پارس ناز پورتال

لو دادن زنان خیانتکار توسط مرد استرالیایی + عکس

لو دادن زنان خیانتکار توسط مرد استرالیایی + عکس

لو دادن زنان خیانتکار توسط مرد استرالیایی 

در این مطلب، با ماجرای لو دادن زنان خیانتکار توسط مرد استرالیایی آشنا می شویم. این روزها اخبار زیادی درمورد خیانت زنان و مردان در شبکه های اجتماعی به گوش می خورد. این معضل در تمام جهان وجود دارد، و برخی تحمل آن را ندارند. نمونه اش آقای جی اینگرام یک جوان قوی هیکل و خوش چهره استرالیایی است. این مرد زنان شوهرداری که به او پیشنهاد دوستی می دهند را لو می دهد.

 

باید بگوییم، این مرد استرالیایی که زنان خیانتکار را لو می دهد، اعتراف کرده است که بسیاری از مردم با روش های عجیب او برای افشای خیانت به شوهر موافق نیستند. تکنیک نگران‌کننده‌ این مرد این است که عکس‌هایش را فتوشاپ کند تا زنانی را که به شوهرشان خیانت می‌کنند، را در شبکه های اجتماعی لو دهد. وی گفته که از کودکی با اخلاق بزرگ شده و تحمل این چیزها را ندارد.

 

عاقبت زنان خیانتکار در شبکه های اجتماعی

جی اینگرام، یک مرد مجرد 33 ساله است، می گوید که او اکنون ماموریت دارد تا حد امکان زنان خیانتکار را شناسایی کرده و لو دهد. اما او به دلیل تلاش غیرمعمولی که دارد از سوی برخی کاربران مورد انتقاد قرار گرفته است. این فروشنده خودرو که در ساحل طلایی استرالیا زندگی می کند، پس از پایان یک رابطه 12 ساله دوباره مجرد است و هیچ رابطه عاطفی ندارد.

لو دادن زنان خیانتکار توسط مرد استرالیایی + عکس

آقای اینگرام، فاش کرده است که پس از فهمیدن اینکه تعدادی از زنان شوهردار، در اینستاگرام به او پیام عاشقانه می دهند، شوکه شده است. وی می گوید که این زنان از یک طرف عکس شوهر و حتی بچه های خود را در اینستاگرام می گذارند و از یک طرف هم پیشنهاد دوستی به من می دهند. او گفته که عکس ها و پیام های این زنان خیانتکار را در پیجی که دارد به اشتراک می گذارد.

 

جی اینگرام، گفته که برنامه های زیادی برای سال نو میلادی داشته است. این مرد در این روز می خواسته که تعداد زیادی از زنان شوهردار و خیانتکار که برای او عکس های نیمه برهنه فرستاده بودند را لو دهد. او گفته: “می دانید در تعطیلات کریسمس چه چیزی را فهمیدم؟ وقتی بسیاری از شما خانم‌ها عکس خودتان و شوهرتان را کنار درخت کریسمس استوری می کردید، همان زمان هم برای من پیام عاشقانه می فرستادید.

 

تعداد زنان شوهردار که خیانت می کنند

آقای جی اینگرام گفته که تعداد زنان خیانتکار فقط یک یا دو (زن) نیست، بلکه بسیار است. او ادامه می دهد: “یکی از تصمیمات من در سال نو این است که چیزهایی را لو بدهم، بنابراین در استوری های بعدی، نام همه شما خیانتکاران را می‌آورم. پس گوش به زنگ باشید.” اما ایده این مرد 33 ساله آنطور که او برنامه ریزی کرده بود به محبوبیت و بازخورد مثبت دست پیدا نکرد.

لو دادن زنان خیانتکار توسط مرد استرالیایی + عکس

این مرد در حال حاضر، به دلیل این ایده افراطی که دارد، مورد انتقاد قرار گرفته است. بسیاری از کاربران در رسانه های اجتماعی او را به دلیل رفتارهایش مورد انتقاد قرار داده اند. مثلا یکی از کاربران به او گفته: «چرا زحمت می کشی؟ به جای تلاش برای لو دادن خیانتکارها، سعی کن یه عشق جدید پیدا کنی.” کاربر دیگری گفته که نقشه جی “توهم آمیز” است. او نوشته: “فکر می کنه خانم ها فقط برای اون صف می کشن…”

 

تهدید جی علیه زنان متاهل خیانتکار

جی پس از فیلم سال نو خود، ویدیویی را منتشر کرد و در آن هشدار داد: خیانتکارهایی که برای وی عکس می فرستند و پیشنهاد دوستی می دهند، عاقبت خوبی نخواهند داشت. او با توضیح اینکه خودش عکس‌های آنها را فتوشاپ می‌کند و آن‌ها را به صورت عمومی به اشتراک می‌گذارد، گفت: «اگر شوهر داشته باشید و به من پیام بدید. خودم به عکس های شما فتوشاپ کرده و آنها را پست می کنم.”

لو دادن زنان خیانتکار توسط مرد استرالیایی + عکس

و چند روز بعد، تعدادی عکس ویرایش شده در استوری های اینستاگرام او منتشر شد. یکی از آنها جی را در لبه یک صخره با یک زن و شوهر نشان می دهد. در گزارش گلد کوست بولتن، یک عکس دیگر اینگرام را نشان می دهد که دستانش را روی شکم زنی در مقابل یک ماشین عیانی گذاشته، در حالی که شوهر زن، در کنارشان ایستاده است.

لو دادن زنان خیانتکار توسط مرد استرالیایی + عکس

علی‌رغم اینکه بسیاری در ابتدا ایده جی را زیر سوال بردند، اما برخی از افراد هم مهارت‌های او را تحسین کرده‌اند. یکی از آنها نوشته است: «کار بلد!». با این حال، دیگران هنوز در مورد انگیزه های او قانع نشده اند. زیرا بسیاری می گویند که فکر می کنند این ایده “افراطی” یا یک “یک شوخی” است. با این حال، جی از کارش دفاع کرده گفته: «خیانت برای کسی اتفاق جالبی نیست. من با اخلاق بزرگ شده ام.»