پارس ناز پورتال

مادران برای هوش جنین خود گردو مصرف کنید

مادران برای هوش جنین خود گردو مصرف کنید

مادران برای هوش جنین خود گردو مصرف کنید 

مادران باردار اگر می خواهید هوش جنین شما تقویت شود خوردن گردو را به شما توصیه می کنیم.گردو برای هوش جنین مفید است. از فایده ها و تاثیرات مفید مصرف گردو برای مادران باردار و جنین آن ها چه میزان اطلاع دارید این دانه روغنی چه تاثیراتی بر جنین میگذارد ضریب هوشی جنین هایی که مادران آن ها در دوران بارداری گردو مصرف کرده اند

 

بالاتر است همچنین مادارن آن ها از بیمار یهای روده ای و سرف و سوء هاضمه در امان خواهند ماند .یک کارشناس طب سنتی گفت: گردوی ایرانی یک خشکبار مقوی است و مصرف روزانه یک عدد از آن برای زنان باردار توصیه می شود.

مادران برای هوش جنین خود گردو مصرف کنید

فائزه سادات بحری کارشناس ارشد گیاهان دارویی گفت: گردو دارای طبع بسیار گرم و خشک است و با ویژگی دیر هضم بودن برای افراد با معده گرم مناسب نیست.وی اظهار داشت: این خشکبارباعث سردرد و جوش دهان می شود و برای کسانی که سرفه می کنند بسیار مضر است.

 

وی افزود:مخلوط گردو با عسل و یا تهیه مربای آن برای افرادی که سردی مزاج کلیه دارند بسیار مفید است و اشخاصی که عادت به خوردن گردو دارند از شر بیماری هایی مانند کرم روده رهایی پیدا می کنند.

مادران برای هوش جنین خود گردو مصرف کنید

بحری با توجه به بالا بودن مواد مغذی گردو و کاهش خطر ابتلا به سنگ کیسه صفرا در بانوان ادامه داد: بانوان باردار می توانند روزی یک عدد گردو میل کنند، زیرا خوردن این خشکبار مقوی سبب تقویت عمومی بدن مادر شده، ذهن جنین را تقویت می کند و همچنین باعث می شود تا پس از زایمان زیبایی پوست شکم خود را حفظ کنند.

 

این کارشناس گیاهان دارویی تصریح کرد: زیاده روی در مصرف گرمی جات باعث بروز سوء مزاج گرم در مادر و نهایتا بروز بیش فعالی نوزاد می شود.وی یادآورشد: همانندی مغز گردو با مغز انسان گویای خواص آن برای تقویت ذهن است.