پارس ناز پورتال

قرص تقویت حافظه جینکوگل چیست و چه تاثیراتی دارد؟

قرص تقویت حافظه جینکوگل چیست و چه تاثیراتی دارد؟

در کشور ما آمار درستی از تعداد افراد مبتلا به آلزایمر وجود ندارد اما کارشناسان در ایالات متحده تخمین زده‌اند که بیش از 6 میلیون آمریکایی 65 سال به بالا به آلزایمر مبتلا هستند. مشکلات مربوط به حافظه از جمله اولین علائم آلزایمر است و می‌توان با استفاده از یک قرص تقویت حافظه تا حدی از بروز آن جلوگیری کرد. در این نوشته‌ی کوتاه قصد داریم تا شما را با بیماری آلزایمر آشنا کرده و در نهایت بهترین قرص تقویت حافظه و تمرکز را به شما معرفی نماییم.

 

آلزایمر چیست؟

 

بیماری آلزایمر یک اختلال مغزی است که به آرامی حافظه و مهارت‌های تفکر و در نهایت توانایی انجام ساده‌ترین کارها را از بین می‌برد. در اکثر افراد مبتلا به این بیماری، علائم در اواسط دهه‌ی 60 زندگی ظاهر می‌شود. هر چند که علائم در نوع زودرس و البته نادر آن بین 30 تا 60 سالگی خود را نشان خواهد داد.

 

شایع‌ترین علت زوال عقل در میان سالمندان همین بیماری است و تاکنون درمان قطعی برای آن ارائه نشده است اما انواع باکیفیت قرص تقویت حافظه می‌توانند از آن جلوگیری کرده و یا در صورت بروز، از سرعت پیشرفت آن تا حد قابل قبولی بکاهند.

 

تاریخچه کشف و شیوه‌ی عملکرد آلزایمر

 

شاید برای‌تان جالب باشد اگر بدانید که این بیماری بر اساس کاشف آن یعنی دکتر آلویس آلزایمر نامگذاری شده. در سال 1906 دکتر آلزایمر متوجه تغییراتی در بافت مغز زنی شد که بر اثر یک بیماری روانی غیرعادی مرده بود.

 

علائم او شامل از دست‌دادن حافظه، مشکلات زبانی و رفتار غیرقابل پیش‌بینی بود. پس از مرگ، مغز او را معاینه کرد و تعداد زیادی توده‌ی غیرطبیعی (که اکنون پلاک‌های آمیلوئید نامیده می‌شود) و دسته‌هایی از الیاف (که اکنون نوروفیبریلاری یا تاو نامیده می‌شوند) پیدا کرد.

 

این پلاک‌ها و گره‌ها در مغز هم‌چنان برخی از ویژگی‌های اصلی بیماری آلزایمر محسوب می‌شوند. ویژگی دیگر از بین رفتن اتصالات بین سلول‌های عصبی (نورون‌ها) در مغز است. نورون‌ها پیام‌ها را بین قسمت‌های مختلف مغز و از مغز به عضلات و اندام‌های بدن منتقل می‌کنند.

 

بررسی‌ها نشان داده است که بسیاری از تغییرات پیچیده مغزی دیگر نیز در آلزایمر نقش دارند.این آسیب ابتدا در قسمت‌هایی از مغز که درگیر حافظه هستند، از جمله قشر انتورینال و هیپوکامپ رخ می‌دهد. با این حال انواع قرص تقویت حافظه به وجود آمده‌اند تا از این اتفاق جلوگیری کنند.

 

بعد از این که بخش‌های مربوط به حافظه دچار آسیب شدند، بیماری تاثیر خود را روی سایر بخش‌های مغز نیز نشان خواهد داد؛ مانند زبان، استدلال و رفتار اجتماعی. در نهایت بسیاری از نواحی دیگر مغزی نیز آسیب خواهد دید.

 

قرص جینکوگل، بهترین قرص تقویت حافظه و تمرکز

 

در سراسر جهان تعداد افراد مبتلا به آلزایمر به 50 میلیون نفر می‌رسد. سن مهم‌ترین عامل در بروز علائم آلزایمر در فرد است. در حال حاضر هیچ درمانی برای بیماری آلزایمر وجود ندارد اما برخی  قرص تقویت حافظه می‌توانند در تقویت این قوه و جلوگیری از بروز کمک کنند.

