پارس ناز پورتال

معرفی لوکس ترین هتل های جهان | از دبی تا نیویورک +عکس

معرفی لوکس ترین هتل های جهان | از دبی تا نیویورک +عکس

معرفی لوکس ترین هتل های جهان | از دبی تا نیویورک 

در اینبخش بـه معرفی لوکس ترین هتل هاي جهان می‌پردازیم. امروز سفری داریم بـه لاکچری ترین مکان هاي روی زمین و لاکچری ترین هتل ها کـه حتماً دلتان می‌خواهد یک هفته را دراین مکان ها سپری کنید. اگرهم دلتان نمیخواهد می توانید اطلاعات خوبی کسب کنید و راهنما باشید. امروز از امارات تا ایالات متحده آمریکایی لوکس ترین هتل ها را میبینیم، با پارس ناز همراه باشید.

 

هتل کاخ امیرنشین در ابوظبی

دراین هتل نهایت اسانی، آسایش و امکانات را در اختیار خواهید داشت. دکوراسیون و تزئینات این هتل در خاور میانه بسیار مجلل و باشکوه اسـت. ساخت هتل حدود ۳ میلیارد دلار هزینه در بر داشته اسـت. کاخ امیرنشین ابوظبی 400 سوئیت و اتاق خواب دارد.

معرفی لوکس ترین هتل های جهان | از دبی تا نیویورک +عکس

همه ی اتاق‌ها آسان‌ترین و خوش‌ساخت‌ترین تختخواب‌ها و مبلمان را در خود جای داده‌اند. مهمانان میتوانند تمام روز در اسپای شخصی خود ریلکس کنند یا در ساحل شن‌هاي طلایی نزدیک هتل، حمام آفتاب بگیرند. بی شک اقامت دراین هتل خاطره‌اي ماندگار برایتان رقم خواهد زد کـه هرگز آنرا فراموش نمیکنید.

 

هتل قصر مردان در ترکیه

رتبه نهم لوکس‌ترین هتل‌هاي جهان هم در بالای سر ایران ودر کشور ترکیه قرار دارد. خدمات ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته، آب‌وهوای عالی و مهمان‌نوازی و برخورد خوب کارکنان هتل باعث میشود تا از اقامت خود نهایت لذت را ببرید. این کاخ درسال ۲۰۰۹ میلادی با هزینه‌اي حدود ۱٫۶۵ میلیارد دلار ساخته شده اسـت.

معرفی لوکس ترین هتل های جهان | از دبی تا نیویورک +عکس

طراحی داخلی بنا بـه این صورت اسـت کـه دیوارها با ورقه‌هاي طلا مزین شده و کف ساختمان از سنگ مرمر پوشیده شده اسـت. این هتل ساحل اختصاصی با شن‌هاي سفید دارد کـه از کشور مصر بـه این جا منقل شده‌اند. دراز کشیدن روی این شن‌هاي سفید حسی لذت بخش و بی‌نظیر بـه مهمان ‌ها می دهد.

 

هتل Westin Excelsior در رم

شهر رم در ایتالیا یکی از زیباترین، مجلل‌ترین و رمانتیک‌ترین شهر هـای جهان اسـت. بهمین خاطر چندان دور از ذهن نیست کـه یکی از لوکس‌ترین هتل‌هاي جهان دراین شهر قرار داشته باشد. هتل Westin Excelsior اتاق‌هاي دوست‌داشتنی و بسیار زیبایی دارد کـه دوست ندارید در تمام طول اقامت خود از آنجا خارج شوید.

معرفی لوکس ترین هتل های جهان | از دبی تا نیویورک +عکس

جالب اینجاست کـه عده اي از اتاق‌هاي این هتل ارزان‌تر از بقیه هستند تا مردم با سطح مالی متوسط هم بتوانند یک شب اقامت در آنجا را تجربه کنند. این هتل دو طبقه ترکیبی از امنیت و زیبایی اسـت و مهمان ‌ها از طراحی کلاسیک آن بعلاوه‌ي گجت‌هاي تکنولوژیک و مدرن لذت خواهند برد.

