پارس ناز پورتال

لذت گوش دادن به موسیقی با اسپیکرهای معلق

لذت گوش دادن به موسیقی با اسپیکرهای معلق

لذت گوش دادن به موسیقی با اسپیکرهای معلق 

حتما شما هم درباره اسپیکرهای معلق شنیده اید که به طور بسیار واضح و مدرن صدا را در محیط پخش می کنند و زیبایی خاصی هم دارند. اسپیکر معلق بلوتوثی شاید به نظر محصولی برای آینده باشد، اما چندسالی است که در بازار موجود است. با این حال تا همین چند وقت پیش، برندهای مطرح لوازم الکترونیکی چنین محصولی را تولید نکرده

 

بودند تا آن‌ها به محبوبیت برسند. این رویه همراه با نمایشگاه CES 2017و زمانی که کمپانی ال جی از نخستین اسپیکر معلق خود به نام LG Levitation Stationn رونمایی کرد، به کلی تغییر کرد. به همین بهانه در زیر قصد دارد در مورد این محصولات بیشتر بدانیم و اسپیکرهای معلق موجود در بازار را معرفی کنیم.

 

به طور کلی یک اسپیکر معلق چیست؟

این محصولات، از صفحات مغناطیسی یا ماگلو استفاده می‌کنند که می‌تواند تنها با استفاده از میدان مغناطیسی یک شی را به صورت معلق بر روی هوا نگه دارد. آهن‌ربای قوی در هر دو بلندگو و پایه نگهدارنده آن نیروهای اپوزیسیونی را برای مقابله با گرانش زمین ایجاد می‌کند که همین قضیه منجر به معلق موندن اسپیکر

 

در فاصله چند اینچی از بیس آن می‌شود. در تمامی بلندگو های این چنینی، صدای 360 درجه‌ای تولید می‌شود و بیس آن‌ها نیز اغلب نقش یک ساب ووفر را ایفا می‌کنند (بسته به محصول انتخابی). علاوه بر این، زمانی که این اسپیکر را به یک پریز برق متصل می‌کنید، بیس آن به عنوان یک شارژر برای خود بلندگوها نیز ایفای نقش می‌کند.

 

LG Levitation Station

لذت گوش دادن به موسیقی با اسپیکرهای معلق

اسپیکر معلق ال جی با نام PJ9 در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شد. اسپیکر تخم مرغی‌ شکل شرکت ال جی بر روی یک بیس قرار می‌گیرد. این اسپیکر بلوتوثی با هر بار شارژ تا 10 ساعت شارژ را در خود نگه می‌دارد. پس از آن، اسپیکر تخم مرغی شکل به صورت خودکار از حالت معلق به سمت بیس حرکت می‌کند

 

تا دوباره شارژ شود. بیس این اسپیکر، علاوه بر ارائه عملکردی به عنوان یک شارژر، یک ساب ووفر هم خواهد بود. همچنین سیستم ارتباطی باعث می‌شود شما بتوانید آن را به دو دستگاه بلوتوثی متصل کنید. این اسپیکر همچنین به لطف دریافت تاییدیه IPX7 ، می‌تواند تا 30 دقیقه و در عمق 1 متری آب به فعالیت بپردازد.

 

این قابلیت باعث می‌شود تا بدون هرگونه استرس و مشکلی، از اسپیکر معلق PJ9 در دورهمی‌های خارج از منزل استفاده کنید. به نقل از ال جی، اواخر سال 2017 میلادی شاهد عرضه این اسپیکر در دو مدل مختلف با قیمت 150 و 200 دلار خواهیم بود.

 

Mars اما شما نمی‌خواهید تا آن زمان صبر کنید؟ همین حالا نیز چندین اسپیکر معلق در بازار موجود است که قادر به خریداری آن‌ها خواهید بود. در زیر به معرفی برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

لذت گوش دادن به موسیقی با اسپیکرهای معلق

بلندگوی بلوتوثی مارس از یک بیس استوانه‌ای برخوردار است که می‌تواند عملکردی به عنوان یک ساب ووفر را نیز ارائه کند و اسپیکر اصلی آن نیز به صورت معلق نظیر یک بشقاب پرنده بر روی آن قرار گرفته است. این دیسک که حاوی نورهای ال ای دی چشمک زن زیبایی است، ارائه کننده صداهایی با کیفیت متوسط است.

