پارس ناز پورتال

قیمت دستگاه تخمه پزی حلزونی

قیمت دستگاه تخمه پزی حلزونی

در این مقاله می خواهیم به دستگاه تخمه پزی و دیگر دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه تولیدی انواع تخمه و خشکبار اشاره کرده و بررسی‌های لازم در زمینه قیمت مشخصات و جزئیات آنها را انجام دهیم.

 

شرکت آراد ماشین طراح و سازنده انواع دستگاه تفت آجیل، خشکبار، حبوبات، تخمه و محصولات دیگر است. کلیه تجهیزات مورد استفاده در خط تولید و فرآوری خشکبار، به ویژه دستگاه تخمه پزی و آجیل پزی حلزونی برای مصارف صنعتی و نیمه صنعتی در ظرفیت های مختلف و بر اساس نیاز مشتری ساخته می شوند.

 

دستگاه ها و تجهیزات خط تولید تخمه

 

دستگاه ها و تجهیزات خط تولید تخمه می تواند در اندازه ها و تناژ های مختلف ساخته شده باشد که نیاز هر کس با توجه به سرمایه گذاری، فضا و میزان فروش را تامین نماید. کیفیت و کارایی این دستگاه ها به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که مهمترین آنها شرکت سازنده و اعتبار و برند آن است که با بررسی‌های مختلف می توان به نتیجه رسید که کدام دستگاه و کدام برند بهترین گزینه برای انتخاب است.

قیمت دستگاه تخمه پزی حلزونی

در ادامه مقاله به بررسی تک‌تک دستگاههای مورد نیاز و تولید انواع تخمه و خشکبار خواهیم پرداخت و از زوایای مختلف جزئیات دستگاه را بررسی خواهیم کرد.

 

دستگاه تخمه پزی حلزونی

دستگاه تخمه پزی حلزونی یکی از مهم ترین دستگاه ها و پایه و اساس این خط تولید است در نتیجه سازندگان دستگاه های مختلف این دستگاه را در تناژ و اندازه های مختلف طراحی و ساخته اند که بتوانند برای خط تولید های با ظرفیت های متفاوت پیشنهاد مناسب داشته باشند.

 

دستگاه تخمه شورکن

دستگاه تخمه شورکن مرحله بعد از تفت تخمه را انجام می دهد در این دستگاه انواع محصولات ریخته میشود و دستگاه می تواند طعم های مختلف مانند نمک یا سرکه نمکی و سایر طرح ها را به تخمم و یا محصولاتی مانند پسته و بادام اضافه نموده و کاملاً میکس کرده و تخلیه نماید.

 

به دلیل خورندگی نمک و امکان فرسوده شدن سریع دستگاه در حضور نمک، لیمو و سایر اسیدها مخزن دستگاه از استیل ضد زنگ ساخته می شود تا بتواند مقاومت مناسبی در طول مدت کارکرد دستگاه داشته باشد.

 

دستگاه طعم زن تخمه

دستگاه طعم زن تخمه و یا همان لووک دستگاهی است که برای تمیز شدن و یا شور کردن محصولات مختلف مخصوصاً محصولات حساس به ضربه استفاده میشود. برعکس دستگاه شور که در آن مخزن ثابت است و یک پارو محصول را در مخزن هم میزند در دستگاه طعم زن پارویی وجود ندارد و خود مخزن در حال گردش است که بتوانند محصول را بدون ضربه زدن هم زده و آغشته به طعم مورد نظر نماید.

 

این دستگاه مجهز به سیستم تخلیه اتوماتیک می باشد که آسیب‌های پین تخلیه و بارگیری را نیز به صفر برساند. بدنه تمام استیل این دستگاه و تابلو برق هوشمند آن کنترل و استفاده از آن را بسیار ساده و قابل اجرا برای اپراتور های معمولی و بدون مهارت کرده است.

 

دستگاه خشک کن سرندی

دستگاه خشک کن سربندی یکی از مهم ترین دستگاههای خط تولید و فرآوری انواع تخمه و خشکبار آجیل است و دستگاهی اجتناب ناپذیر و ضروری در خط تولید محسوب می شود. محصولات پس از تم زنی و یا شل کنیم که آغشته به طعم محلول های طعم دهی شده‌اند خیس می شوند و برای خشک کردن این محصولات در تناژ بالا و سرعت مناسب باید از دستگاه خشک کن سرندی استفاده شود که کارگر ماده ای و خشک کردن محصولات را انجام میدهد.