 

هتل برج العرب در دبی

دوباره بـه اطراف ایران و اینبار بـه شهر شهر دبی برگشتیم. شهر دبی در خاور میانه همیشه برای هتل‌هاي بی‌نظیر خود شهرت جهانی دارد. هتل برج العرب یکی از لوکس‌ترین هتل‌هاي این شهر اسـت. بدلیل شکل منحصربه فرد این هتل، بـه آن «بادبان» هم می گویند. در طول اقامت دراین برج العرب احساس می کنید در خانه خود هستید. سوئیت‌هاي هتل دو طبقه و بینهایت آسان، خوش‌ساخت و مملو از امکانات هستند.

معرفی لوکس ترین هتل های جهان | از دبی تا نیویورک +عکس

از ویژگی هاي خاص این هتل باید بـه محل فرود هلی‌کوپتر در پشت‌بام و زمین تنیس در همان بالا اشاره کرد. زندگی شبانه و برنامه‌هاي خاص پذیرایی در این جا با نهایت ظرافت و زیبایی صورت میگیرند. بی شک یک شب اقامت در برج العرب خاطره‌اي ماندگار برایتان رقم خواهد زد.

 

هتل مارکوس لوس کابوس در لوس کابوس

برویم بـه آن سر دنیا بـه یک منطقه توریستی در کشور کشور مکزیک؛ لوس کابوس. یکی از لوکس‌ترین هتل‌هاي جهان موسوم بـه مارکوس لوس کابوس در شهری بنام لوس کابوس واقع شده اسـت. این منطقه همانند بهشت اسـت. لابی هتل هم با چشم ‌انداز ۳۶۰ درجه بـه اقیانوس رویایی جذاب را در ذهنت ان حک خواهد کرد. بـه محض ورود بـه اتاق، دکوراسیون آن مجذوبتان می کند.

معرفی لوکس ترین هتل های جهان | از دبی تا نیویورک +عکس

استخرهای بی نهایت و مجسمه‌هاي داخل اتاق‌ها باعث میشوند تا همه ی چیز بسیار عالی بنظر برسد. هم چنین در هتل اسپاهای لوکس قرار دارد کـه میتوان ساعت‌ها در آنجا ریلکس کرد. تقریباً همه ی اتاق‌ها تراس اختصاصی خودرا دارند. اگر خوش شانس باشید میتوانید از پنجره اتاق خود مهاجرت وال‌ها را تماشا کنید.

 

هتل پلازا در شهر نیویورک

نیویورک مملو از هتل اسـت. گاهی بـه آن سیب بزرگ میگویند و گاهی لقب «شهری کـه هرگز خواب ندارد» بـه آن میدهند. اما در بین همه ی هتل‌ها، پلازا یکی از لوکس‌ترینهاست. از سوئیت‌هاي VIP پلازا میتوانید چشم ‌انداز بسیار زیبایی از منهتن را مشاهده کنید. طراحی داخلی اتاق‌هاي این هتل عالیست.

معرفی لوکس ترین هتل های جهان | از دبی تا نیویورک +عکس

کارکنان هتل هم همیشه ودر هر لحظه کـه اراده کنید در خدمت‌گذاری شـما حاضر هستند. هتل پلازا درسال ۱۹۰۷ میلادی ساخته شده اسـت. بخاطر استاندارد بسیار بالای دکوراسیون کـه دارد یکی از بهترین محل‌هاي اقامتی در شهر نیویورک بشمار میرود. بی‌نظیر، بسیار شیک و باشکوه سه صفتی اسـت کـه میتوان برای وصف پلازا بکار برد.

