پارس ناز پورتال

عکس نوزاد پرموی برزیلی که در تیک تاک معروف شده است!

عکس نوزاد پرموی برزیلی که در تیک تاک معروف شده است!

نوزاد پرموی برزیلی معروف 

یک نوزاد پرموی برزیلی در شبکه اجتماعی تیک تاک بسیار معروف شده است. چند وقتی است که عکس یک نوزاد به ظاهر بالغ با «ریش بهتر از اکثر مردان» در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. پدر و مادر این نوزاد پرموی برزیلی گفته اند که: نوزاد پر موی شایان ستایش ما، تعداد زیادی طرفدار دارد – آنها می گویند او بهتر از اکثر مردان می تواند ریش بگذارد.

 

جوآئو میگل نام نوزادی می باشد که پرموترین کودک جهان لقب گرفته است. پس از اینکه ویدیوهایی از او توسط والدینش در تیک تاک ارسال شد، بینندگان متعجب شده و عکس های او را اشتراک گذاری کردند. در این عکس ها نشان داده شده است که این نوزاد پسر برزیلی دارای مقدار خارق‌العاده‌ای مو بر روی بدنش است. این امر باعث شد تا اکثر از بینندگان ادعا کنند که «به نظر می‌رسد نوزاد 35 ساله باشد».

 

بیشتر بخوانید: پرموترین دختر دنیا و تغییر چهره باورنکردنی اش

 

پرموترین نوزاد جهان در برزیل

علیرغم اینکه جوآئو یک کودک نسبتاً عادی است و قادر به انجام کارهای عادی کودک است، حساب تیک تاکی او بیش از 100000 دنبال کننده جمع کرده است. یک کانال یوتیوبی نیز به نام این نوزاد پرمو برزیلی وجود دارد. اما تنها سه ویدیو و 36 مشترک دارد که ماه گذشته راه اندازی شده است. با این حال، نام والدین ژوائو همچنان ناشناخته است.

نوزاد پرموی برزیلی معروف 

با این وجود، موهای قهوه ای ضخیم این نوزاد شیرخوار که سر تا پا او را پوشانده است، کنجکاوی مردم را به حدی برانگیخته است که آنها برای کسب مطالب بیشتر به پیج او بازمی گردند. ابروهای بزرگ و موهای تیره صورت جوآئو به او ظاهر مردانه ای را می دهد که در بدن یک کودک گیر افتاده است. بسیاری هم او را با بنجامین باتن مقایسه کرده اند.

 

بیشتر بخوانید: زن ریش دار آفریقایی و داستان جالب او + عکس

 

نظرات کاربران درباره نوزاد پرمو برزیلی

اما این ریش نوزاد است که بیشترین توجه را به این کودک نوپای برزیلی جلب کرده است. صدها – و گاهی هزاران نفر – از مردم به بخش کامنت ها هجوم می آورند تا نظرات خودشان را بیان کنند. یکی از کاربران در یکی از پست‌های این نوزاد نوشت: او از اکثر مردان ریش بهتری دارد. نفر دوم به شوخی گفت: میگل پس از به دنیا آمدن مادرش را از بیمارستان به خانه برده است.

پرموترین نوزاد جهان

دیگری اظهار داشت: میگل می تواند با یک بسته 12 تایی از مشروب فروشی خارج شود. ویدیوی دیگری از نوشیدن او از یک بطری مشروب مانند، باعث شد کاربران از او بپرسند که آیا واقعاً تکیلا می‌نوشد یا خیر. باید بگوییم که دلیل واقعی رشد موی بیش از حد ژوائو در سراسر بدنش هنوز علنی نشده است. صرف نظر از این، بسیاری در رسانه های اجتماعی نظریه های خود را ارائه کرده اند.

 

بیشتر بخوانید: ماندیپ کائور زن ریش دار هندی معروف + عکس

 

چرا برخی نوزادان پرمو هستند؟

به گفته کارشناسان، نام رسمی نوزادان بسیار پر مو لانوگو است. بورلی کوپفرت، متخصص اطفال، به کاربران گفت که: اگر کودک شما رشد بیش از حد مو را تجربه کند، جای نگرانی وجود ندارد. او گفت: اگر کودک شما با لانوگو متولد شود، ظرف چند روز یا چند هفته ناپدید می شود. گفته می‌شود، اگر موهای او کمی طولانی‌تر بماند نیز، طبیعی است.

چرا برخی نوزادان پرمو هستند؟

همچنین، در برخی از قومیت ها رشد، موهای بدن ممکن است شایع تر باشد و ممکن است پس از چند ماه اول زندگی باقی بماند. برخی رسانه های داخل کشور این موضوع را به نژاد مربوط دانسته اما از دید کارشناسان این موضوع صحت علمی ندارد و صرفا مربوط به افکار نویسندگان و مترجمان است. این کودکان در هر قومیتی می توانند متولد شوند.

 

بیشتر بخوانید: عجیب ترین بیماری هایی که انسان به آنها مبتلا می شود + عکس

 

دلایل دیگر پرمو بودن نوزادان

علت پرمو بودن برخی از نوزادان هنوز به طور کامل مشخص نیست، اما عوامل مختلفی در این امر دخیل هستند. در درجه اول، پرمو بودن نوزادان اغلب یک ویژگی ارثی است. اگر والدین یا سایر اعضای خانواده کودک، موهای پرپشتی داشته باشند، احتمال اینکه کودک نیز موهای پرپشتی داشته باشد بیشتر است.

دلایل پرمو بودن نوزادان

همچنین، هورمون های مادر در دوران بارداری می توانند بر رشد موهای نوزاد تأثیر بگذارند. به عنوان مثال، استروژن، هورمون جنسی زنانه، می تواند باعث رشد موهای بیشتر در نوزاد شود. به علاوه، برخی از شرایط پزشکی، مانند سندرم داون، می توانند باعث رشد بیش از حد مو در نوزادان شوند.

 

لازم به ذکر است که: در بیشتر موارد، پرمو بودن نوزادان یک مسئله پزشکی نیست و جای نگرانی ندارد. با این حال، اگر کودک شما دارای علائم دیگری مانند ریزش موی شدید، موهای زائد در نواحی غیرمعمول یا تغییر رنگ مو باشد، بهتر است با پزشک مشورت کنید. ما در اینجا چند نکته برای مراقبت از موهای نوزادان پرمو آورده ایم:

 

1. موهای نوزاد را روزانه با شامپوی ملایم بشویید.

2. از برس یا شانه نرم برای شانه زدن موهای نوزاد استفاده کنید.

3. از کشیدن یا خاراندن موهای نوزاد خودداری کنید.

4. اگر موهای نوزاد شما خیلی بلند شده است، می توانید آن را کوتاه کنید.