پارس ناز پورتال

فریبا نادری از همسر جدیدش باردار شد

مجموعه : اخبار سینما
فریبا نادری از همسر جدیدش باردار شد

فریبا نادری از همسر جدیدش باردار شد 

فریبا نادری بازیگر ایرانی که چندی گذشته ازدواج کرد حالا خبر بارداری خود را منتشر نموده هست و به زودی صاحبِ قرزند میشود. فریبا نادری بازیگر کشورمون 8 سال پس از درگذشتِ همسر سابقش مسعود رسام , برای بار دوم پای سفره عقد نشست.مهرداد طباطبایی همسر دوم فریبا نادری هست که از فعالان حیطه لبنیات هست.فریبا نادری

 

این بازیگر کشورمون چندی پیش با حضور در برنامه برنامه صبح خلیج فارس با اجرای نجمه جودکی درمورد مادر شدن گفت و در این خصوص صحبت کرد. در قسمتی از صحبت نجمه جودکی از فریبا نادری پرسید ;به مادر شدن فکر می‌کنید و ممکن هست به زودی خبر مادر شدنتان را بشنویم؟

 

بازیگر سریال پرستاران گفت ;بله به مادر شدن چندان فکر می کنم و در واقع اکثر از هرچیزی به مادر شدن فکر می کنم و در آینده نزدیک ان شاءالله خبر مادر شدنم را می شنوید.

 

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمون در روز عید غدیر مهمان برنامه اي با اجرای محمد سلوکی بود و در این برنامه از زمان تولد فرزندش صحبت کرد. محمد سلوکی در بخشی از این صحبت گفت ;بانو نادری فرمودن که اگر پسر دار بشن اسمش رو حتماً میذارن امیرعلی , ان شاء الله کی این خبر خوشایند به گوش میرسه؟

 

فریبا نادری در جواب به این سوال محمد سلوکی گفت ;برای اواخر بهمن یا اوایل اسفند , زمانی که دکتر داده برای 28 تا دوم یا سوم اسفند هست که مجری برنامه با مزاح گفت ;اگر اسفندی شود که خوشبخت می شوید و کلی از خصوصیات متولدین اسفند تعریف کرد.

فریبا نادری از همسر جدیدش باردار شد

فریبا نادری در کنار همسرش مهرداد طباطبایی

 

به گزارش پارس ناز فریبا نادری درمورد آینده فرزندش در گفتگوهای قبلی اش گفته بود ;دلم می خواهد فرزندم انسانِ خیلی خوبی باشد و خوب باشد برای خودش و انشاالله که مانندِ نوجوانی من نباشد و از تجربه هاي آدم هاي پیروز در زندگی اش بهره گیری کند و تجربه پذیر باشد و دلم نمی‌خواهد ریسک کند و وارد یکسری خطرات در زندگی اش شود و مانند من نباشد که وقتی همه ي می گفتند اشتباه می‌کنی من نمی پذیرفتم.