 

هتل جزیره بهشت آتلانتیس در باماهاس

اگر بـه‌ دنبال تجربه زندگی متفاوت و خارق‌العاده جذاب هستید، یک سفر بـه کارائیب داشته باشید. باهاماس دراین منطقه آسایش، استراحت و دوری از زندگی سنتی و قدیمی را هدیه می دهد. جزیره بهشت باهاماس یکی از بهترین هتل‌هایي اسـت کـه می توانید در آن اقامت داشته باشید. این اقامتگاه حدود ۱۴۱ آکر مساحت دارد ودر مقام پاسداشت شهر گم شده آتلانتیس ساخته شده اسـت.

معرفی لوکس ترین هتل های جهان | از دبی تا نیویورک +عکس

زندگی لوکس و تجملاتی اصلی‌ترین هدف سازندگان این هتل بوده اسـت. یکی از سوئیت‌هاي این بهشت با نام رویال تاورز بریج «پل برج‌هاي سلطنتی» دارای دیوارهایی اسـت کـه تماما از آینه ساخته شده و سقف آن نیز ۴ متر ارتفاع دارد و یکی از لوکس‌ترین و جذاب‌ترین اتاق‌هاي این هتل اسـت. یک اتاق نشیمن بزرگ با غذا هاي بی‌نظیر دارد و کارکنان آن همیشه آماده خدمت هستند.

 

هتل پالمز در لاس وگاس

هتل پالمز در لاس وگاس کشور آمریکا نیز یکیدیگر از لوکس ترین هتل هاي جهان اسـت. این هتل مخصوص مهمان‌هاي ثروتمند و باکلاس ساخته شده. هتل دارای اتاق‌هاي بسیار بزرگ با طراحی داخلی جذاب اسـت. متریال و زیرساخت‌هاي اتاق‌هاي هتل عالی هستند ودر طول اقامت در آنجا میتوانید این مساله رابه خوبی حس کنید.

معرفی لوکس ترین هتل های جهان | از دبی تا نیویورک +عکس

بهترین اتاق‌هاي هتل پالمز آنهایی هستند کـه در پشتبام قراردارند. تماشای شهر از آنجا حس فیلم‌هاي هالیوودی رابه مهمانان می دهد. همه ی اتاق‌ها جکوزی دارند.

 

هتل بولدرز در آریزونا

یکی از عجیب‌ترین و جذاب‌ترین هتل‌هاي جهان، بولدرز در آریزوناست. چشم ‌انداز این هتل لوکس را کوهستان و دشت‌هاي سرسبز سونوران تشکیل داده اسـت. این هتل هم چنین بعنوان نخستین خانه اسپای درجه یک جهان نیز شناخته می شود.

معرفی لوکس ترین هتل های جهان | از دبی تا نیویورک +عکس

اتاق‌هاي هتل دارای کلاس جهانی با بهترین امکانات هستند. طراحی داخلی اتاق‌ها بسیار باشکوه و مجلل اسـت. زمین دو طبقه گلف در آن برای ثروتمندان دوستدار ورزش‌هاي گران‌قیمت نیز گزینه‌اي جذاب و قابل دسترسی اسـت.

 

هتل زمین گلف و اسپا Cuisinart در جزیره آنگویلا «دریای کارائیب»

رتبه یک لوکس ترین هتل هاي جهان تعلق دارد بـه زمین گلف و اسپا Cuisinart در جزیره آنگویلا. صاحب و مالک این هتل این زمین را اول بعنوان یک زمین بازی شخصی خریداری کرد. اما بعد ها آنرا توسعه داد تا بـه یک منطقه گردشگری تبدیل شده و مردم دیگر نقاط هم بتوانند از این همه ی زیبایی لذت ببرند.

معرفی لوکس ترین هتل های جهان | از دبی تا نیویورک +عکس

ویلاهای تجملاتی و اتاق‌هاي لوکس با طراحی بـه سبک شمال آفریقا بسیار باکلاس و شیک هستند. سواحل آنگیولا فوق‌العاده زیبا هستند. شـما میتوانید هرروز در طبیعت بی نظیر منقطه گشت بزنید و سپس در فضای باشکوه هتل بـه استراحت بپردازید. این محیط کاملا اختصاصی و و ساکت، بهترین مکان برای ریلکس کردن اسـت.

