدند رابطه عاشقانه شخصیت هاي فیلم لیلا با دقت به واقعی بودن آن در بین بازیگرانشبرای تماشاگران ناب و عام، بسیار باورپذیر درآمده است. لیلا حاتمی دراین باره گفت :همه ی چیز از فیلم داریوش مهرجویی شروع شد. قبل از شروع فیلم برداری حس هایمان به هم شروع شده بود و در واقع آقای مهرجویی اول ما رابه هم علاقمند کرد و بعد فیلمش را تولید

عجیب ترین خواستگاری ها بین بازیگران ایرانیلیلا حاتمی و همسرش

 

خواستگاری ویشکا آسایش از همسرش

ویشکا آسایش درمورد ماجرای خواستگاری اش گفت :در طی دورانی که به ایران رفت و آمد داشتم،رضا قبادی همسرم را دیدم. از همان لحظه اولی که چشمم به او افتاد،فهمیدم او مرد رویاهایم است و همان خصوصیت هایي را دارد که من همیشه مدنظرم بود،یک مرد قدبلند، جدی و جنتلمن.

 

وقت زیادی را صرف شناخت او از راه دور کردم و هر لحظه که وی را می شناختمبه او بیشتر علاقه مند میشدم، اما یک روز به خودم آمدم و دیدم من دارم همینطور وقتم را هدر می دهمبدون این‌که حس واقعی ام رابه رضا بگویم بهمین خاطر، بی خیال قضاوت ها شدمو با او در مورد حس واقعی ام، حرف زدم و به او گفتم که دوست دارم با او آشنا شوم و ازدواج کنم.

 

خوشبختانه این پیشنهاد من با استقبال روبه‌رو شد و من و رضا با یک دیگر ازدواج کردیمو بعد من قید زندگی در بيرون از کشور را زدم و به ایران آمدم تا درکنار همسرم یک زندگی خوب و خوش را تجربه کنمو حالا هم از این تصمیم خیلی شاد هستم، که رضا همسرم است.

عجیب ترین خواستگاری ها بین بازیگران ایرانیخواستگاری و ازدواج هاي بازیگران ویشکا آسایش و همسرش

 

ازدواج الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی

الیکا عبدالرزاقی درمورد ماجرای آشنایی و ازدواجش گفت :حکايت آشنایی من و امین به یک تله فیلم،بر میگردد، در آن فیلم ما نقش زن و شوهر را بازی میکردیم.بعد از بازی در آن اثر، تماس خانوادگی بین ما به وجود آمد و این مراودات خانوادگی بیشتر شد،تا این‌که بعد از گذشت مدتی، متوجه شدیم لحظه به لحظه بیشتراز لحاظ حسی به هم نزدیک تریمو مسائلی بین ما وجوددارد که باعث نزدیک شدن و کنار هم قرار گرفتن ما می‌شود،

 

بهمین خاطر وقتی بحث نامزدی ما مطرح شد، اطرافیان ما چندان تعجب نکردند و انگار منتظر چنین اتفاقی بودند. خوشبختانه خانواده هاي ما از این تصمیم مان استقبال کردند.

عجیب ترین خواستگاری ها بین بازیگران ایرانیالیکا عبدالرزاقی و امید زندگانی

 

خواستگاری ویدا جوان از همسرش

ویدا جوان و ایلا تهرانی یک زن و شوهر جوان هنری هستند که اساس زندگی شان بر مبنای عشق بوده،آن ها قواعد زندگی هاي مشترک عادی رابه هم زدند و نشان دادند با صداقت و عشق هم میتوان زندگی را شروع کرد.شاید برایتان جالب باشد بدانید ویدا جوان که نقش نامزد پژمان جمشیدیرا در سریال پژمان بازی می‌کرد،

 

دریک حرکت عجیب خودش از همسرش ایلا تهرانی خواستگاریکرده استآقای تهرانی هم به قدری از این موضوع ذوق زده شده که همان لحظه پاسخ مثبت را می‌دهد.

عجیب ترین خواستگاری ها بین بازیگران ایرانیویدا جوان و همسرش یکی از جالبهای خواستگاری و ازدواج هاي بازیگران

 

خواستگاری عجیب علی صالحی از پرستو صالحی

علی صالحی بازیگر خنده دار پرداز کشورمون در برنامه زنده تلویزیونی دعوت با اجرای نیما کرمی از پرستو صالحیخواستگاری کرد. خواستگاری کردن دراین برنامه که با موضوع صمیمیت خانواده روی آنتن رفت مجری برنامه اعلام کردکه اگر ازدواج کنند بعنوان هدیه یک سفر زیارتی به آن ها تعلق میگیردکه علی صالحی گفت :اگر اینطور است من و بانو صالحی با هم ازدواج میکنیمکه این پیشنهاد باعث تعجب همه ی شد.

