پارس ناز پورتال

معرفی بهترین لپتاپ های دانشجویی پاییز 2017

معرفی بهترین لپتاپ های دانشجویی پاییز 2017

معرفی بهترین لپتاپ های دانشجویی پاییز 2017 

برترین لپتاپ های دانشجویی را بـه شـما معرفی می‌کنیم که برای دانش آموزان نیز مناسب هست, برترین ها را برایتان مهیا میکنیم تا بتوانید کارهایتان را با لپ‎تاپ انجام دهید. اگر بـه دنبال خرید لپ‎تاپ برای یک دانشجو و یا یک محصل بوده باشید می دانید که انتخاب یک مدل مناسب کار ساده اي نخواهد بود. طیف گسترده اي از لپ‎تاپ ها در بازار وجود دارند که می توانند انتخاب نهایی را برای شـما پیچیده کنند.

 

برای رسیدن بـه انتخاب نهایی, باید دقیقا مشخص شود که قصد داریم تا چـه کارهایی را با یک لپ‎تاپ انجام دهیم , سپس با در نظر گرفتن بودجه خود می‌توانیم تا محدوده لپ‎تاپ های در دسترس و مناسب بازار را کاهش دهیم و در نتیجه انتخاب نهایی برایمان ساده تر می شود. در ادامه بـه معرفی 7 مدل از لپ‎تاپ های سال 2017 می‌پردازیم که کارشناسان بارها و بارها خرید آنان را بـه دانشجویان و دانش آموزان توصیه کرده اند .

 

1- Asus ZenBook UX330UA

معرفی بهترین لپتاپ های دانشجویی پاییز 2017

اگر بحث ظاهری لپ‎تاپ از اهمیت بالایی برای شـما برخوردار هست و در عین حال قصد ندارید تا بودجه زیادی را بـه خرید یک لپ‎تاپ اختصاص دهید توصیه ما بـه شـما در نظر گرفتن لپ‎تاپ «Asus ZenBook UX330UA» هست , وبسایت های تخصصی اي مثل « The Wirecutter و Laptop Mag » این لپ‎تاپ را از برترین انتخاب های در دسترس یک دانشجو می‌دانند .

 

از کلیدی ترین نکات مثبت موجود در این ZenBook میتوان بـه کیفیت بالای صفحه نمایش و عمرباتری طولانی در کنار طراحی ظاهری خوشگل و ظرافت و سبکی اشاره کرد , بـه لحاظ سخت افزاری نمونه های گوناگونی از Asus ZenBook UX330UA در بازار وجود دارد ,

 

پایه اي ترین نمونه این لپ‎تاپ از یک پردازنده Core i5 در کنار 8 گیگابایت حافظه رم و نیز 256 گیگابایت حافظه خشک SSD بهره گیری می کند و میتوانید با پرداخت قیمت 700 دلاری نسبت بـه خرید آن اقدام کنید .

 

2- Asus Chromebook Flip

معرفی بهترین لپتاپ های دانشجویی پاییز 2017

برخی از دانشجویان بـه علت نیاز بـه بهره گیری مکرر از نرم افزار های مهندسی نمی‌توانند یک کروم بوک خریداری کنند , اما اگر نیازی بـه نرم افزار های خاص که فقط با سیستم عامل هایي مثل ویندوز و مک سازگاری دارند ندارید توصیه میکنیم Asus Chromebook Flip را نیز در بین دیگر انتخاب های خود قرار دهید ,

 

شمار زیادی از وبسایت های تخصصی در اساس نقد و بررسی لپ‎تاپ هم چون PCMag , Laptop Mag و Engadget این کروم بوک را برترین انتخاب در دسترس برای بهره گیری دانشجویی و دانش آموزی دانسته اند .از شاخص ترین نکات مثبت این کروم بوک میتوان بـه بهره گیری از صفحه نمایشی 12.5 با کیفیت فول اچ دی و لمسی ,

 

عمر طولانی باتری و عملکرد سریع و روان اشاره کرد , بـه علاوه همانگونه که از اسم این محصول مشخص هست در مواقعی که نیاز بـه کیبورد ندارید میتوانید از این کروم بوک بـه عنوان یک تبلت بهره گیری کنید .

 

3- Acer Aspire E 15

معرفی بهترین لپتاپ های دانشجویی پاییز 2017

اگر قصد ندارید تا بودجه اي اکثر از 500 دلار را بـه خرید لپ‎تاپ اختصاص دهید احتمالا بهتر هست که وقت خود را تلف نکنید و فقط بـه بررسی کروم بوک ها بپردازید , چون لپ‎تاپ های ویندوزی موجود در این بازه قیمتی چنگی بـه دل نمیزنند اما وبسایت Laptop Mag مثال نقضی را برای این قاعده پیدا کرده

 

و آن Acer Aspire E 15 هست. با خرید این لپ‎تاپ 350 دلاری کاربر میتواند بـه خصوصیت هایي هم چون صفحه نمایشی 15.6 اینچی با کیفیت Full HD و عمر طولانی باتری دسترسی پیدا کند .