 


 

در ادامه لاکچری‌ گردی در دل آسمان با پروازهای تجملاتی

 

اي تعداد زیادی از مـا پرواز با هواپیما بـه هیچ وجه تجربه شیک و لوکسی بشمار نمی رود مخصوصا وقتی وادار باشیم صدای گریه نوزادان را از اول تا آخر سفر تحمل کنیم، یا غذا هاي نه چندان خوشمزه ایرالاین‌هاي داخلی را بخوریم. اما کسانی کـه هزاران دلار برای خرید بلیط‌هاي فرست‌کلاس پرداخت میکنند بی شک تجربه کاملا متفاوتی خواهند داشت و حتی در دل آسمان هم زندگی خود رابه سبک لاکچری سپری می کنند.

 

خط هوایی کانتاس استرالیا «Qantas Airways»

معرفی لوکس ترین هتل های جهان | از دبی تا نیویورک +عکس

یکی از آپارتمان‌هاي فرست‌کلاس در خط هوایی کانتاس استرالیا

 

کانتاس ایرویز بزرگ‌ترین خط هوایی در کشور استرالیاست. این کمپانی از سال ۱۹۲۰ تا کنون بـه مسافران خاص خود خدمت‌رسانی میکند. کانتاس پس از خطوط هواپیمایی کی‌ال‌ام و اویانکا، سومین شرکت قدیمی و فعال هواپیمایی جهان بـه‌شمار می آید.

معرفی لوکس ترین هتل های جهان | از دبی تا نیویورک +عکس

QANTAS مخفف عبارت انگلیسی بـه مفهوم خدمات هوایی منطقه شمالی و کوئینزلند اسـت.

 

قسمت فرست‌کلاس پروازهای سیدنی و ملبورن دارای اسپا هستند – یعنی مسافران لاکچری‌گرد میتوانند در طول پروازهای طولانی و ۱۴ ساعته خود بـه مقصدی هم چون لس‌آنجلس از خدمات ماساژ و تن‌آسایی استفاده کرده و طولانی بودن مسافت اذیتشان نکند.

معرفی لوکس ترین هتل های جهان | از دبی تا نیویورک +عکس

اسپای خط هوایی کانتاس

 

قسمت درجه یک هواپیمایی کانتاس دارای سوئیت‌هاي شخصی، کتابخانه و منوهای اختصاصی اسـت. مسافران میتوانند در کابین‌هاي خصوصی روی تخت‌هایي کـه دارای بالش، پتو، ملحفه نرم و لطیف و چشم‌بند اسـت آسان دراز کشیده و تا رسیدن بـه مقصد تخت بخوابند و آب در دلشان تکان نخورد. دراین کابین‌ها بـه مسافران هدفون‌هاي ضد نویز، لباس اسانی، ملزومات اسپا، کیت مخصوص دندان، پدهای مخصوص گوش و ماسک چشم اعطا می شود.

 

خط هوایی ژاپن «Japan Airlines»

معرفی لوکس ترین هتل های جهان | از دبی تا نیویورک +عکس

ژاپن ایرلاینز خط هوایی ملی کشور ژاپن اسـت کـه درسال ۱۹۵۳ میلادی فعالیت رسمی خودرا آغاز کرد. سوئیت‌هاي قسمت فرست کلاس این هواپیماها چیزی از لوکس بودن کم ندارند.

معرفی لوکس ترین هتل های جهان | از دبی تا نیویورک +عکس

کابین‌هاي اختصاصی بخش درجه یک هواپیمایی ژاپن JAL Suite نام دارند.