عجیب ترین خواستگاری ها بین بازیگران ایرانیخواستگاری و ازدواج هاي بازیگران از جمله پرستو صالحی و علی صالحی

 

خواستگاری هنری کوروش تهامی از همسرش

کورش تهامی درمورد ازدواجش گفت:نحوه آشنایی ما خیلی هنری بود.همسرم برای خرید یک سی دی موسیقی وارد مغازه اي شد که من هم داشتم از آنجا خرید می کردمو اتفاقا من هم آن موسیقی را خیلی دوست داشتم.وقتی دیدم ایشان سخت مشغول توضیح دادن هستند و فروشنده هم متوجه نمیشود،وارد معرکه شدم, و با توضیحاتم که البته کمی هم مخصوص بود، مغازه دار را متوجه کردم موسیقی کار کیستو خواننده آن آلبوم چه کسی است.

 

پونه یزدانی، همسر وی نیز می‌گوید:خیلی جالب بود، کورش عینک بزرگی زده بود و من نشناختمش آمد جلو و گفت بگذارید کمک تان کنم. فکر کنم دلش سوخته بود «میخندد».چون من هرچه توضیح می دادم فروشنده اصلا متوجه نمی شد.به هر حال کورش آمد و قسمتی ازآن آواز را خواند و من با کمال تعجب گوش میکردم.

 

بالاخره جناب فروشنده متوجه شد ما از کدام آلبوم و کدام خواننده حرف می‌زنیم.آن روز را فراموش نمیکنم، رخداد بسیار جالبی بود.کورش تهامی اظهار داشت:نخستین جرقه آشنایی ما آنجا بود و بعد هم رفت وآمد هاي متداول و خواستگاری و ازدواج.

عجیب ترین خواستگاری ها بین بازیگران ایرانیکوروش تهامی و همسرش

 

خواستگاری مهران رجبی از همسرش در خانه آقای رئیس

من معلم بودم ودر مدارس کرج تدریس می‌کردم. همسرم نیز در آموزش و پرورش کرج کارمند بودند.بنا به دلایل کاری رفت و آمد زیادی داشتم ودر این رفت و آمدها احساس کردماین بانو میتواند همسر ایده آلی برای من باشد و میتوانیم با هم زندگی خوبی داشته باشیم.

 

احساس کردم زوج زندگی مشترکم را پیدا کرده ام برای همین تصمیم گرفتمدر فرصتی مناسب و از راهی درست و صحیح برای عرضه پیشنهادم اقدام کنم. رئیس آموزش و پرورش شهر کرجاز دوستان نزدیکم بود و تماس خوبی با وی داشتم. موضوع رابا او در بین گذاشتم

 

و او نیز ضمن استقبال از این پیشنهاد قول داد تا مقدمات را فراهم کند. یکی دوباری صحبت هاي مقدماتیرا انجام دادیم تا قرار شد یک جلسه آشنایی در خانه آقای رئیس داشته باشیم.دراین دیدار به توافقات خوبی رسیدیم و متوجه شدم, این بانو میتواند شریک زندگی ام باشد.

 

بعد از گرفتن پاسخ مثبت از همسرم، موضوع رابا مادرم در بین گذاشتمو بعد از هماهنگی هاي لازم با او و برادر بزرگترم به خواستگاری رفتیم.

عجیب ترین خواستگاری ها بین بازیگران ایرانیخواستگاری و ازدواج هاي بازیگران مهران رجبی و خانواده اش

 

ماجرای خواستگاری از شیلا خداد در مطب زیبایی

شیلا خدادا ماجرای ازدواجش را آن گونه شرح داد :من ازچندتا ازهمکاران بازیگرم والبته یکی،دوتاازدوستانم شنیده بودم که کار ایشان خیلی خوب است.من خیلی روی جراحی بینی حساسیت داشتم واصلا دلم نمیخواست قیافه ام عوض شود.سال‌ها بودکه پزشک می رفتم اما دلم راضی نمی شدکه عمل کنم.

 

اما بالاخره با تعاریفی که از کار پزشک شنیده بودم،پیش ایشان رفتم و قبول کردم که بینی ام را عمل کنم.گویا قسمت این بودکه فرزین بینی من را عمل کند و ما از طریق این جراحی،با هم آشنا شویم و ازدواج کنیم.

عجیب ترین خواستگاری ها بین بازیگران ایرانیشیلا خداداد و هسر و فرزندش

 

پزشک سرکارات همسر شیلا خداداد :بعداز این‌که بینی اش را عمل کردم ودیدم خیلی خوب شده؛گفتم خودم با ایشان ازدواج کنم!«می‌خندد»به هر حال ایشان به واسطه همین جراحی به مطب من رفت و آمد داشتند.طی همین رفت و آمدها متوجه شدیم
که اشتراکاتی داریم،بهمین علت رفت و آمد هایمان را بیشتر کردیم تا بیشتر آشنا شویم.

 

بعد از مدت کوتاهی هم به علت این‌که هیچکدام مان به رفت و آمد هاي طولانی و آشنایی هاي کشدارمعتقد نبودیم،تصمیم به ازدواج گرفتیم.از طرف دیگر خانواده هایمان خیلی به لحاظ خاستگاه فرهنگی شبیه هم بودندوهمین مارابه این‌که زندگی مشترک تشکیل بدهیم،تشویق می‌کرد.بنابر این خیلی زود بانظر موافق مادونفر و خانواده هایمان، ازدواج کردیم.