پارس ناز پورتال

غذاهای حاضر شده در نشست گروه 20

غذاهای حاضر شده در نشست گروه 20

غذاهای حاضر شده در نشست گروه 20 

گروه 20 شامل کشورهای صنعتی دنیا است که در چین گرد هم می آیند و این بار سرآشپز استرالیایی این نشست منوی غذاها را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت. مارتین لاتر، سرآشپز مرکز گردهم‌آیی‌ها و نمایشگاه‌های بریسبن استرالیا منوی غذاهای سرو شده در نشست گروه ۲۰ در چین را مشخص کرده است که در ذیل می‌آید:
غذاهای حاضر شده در نشست گروه 20منوی صبحانه
غذاهای حاضر شده در نشست گروه 20سیاستمداران حاضر در نشست، صبح خود را با ۱۰ هزار نان کروسان و ۵۰۰۰ قطعه شیرینی دانمارکی آغاز کردند و البته برای جلوگیری از خواب آلودگی‌شان در طول روز و در نشست‌ها حدود ۷۰۰ تن از خدمه ۱۰۰ هزار فنجان قهوه‌های استرالیایی سرو کردند.

 

همچنین برای سلامت مهمانان انواع میوه‌های محلی شامل انبه و آناناس از ساحل سانشاین سرو شد.تمامی غذاها در کاسه‌های سفالی، نقره و بلور سرو شدند تا از این مساله اطمینان حاصل شود که وجهه استرالیا که مسئول تهیه و تدارکات منوهای غذایی برای میهمانان این نشست بود، خدشه دار نشود.

 

منوی ناهار
غذاهای حاضر شده در نشست گروه 20۱۰۰ سرآشپز روزانه ۱۴ ساعت کار کردند تا مطمئن شوند که میهمانان شامل ۲۵ رهبر و ۴۰۰۰ هیات گرسنه نمی‌مانند. غذاهای دریایی شامل میگو و خرچنگ در منوی ناهار اولویت داشت. در مجموع ۲۵ هزار کیلوگرم مواد غذایی تازه برای تهیه ۱۰۰ هزار غذا استفاده شد. همچنین از سبزیجات تازه به عنوان دورچین در کنار ظروف غذاها نیز استفاده شد.

 

منوی شام
غذاهای حاضر شده در نشست گروه 20برای رهبران و هیات همراه در نشست گروه ۲۰ استیک باربکیو سرو شد. گوشت بره نیز در منو بود که در روغن زیتون اعلای راتدونی استرالیا پخته شده بود.

 

منوی شیرینی‌ها
غذاهای حاضر شده در نشست گروه 20دسرهای خوشمزه نیز برای مهمان ها سرو شد. ۱۰۰ هزار نمونه شیرینی‌های خوشمزه در جریان این مراسم برای مهمان‌ها سرو شد که از جمله آن می‌توان به ویفرهای خوشمزه “تیم تام” استرالیا و کیک خامه‌ای درست شده از مرنگ به نام “پاولووا” اشاره کرد که مختص روسیه است.

 

بسیاری از این غذاها را تنها برای سرو در این نشست تهیه کرده بودند. از طرفی نگرانی اصلی درباره مسموم شدن این غذاها بود چراکه هیچ حفاظتی از آنها نمی‌شد.
یکی از ماموران اداره بهداشت کویینزلند استرالیا گفت: این مساله می‌توانست یک فاجعه واقعی برای اعتبار آشپزهای ما باشد.
غذاهای حاضر شده در نشست گروه 20

غذاهای حاضر شده در نشست گروه 20

غذاهای حاضر شده در نشست گروه 20

غذاهای حاضر شده در نشست گروه 20