 

این سوئیت‌ها هم‌اندازه آپارتمان‌هاي شهر نیویورک هستند – البته امکانات بسیار بیشتری دارند. از جمله میتوان بـه اهدای لباس اسانی، لیپ‌استیک، ماسک صورت و … بـه مسافران اشاره کرد. مسافران میتوانند از میان تجهیزات گوناگونی کـه در اتاق وجوددارد برای سرگرم کردن خود استفاده کنند. از بازی‌هاي کامپیوتری گرفته تا انواع موسیقی، فیلم سینمایی و برنامه‌هاي تلویزیونی.

 

خط هوایی قطر «Qatar Airways»

معرفی لوکس ترین هتل های جهان | از دبی تا نیویورک +عکس

قطر ایرویز یکی از بهترین و شیک‌ترین خطوط هوایی جهان بشمار می رود ودر عکس‌هاي زیر دلیل این عنوان را خواهید دید. بخش فرست‌کلاس قطر ایرویز فقط ۸ صندلی دارد. صندلی‌هاي فرست‌کلاس اینبخش همگی قابلیت تبدیل شدن بـه تخت خواب را دارند تا خوابی آسان برای مسافران رقم بزنند.

معرفی لوکس ترین هتل های جهان | از دبی تا نیویورک +عکس

بخش فرست‌کلاس قطر ایرویز

 

هم چنین کیت کاملی از امکانات بعلاوه لباس اسانی بـه مسافر اهدا می شود. در اینبخش، وای‌فای رایگان و پرسرعت، شارژر و ۴ هزار گزینه سرگرمی متنوع در اختیار مسافر قرار دارد. غذاهایی کـه دربخش فرست کلاس خط هوایی قطر سرو میشوند همانند غذا هاي یک هتل ۵ ستاره هستند؛ شیک و خوشمزه با مواد اولیه تازه و بـه روز.

معرفی لوکس ترین هتل های جهان | از دبی تا نیویورک +عکس

غذا هاي بخش فرست کلاس خط هوایی قطر

 

خط هوایی کاتای پسیفیک «Cathay Pacific Airways»

دفتر مرکزی خط هوایی کاتای پسفیک در هنگ‌کنگ واقع شده اسـت. این کمپانی از سال ۱۹۴۶ میلادی فعالیت رسمی خودرا آغاز کرده اسـت.

معرفی لوکس ترین هتل های جهان | از دبی تا نیویورک +عکس

کاتای پسیفیک، از سال ۲۰۱۱ از سوی یاتا بـه‌عنوان سومین شرکت هواپیمایی جهان بر پایه میزان ارزش بازار سرمایه شناخته میشود، هم چنین از سال ۲۰۱۰ نیز بزرگ ترین شرکت حمل‌ونقل هوایی جهان بـه‌شمار می آید.

معرفی لوکس ترین هتل های جهان | از دبی تا نیویورک +عکس

Cathay Pacific Airways

 

کاتای پسیفیک از مسافران قسمت درجه یک خود با کیتی با عنوان Luxury Aesop پذیرایی میکند. این کیت حاوی انواع مختلف کرم و لوسیون همانند کرم عطری بازسازی پوست دست اسـت. صندلی‌هاي این خط هوایی هم چنین دارای ماساژور نیز هستند.

معرفی لوکس ترین هتل های جهان | از دبی تا نیویورک +عکس

سالن انتظار خط هوایی کاتای پسیفیک در فرودگاه نیویورک صندلی‌ها هم چنین بـه تخت‌هاي صافی تبدیل میشوند کـه دارای ملحفه‌هاي لطیف، بالش و کوسن اسـت. این کمپانی هم چنین دارای سالن اختصاصی برای مسافران بخش فرست‌کلاس در فرودگاه اسـت.

 

همانند عکس بالا کـه سالن این خط هوایی در فرودگاه نیویورک را نشان می دهد همه ی این سالن‌ها درکنار پنجره با چشم ‌انداز باند فرودگاه هستند. با این کـه سالن‌هاي انتظار کاتای پسفیک در سراسر دنیا بسیار لوکس و تجملاتی هستند اما سالن واقع در فرودگاه هنگ‌کنگ از همه ی شیک‌ تر و لاکچری‌ تر اسـت.