پارس ناز پورتال

علت عجیب و غریب بچه دار نشدن بازیگر زن مشهور

مجموعه : اخبار سینما
علت عجیب و غریب بچه دار نشدن بازیگر زن مشهور

علت عجیب و غریب بچه دار نشدن بازیگر زن مشهور 

افسانه چهره آزاد بازیگر سینما و تلویزیون ایران که در برنامه دورهمی مهمان بود،درمورد عدم بچه دار شدنش گفت که کمی عجیب بود. افسانه چهره آزاد نوه رقیه چهره آزاد، همسر شاهرخ فروتنیان ، بازیگر سینما، در گفتگویی عجیب اظهار نظرهای متفاوتی در مورد موضوع فرزندآوری دارد. او اشاره می کند که فرزند داشتن موجب کمرنگ شدن مسئولیت عاشقانه زندگی‌اش او و همسرش خواهد شد و انها مجدانه از همان ابتدای ازدواج تصمیم گرفتند که بچه دار نشوند.

 

وی می‌گوید: بچه دار شدن شاید به نوعی علاقه را در زندگی مشترک نصف میکرد. من حس می‌کنم اگر بچه بود هر دو می رفتیم سمت بچه و اکثر فرصت ها را برای او اختصاص می دادیم .شاید این مسئولیت را نخواستیم داشته باشیم در قبالش مسئولیت خود ما و عشق مان را داشته باشیم. اول از همه ي دوست داشتیم

 

 به گزارش پارس ناز می‌خواستیم خود ما رشد بدهیم و همینطور که جلو آمدیم احساس کردیم کمبود بچه را احساس نمی کنیم، تصمیم گرفتیم. من با خودم و همسرم تعارف نداریم. قصد هم نداریم که چیزی را اثبات کنیم، یعنی بچه نداشته باشیم و همینطوری دلمان می خواست زندگی کنیم. تا همین لحظه فکر نکردم که دلم میخواهد بچه داشته باشم.

 

خیلی بچه‌ها را دوست دارم . من عاشق برادرزاده ام هستم. من و همسرم روزی که ازدواج کردیم به خانواده هایمان اعلام کردیم . حالا که اجازه دادید ما ازدواج کنیم از ما بچه نخواهید چون ما تصمیم داریم که هیچ وقت بچه دار نشویم. به ما اول می‌گفتند که حالا ازدواج کنید و بعد. اما ما تصمیمان را گرفته بودیم. یک‌بار هم مادرم هم به من گفت تو بچه نمی‌خواهی ، ما چکار کنیم که نوه میخواهیم.