پارس ناز پورتال

مارک پوشی در بین ایرانیان چه اوضاعی دارد؟

مجموعه : مدل لباس جدید
مارک پوشی در بین ایرانیان چه اوضاعی دارد؟

مارک پوشی در بین ایرانیان چه اوضاعی دارد؟ 

مراجعه به پاساژها و بوتیک های شاخص شهر برای انتخاب بهترین و زیباترین لباس,آن هم با گذراندن وقت بسیار و در آخر هم معلوم نیست لباس مورد پسند واقع می گردد یا خیر.در این مطلب می خواهیم درباره تب مارک پوشی با شما صحبت کنیم. 

 

دوباره همهمه و شلوغی خیابان‌ها و گیر کردن بین آدم‌هایی که نگاهشان به ویترین مغازه‌هاست، هر کس پی جنسی و لباسی و وسیله‌ای. از این پاساژ به آن پاساژ و از یک مغازه به مغازه دیگر.

 

موج شهروندانی که یک نگاه به ویترین مغازه‌ها دارند و یک نظر به کیف و جیب‌شان، دست‌های خالی از خرید و گذرهایی پر از عابر و خودرو. نگاه‌هایی که روی ویترین مغازه‌ای قفل می‌شود و تلاش برای باز کردن این قفل بی‌نتیجه است.

 

ویترین‌هایی مملو از اجناس خوب و بد که تنها ظاهرشان را می‌بینی. از میان این همه آدم، برخی برایشان مهم زیبایی لباس است و برخی کیفیت و برخی مارک.

 

گاهی افرادی که مارک می‌خرند جزء هر دو دسته دیگر هم می‌شوند. وقتی یک لباس مارک باشد پس حتما جنسش خوب و کیفیتش عالی است و همینطور یک لباس مارک در جای خودش حتما زیبایی هم دارد که سلیقه‌های خاص را جذب کند.

 

مارک پوش‌های جوان کم نیستند. افرادی که اهمیت می‌دهند کیف و کفش و لباسشان چه مارکی داشته باشد.

 

تنها مشکل این آدم‌ها در دوره و زمانه کنونی تقلبی‌بودن برخی اجناس است. اجناسی که با قیمت اصل به فروش می‌رسد ولی کیفیت آن را ندارد.

 

تقریبا همه مارک‌های شناخته شده نیز خارجی هستند و کمتر پیش می‌آید که یک برند ایرانی در بین ایرانی‌ها آنقدر معروف باشد که برای آن سر و دست بشکنند.

 

استفاده از لباس‌های باکیفیت هیچ مشکلی ندارد و هر فرد می‌تواند در این زمینه برای خود تصمیم بگیرد. تنها یک عامل محدود کننده در این زمینه وجود دارد که آن هم پول است.

 

مارک‌های معروف اصولا قیمت بالایی دارند و هر کسی قادر به خرید آنها نیست. ولی وقتی تب چیزی در جوانان وجود داشته باشد، آنها می‌خواهند به هر قیمتی به آن برسند و تلاش برای نشان دادن جیب خالی آنها بی‌فایده است.

 

از جوانانی که می‌آیند برای خرید می‌توانی بپرسی و ببینی چه تمایلاتی دارند. جوانانی که برخی در تیپ ظاهری‌شان لباس مارکی دیده نمی‌شوند ولی در تلاشند که فلان مارک را داشته باشند.”چرا نباید لباس مناسب بپوشیم، جنس داخلی بخرم که چه شود؟ دو روز بعد هزار تا مشکل برایش ایجاد شود. لنگ بمانم؟”

 

“وقتی کفشی می‌خرم که دو روز بعد پاره می‌شود مجبورم کفش مارک بگیرم تا مطمئن شوم حداقل یک سال برایم کار می‌کند. تازه قیمتش هم با آن چند تا کفشی که خریدم و پاره شد برابری می‌کند.

 

یک چیزهایی را آدم باید خوبش را بخرد و خوب استفاده کند.”

 

“من که آنقدر جنس تقلبی‌گرفته‌ام و گفته‌اند اصل است که حالم از هرچه برند است به هم می‌خورد. ما هیچ ارگانی نداریم که رسیدگی کند و در این زمینه مسئولیت قبول کند که مجبور نشویم اینقدر هزینه کنیم.”