 

با استفاده از اپلیکیشن CrazyBaby (قابل دریافت بر روی آی او اس و اندروید) شما می‌توانید ارتفاع قرارگیری این اسپیکر، استایل و روشنایی ال ای دی‌های آن را کنترل کنید و همچنین یک اسپیکر دیگر را برای ارائه تجربیات صوتی استریو به اسپیکر نخست متصل کنید. علاوه بر این، اپلیکیشن مذکور می‌تواند به شما تنظیمات صوتی مختلفی

 

را بر اساس موسیقی در حال پخش ارائه کند.در حال حاضر این بلندگوی جذاب بلوتوثی با قیمت 329 دلار و در رنگ‌های مشکی، خاکستری و سفید به فروش می‌رسد.

 

Levio

لذت گوش دادن به موسیقی با اسپیکرهای معلق

لویو یک اسپیکر معلق قابل حمل است که می‌تواند گزینه عالی برای جابجایی زیاد باشد. درست همانند سایر محصولات این لیست، Levio نیز قادر به ارائه صداهای 360 درجه‌ای Surround است که می‌تواند صدا را به توازن در هر جهتی پخش کند. به عنوان یک مزیت، لویو همچنین یک درگاه USB را نیز ارائه می‌کند که می‌توانید

 

در حالی که قادر به پخش موسیقی هستید، گوشی هوشمندتان را نیز با آن شارژ کنید.لویو با قیمت 90 دلار، ارزان‌ترین بلندگوی این لیست است.

 

Star Wars Death Star

لذت گوش دادن به موسیقی با اسپیکرهای معلق

این یک بلندگو مختص علاقه‌مندان به مجموعه جنگ ستارگان است. این اسپیکر قابل حمل معلق که توسط شرکت Hellosyy تولید شده، قادر است کیفیت صدای خوبی را به کاربرانش ارائه کند. بیس آن با توانایی شناور نگه داشتن 10 میلی‌متری اسپیکر، شامل ویژگی درخشندگی همیشه روشن و افکت نورهای چشمک‌زن است. در حال حاضر این بلندگو همراه با دو درگاه شارژر مختص گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها با قیمت 210 دلار به فروش می‌رسد.

 

ICE Orb

لذت گوش دادن به موسیقی با اسپیکرهای معلق

ICE Orb به لطف ظاهر کهکشانی خود، چیزی شبیه به اسپیکر Star Wars Death Star است. این مدل از یک بیس مغناطیسی همراه با رقص نورهای ال ای دی بهره می‌برد. شما می‌توانید با هر بار شارژ کامل آن، 8 ساعت به موسیقی گوش دهید و کیفیت صدایی عالی همراه با بلندی صدای قدرتمند را تجربه کنید.

 

شما می‌توانید این محصول را نیز با قیمت 120 دلار خریداری کنید که نسبت به کیفیت قابل ارائه، کاملا مقرون به صرفه و مناسب به نظر می‌رسد.

 

Wasserstein Sci-Fi Speaker

لذت گوش دادن به موسیقی با اسپیکرهای معلق

 به گزارش پارس ناز این اسپیکر از بدنه‌ای مشکی مات همراه با یک نوار ال ای دی به دور خود و همچنین نوارهای ال ای دی آبی رنگی به دور بیس خود برخوردار است. Wasserstein Sci-Fi کم وزن و قابل حمل است و کنترل‌های حساس به لمس بر روی آن تعبیه شده است. تنها کافیست بر روی آن‌ها ضربه بزنید و یا سوایپ کنید صدا را کنترل کنید.

 

آیا به یک تماس تلفنی نیاز دارید؟ قابلیت هندزفری این اسپیکر به شما اجازه خواهد داد تا با لمس یک دکمه به تماس‌های گوشی هوشمند خود پاسخ دهید. با این حال، اسپیکر فوق فاقد میکروفون است و نیازمند صحبت کردن از طریق میکروفون گوشی هوشمندتان هستید.این اسپیکر با قیمت 100 دلار قابل خریداری است.

 

Air 2

لذت گوش دادن به موسیقی با اسپیکرهای معلق

اسپیکر Air 2 برخلاف مدل بالا، از یک میکروفون داخلی برای تماس‌های هندزفری برخوردار است. شما می‌توانید آن را به گوشی هوشمند، تبلت و یا سایر دستگاه‌های بلوتوثی تا فاصله 99 متری متصل کنید.همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، این اسپیکر نظیر سایر بلندگوهای معلق گرد نیست. به جای آن از یک سطح نسبتا هموار با ظاهری جذاب برخوردار است و با قیمت 150 دلار در رنگ‌های مشکی، بنفش و سفید به فروش می‌رسد.