قیمت دستگاه تخمه پزی حلزونی

دستگاه خشک کن سرندی می تواند حرارت بسیار زیادی را تولید کرده و به قسمت زیرین سرند تعبیه شده در این دستگاه داده و با گذراندن این هوای گرم از لابلای محصول محصول را خشک نمایید.‌ ویبره طراحی شده در دستگاه عامل حرکت و ارتعاش مداوم محصول در دستگاه است و باعث می شود محصول خیس به همدیگر چسبیده و همواره در حال حرکت به سمت جلو دستگاه باشند.

 

حرکت محصول روی سرند باعث می شود که هوای داغ از لابلای محصول زرد شده و محصول در طی مسیر از ابتدا تا انتهای سرند کاملا خشک شده و به صورت اتوماتیک از دستگاه خارج شود.

 

قیمت دستگاه تخمه پزی حلزونی

 

قیمت دستگاه تخمه پزی حلزونی به پارامترهای زیادی بستگی دارد که از جمله آنها می‌توان به توناژ و ابعاد و ظرفیت دستگاه اشاره کرد که معمولاً از ظرفیت‌های ۵ کیلویی تا صد کیلویی دستگاه طراحی و ساخته می‌شود و می‌تواند در مدت زمان کمتر از ۱۰ دقیقه ظرفیت اشاره شده را تفت داده و خارج نماید.

 

عامل دیگر در قیمت دستگاه کیفیت قطعات مورد استفاده در آن است اگر بدنه دستگاه از جنس استیل باشد و یا برای حرکت دستگاه به جای تسمه و پولی از موتور و گیربکس استفاده شود می تواند قیمت دستگاه را افزایش داده و کیفیت آن را بالا ببرد.

 

در نظر داشته باشید که شما با انتخاب سازنده مناسب و برند معتبر تمامی موارد مورد نظر برای داشتن بهترین دستگاه با مناسب ترین قیمت را تضمین می کنید پس همیشه در انتخاب دستگاه و تجهیزات خود به برند آن توجه نمایید.برای اطلاع از قیمت دستگاه تخمه پزی و آجیل پزی آراد ماشین به سایت aradmachinery.com مراجعه کنید.

 

نحوه عملکرد دستگاه تخمه پزی اتوماتیک

دستگاه تفت تخمه حلزونی به صورت تمام اتوماتیک کار پر کردن و تخلیه را انجام می دهد به این صورت که با تغییر جهت چرخش موتور و با استفاده از سیستم حلزونی با را به داخل و یا به بیرون هدایت می کند این دستگاه دارای بدنه با عایق حرارتی است که معمولاً از پشم سنگ استفاده می شود در نتیجه در زمان کار کردن دستگاه افزایش حرارت محیط و کارگاه را تجربه نخواهید کرد و اتلاف حرارت بسیار کم است.

 

دستگاه تخمه پزی حلزونی صنعتی می تواند مجهز به تابلو برق شود که مدت زمان و مدت زمان تخلیه دمای مورد نظر برای تفکر کردند و سایر پارامترها مانند بالابر نمک و بالابر محصول را کنترل نماید.

 

راه اندازی کارگاه تخمه پزی

اگر دسترسی به تخمه و سایر خشکبار با قیمت بسیار مناسب دارید و می توانید این محصولات را به صورت فله و بسته بندی شده به فروش برسانید هیچ شکی در راه اندازی کارگاه تخمه پزی نداشته و در نظر داشته باشید که هر روز و یا ماهی که از این کار غفلت بکنید سودآوری بسیار مناسبی را از دست خواهید داد.

 

جهت راه اندازی کارگاه تخمه پزی در ابتدا شما باید در زمینه دستگاه های مورد نیاز تخقیق کرده و اطلاعات جهت راه اندازی کارگاه را کسب کنید. علاوه بر تحقیق درباره ی دستگاه های مورد نیاز باید در رابطه با سرمایه اولیه، فضای لازم، حاشیه سود و مجوز های مورد نیاز اطلاعات کسب کنید.

 

در راه اندازی هر نوع کسب و کاری شما باید اطلاعات کلی را بدست آورید و طی تحقیقات خود به نحوه ی فرآوری، عرضه و فروش محصول خود پی ببرید.کلیه دستگاه ها و تجهیزات تفت تخمه، آجیل و خشکبار در ظرفیت های مختلف در شرکت آراد ماشین طراحی و ساخته می شوند.

 

دستگاه تخمه پزی یا همان دستگاه تفت تخمه حلزونی با کیفت بالا که یکی از تجهیزات مهم خط تولید تخمه و خشکبار است. دستگاه های تفت این شرکت بصورت اتوماتیک ساخته می شود و علاوه بر ایران به کشورهای مختلف نظیر استرالیا، آلمان، ارمنستان، افغانستان و … ارسال شده است.