 

برای مثال یکی از این قرص‌ها، جینکوگل نام دارد که به شکل گیاهی ساخته شده است.درمان وزوز گوش، کم شدن حافظه، سرگیجه، اضطراب، افسردگی، خستگی و بخشی از اختلالات ادراکی از جمله تاثیری است که این قرص دارد.

 

این قرص که از گیاهی به نام جینکوبیلوبا ساخته می‌شود، یکی از بهترین داروهای گیاهی برای درمان آلزایمر و تقویت حافظه است.اما این‌ها تنها آثار مربوط به این قرص نیستند. جینکوگل، منجر به بهتر شدن گردش خون خواهد شد.

 

همچنین از نورون‌های در برابر تخریب اکسیداتیو حفاظت خواهد کرد. همانطور که می‌دانید استرس اکسیداتیو یکی از عوامل موثر در پاتوزنز آلزایمر است و به این ترتیب هم به عنوان قرص تقویت حافظه و هم به عنوان بهبود‌ دهنده‌ی گردش خون از آن استفاده می‌گردد.

 

گیاه جینکوبیلوبا

جینکوبیلوبا گیاهی است که درخت آن به شکل بومی در چین وجود دارد و صدها سال است که از آن برای مصارف گوناگون استفاده می‌شود. بیشتر استفاده از این گیاه در چین به برگه‌ها و دانه‌های آن مربوط است اما اخیرا بررسی‌ها نشان داده که عصاره‌ی برگ آن نیز می‌تواند خواص عالی داشته باشد. از جمله تاثیراتی که این گیاه روی بدن خواهد داشت، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

بهبود اختلالات مربوط به زوال عقل: به همین خاطر قرص تقویت حافظه جینکوگل ساخته شده تا به جلوگیری و درمان این بیماری کمک شود.

بهبود عملکرد مغز

درمان افسردگی

بهبود گردش خون و سلامت قلب

مقابله با التهاب‌ها

خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی

درمان سردرد و میگرن

کاهش علائم مربوط به PMS

درمان برخی اختلالات جنسی

بهبود آسم

قرص تقویت حافظه جینکوگل چیست و چه تاثیراتی دارد؟

جینکوبیلوبا ماده اولیه قرص تقویت حافظه

 

تاثیر قرص تقویت حافظه جینکوگل برای درمان وزوز گوش

 

گاهی اضطراب، افسردگی و گاهی دلایل نامعلوم منجر به ایجاد یک بیماری آزاردهنده به نام وزوز گوش می‌شوند. افرادی که به دنبال قرص گیاهی برای وزوز گوش هستند، می‌توانند از جینکوگل استفاده کنند.

 

قرص تقویت حافظه جینکوگل بعد از بررسی‌ها نشان داد که در درمان و کاهش وزوز گوش موثر واقع شده است. همچنین این قرص بر اختلالات دیگر گوش مانند از دست‌دادن شنوایی و سرگیجه نیز موثر بوده است.

 

شیوه‌ی مصرف این داروی تقویت حافظه چیست؟

 

افراد بزرگسال می‌توانند این قرص را روزی 3 مرتبه مصرف کنند. در هر بار مصرف می‌توان 1 یا 2 تا قرص را میل کرد. می‌توانید هر 8 ساعت مصرف را انجام دهید.توجه داشته باشید که عوارض مصرف در دوران شیردهی و بارداری هنوز مشخص نیست. بنابراین از قرص تقویت حافظه جینکوگل در این دوران با احتیاط استفاده کنید.

 

همچنین این فرص نباید با داروهای ضد انعقاد خون مانند وارفارین، آسپیرین، هپارین و … مصرف شود. استفاده‌ی هم‌زمان با داروهای ضدالتهابی غیر استروئیدی مانند ایبوپروفن نیز ممنوع است.مصرف این دارو برای افراد مبتلا به صرع ممنوع بوده و قبل و بعد از جراحی نیز نباید مصرف شود.

قرص تقویت حافظه جینکوگل چیست و چه تاثیراتی دارد؟

قرص جینکوگل

 

قرص تقویت حافظه جینکوگل را از کجا باید بخریم؟

 

اگر نیاز به خرید قرص جینکوگل که یک قرص گیاهی برای وزوز گوش و تقویت حافظه است، می‌توانید به داروخانه آنلاین ویتامین ث سر بزنید و با یک جست‌وجوی ساده و سریع، محصول مدنظرتان را درب منزل دریافت کنید.