 

4- HP Spectre x360

معرفی بهترین لپتاپ های دانشجویی پاییز 2017

این لپ‎تاپ امثال لپتاپ های سری Zenbook شرکت ایسوس از قیمت نسبتا بالایی برخوردار هست و اگر بخواهید آخرین مدل و قوی ترین سخت افزار ها را در آن داشته باشید قیمت پایان یافته آن بالاتر هم خواهد رفت , اما پایه اي ترین مدل HP Spectre x360 نیز میتواند

 

از پس انجام کار های هرروز یک دانشجو بر آید و هر کاربری نیاز بـه خرید یک لپ‎تاپ بی نظیر نیرومند ندارد , برای نمونه با پرداخت خرج اي کمتر از 1000 دلار میتوانید نمونه اي از این لپ‎تاپ با کیفیت را انتخاب کنید که دارای یک صفحه نمایش 13.3 اینچی با کیفیت HD هست , 8 گیگابایت حافظه رم در آن بـه کار گرفته شده و نیز 256 گیگابایت حافظه خشک SSD را در اختیار شـما قرار خواهد داد .

 

HP Spectre x360 یک لپ‎تاپ Convertible هست و هر بار که نیاز بـه بهره گیری از یک تبلت داشتید می‌توانید با جدا سازی کیبورد , آن را بـه تبلتی خوشگل تبدیل کنید. وبسایت Cnet پس از بررسی تخصصی , آن را لپ تاپی مناسب برای بهره گیری دانشجویی و دانش آموزی دانسته

 

و در مطلب نوشته شده توسط این سایت بـه دانشجویان توصیه شده تا بـه سراغ لپ‎تاپ هایي با دقت صفحه نمایش 4K نروند , علت اصلی عنوان شده برای این مبحث قیمت بالاتر و نیز مصرف اکثر باتری در لپ‎تاپ های مجهز بـه صفحه نمایش با دقت 4K هست .

 

5- MacBook Pro 13 اینچ

معرفی بهترین لپتاپ های دانشجویی پاییز 2017

زمانی که بـه سراغ خرید از خانواده مک بوک ها می‌روید متوجه خواهید شد که قیمت آنان بـه مراتب از لپ‎تاپ های نمونه و همرده بالاتر هست , اگر چـه اپل در مک بوک های خود خصوصیت هایي غیر قابل انکار قرار داده که گاهی اوقات قیمت بالای این محصولات را منطقی تر جلوه میدهند.

 

یکی از نکات مثبت موجود در مک بوک ها این هست که با خرید یک مدل نسبتا پایه اي کاربر سالها از خرید یک لپ‎تاپ اخیر تر بی نیاز خواهد بود , طول عمر و بازدهی یک مک بوک بسیار اکثر از لپ‎تاپ های دیگر هست .وبسایت The Wirecutter مک بوک پرو 13 اینچی را یک انتخاب کامل برای مصارف دانشجویی می‌داند ,

 

این مدل در سنجش با ارزان ترین مک بوک موجود در بازار و یا MacBook Air قیمت بالاتری دارد اما کیفیت خیره کننده صفحه نمایش Retina و طراحی بـه روز تر و زیبای آن ارزش این ناسازگاری قیمت را دارد .

 

6- Dell XPS 13

معرفی بهترین لپتاپ های دانشجویی پاییز 2017

این مدل نیزهمانند لپتاپ های سری MacBook Pro در دسته لپتاپ های آخرین مدل و نیرومند قرار می‌گیرد و با خرید آن نگرانی از بابت اجرای نرم افزار های سنگین مهندسی و نیز شبیه ساز ها نخواهید داشت , اما قویترین خصوصیت آن که مورد تحسین کارشناسان وبسایت Laptop Mag قرار گرفت

 

عمر باتری 14 ساعته آن هست که با دقت بـه ماهیت نیاز های یک دانشجو رضایت هر کاربری را بـه دنبال خواهد داشت , نکته مثبت دیگر موجود در این لپ‎تاپ وجود تنوع چندان در درگاه های ارتباطی آن هست .

 

7- Asus Chromebook C202SA

معرفی بهترین لپتاپ های دانشجویی پاییز 2017

احتمالا بـه لحاظ سخت افزاری , این کروم بوک مورد پسند درصد زیادی از دانشجویان نباشد اما برای دانش آموزان انتخاب مناسبی هست , شاخص ترین نکته مثبت موجود در این کروم بوک طراحی جان سخت و ضد آب آن هست که تا حدی گمان کاربر را نسبت بـه حمل و نقل و بهره گیری در محیط های نامناسب آسوده خواهد کرد .

 

بدیهی هست که با پرداخت قیمت 200 دلاری نباید انتظار زیادی از قدرت سخت افزاری آن داشته باشیم و در سنجش با Asus Chromebook Flip عملکردی کاملا ضعیف تر دارد , صفحه نمایش کوچک تر و با دقت پایینتر و گنجایش کمتر حافظه داخلی از نقاط ضعف این مدل در سنجش با Asus Chromebook Flip هست .