پارس ناز پورتال

عکس قلیان کشیدن بازیکنان پرسپولیس جنجالی شد

عکس قلیان کشیدن بازیکنان پرسپولیس جنجالی شد

عکس قلیان کشیدن بازیکنان پرسپولیس جنجالی شد 

تصویری در شبکه های مجازی منتشر شد که نشان می داد بازیکنان پرسپولیس در دوبی مشغول قلیان کشیدن میباشند که با واکنش این بازیکنان روبرو شد. این نخستین بار نیست که صدای قل قل قلیان برای فوتبال ایران دردسر میشود و بی شک آخرینش هم نخواهد بود. حتی در خارج از ایران هم این استعمال دخانیات از بالوتلی گرفته

 

تا خیلی های دیگر با بحران روبرو بوده هست.در همین فوتبال خود ما ، برای همین تیم پرسپولیس و تیم ملی امید ماجرای قلیان کشیدن محسن مسلمان و مهدی طارمی حتی به برنامه 90 کشیده شد و رسوایی بزرگی به همراه داشت. ازدحام بازیکنانی که رفته بودند قلیان کشیدند و حتی پولش را نداده بودند تا رسوایی ایجاد شود.قلیان

 

کافی هست تنها سرچی بزنید نام خیلی از ستاره های فوتبال را تا حتماً عکسی با قلیان از خیلی های شان مشاهده نمایید. اصلا زدن قهوه منزل که شغل مورد علاقه خیلی های شان هست. از فرهاد کاظمی گرفته تا افشین پیروانی ، سیاوش اکبرپور ، حنیف عمران زاده ، یحیی گل محمدی ، امیر قلعه نویی ، مهدی رحمتی و حتی علی دایی.

 

خود علیرضا منصوریان تعریف می‌کرد در اوایل دهه 80 وقتی کاپیتان استقلال قلعه نویی بوده ، او مچش را در حین قلیان کشیدن گرفته بوده. در اردوی پیش فصل تیم وقتی سرمربی گذشته از هرچیز به کاپیتانش گفته بوده مراقب تیم باشد چون شنیده جوانترهایش گاهی قلیان می‌کشند و کاپیتان قول داده بود مراقب همه ی باشد! قلعه نویی وی را تعقیب کرده بوده و در یکی از جگرسراهای کشتارگاه قلیان را دستش دیده بوده .

 

در استقلال باز هم از آن رخداد ها افتاده بود. در همان سال چند بزرگتر تیم ، در فصلی که تیم قهرمان شد ، در اردوی میان فصل تیم ، در کیش درحال قلیان کشی بودند که سرمربی وارد اتاق شان شده بود.احتمالا صادقانه ترین روایت درمورد قلیان کشی را مهدی کیانی گفته باشد. این که گاهی تفننی می‌کشد.

 

تقریباً قلیان که از موارد ممنوعه نیست را خیلی از فوتبالیست ها میکشند و هر زمان اما کتمانش میکنند و این کتمان شان هست که غوغایی می شود. کار به تعقیب و گریز میکشد!

عکس قلیان کشیدن بازیکنان پرسپولیس جنجالی شد