پارس ناز پورتال

مانکن های زیبا و خوش اندام اما عجیب دنیا مد را بشناسید

مانکن های زیبا و خوش اندام اما عجیب دنیا مد را بشناسید

مانکن های زیبا و خوش اندام اما عجیب دنیا مد را بشناسید 

تمام مانکن هاي دنیای مد خوشگل و خوش اندام میباشند اما برخی دیگر میباشند که از این قاعده اطاعت نمی‌کنند و با وجود نقص هایي اما مانکن شده اند. صنعت مادلینگ در سال‌های جدید ترقی قابل ملاحظه اي داشته هست. از این جهت مانکن ها نیز همه ي تلاش شان را می‌کنند تا در دنیای مد و فشن بیش از رقبای خود به چشم آیند.

 

سن, تناسب اندام, زیبایی واز جمله عواملی هست که هر مدلی باید داشته باشد اما گاهی طراحان مد قوانین را می شکنند و معیار زیبایی را تغییر می‌دهند. در این مقاله عجیب ترین مدل هایي که در صنعت مد و فشن در حال فعالیت میباشند را برایتان آورده ایم تا شما هم بدانید که غیر ممکن حتی در حرفه مادلینگ هم وجود ندارد.

 

زنی که بعنوان مدل مردانه کار می‌کند

کیسی لگلر «Casey Legler» زن 35 ساله اي هست که بعنوان مدل مردانه در صنعت مد در حال فعالیت هست. قد او 1.88 متر و اندامش بسیار لاغر و نحیف هست. احتمالا به همین علت هست که بعنوان مدلی مردانه انتخاب شده. می‌توان گفت که او اولین زنی هست که برای مدلینگ مردانه با آژانس فورد مادلز قرارداد بسته ‌هست.

مانکن های زیبا و خوش اندام اما عجیب دنیا مد را بشناسید

زنی که مبتلا به دیستروفی ماهیچه‌اي هست

«Jillian Mercado» زن زیبایی هست که از ابتدای تولدش با مریضی دیستروفی ماهیچه‌اي دست و پنجه نرم میکند. مریضی دیستروفی ماهیچه‌اي اضطراب رشد در بافت‌ها و اندام‌هاي زنده بر اثر سوءِتغذیه یا نبود مواد خوراکی قابل ‌مصرف هست. اما این مدل جوان ناامید نشد و زندگی طبیعی خود را ادامه داد و برای اهداف زندگی اش که فعالیت در دنیای مادلینگ بود, جنگید.

 

او ابتدا بعنوان گزارشگر مجله مد و فشن استخدام شد اما پس از دیدار مدیر منزل مد دیزل, زندگی اش تغییر کرد. آن ها به دنبال مدلی جوان با پیشینه فرهنگی بالا بودند اما پس از مشاهده جیلیان تصمیم گرفتند که تنها برای خنده و سرگرمی وی را گزینه کنند. خیال بزنید چه اتفاقی افتاد؟ بله! او بعنوان چهره دیزل در کمپین هاي بعدی نیز فعالیت کرد.

مانکن های زیبا و خوش اندام اما عجیب دنیا مد را بشناسید

زن 85 ساله اي که مدل شد

معمولاً فعالیت مدل ها تا سن 40 سالگی هست, به بیان دیگر پس از این سن بازنشست می‌شوند زیرا دنیای مد دنیای جوانی, زیبایی و شادابی هست. اما «Daphne Selfe» مدل 85 ساله اي هست که به دنیا نشان داد که زیبایی به سن نیست.

 

این زن 85 ساله به علت مهارت هاي بالای خود پیشینه فعالیت در صنعت مد و فشن را دارد. بی تردید میتوان گفت که او پیرترین مدلی هست که در دفیله یا کت واک قدم می‌گذارد. او هم‌چنین برای برندهای معروفی چون دولچه و گابانا نیز هنرنمایی کرده هست.

مانکن های زیبا و خوش اندام اما عجیب دنیا مد را بشناسید

مدلی که چشم هایش چپ هست
«Moffy» همۀ خصوصیات لازم را برای مدل شدن دارد: زیبایی, تناسب اندام, جوانی… اما یک چیز وی را از دیگر مانکن ها جدا می‌کند و آن چشم هایش هست. در واقع چشم هاي او چپ هست. احتمالا هر کس دیگری جای او بود فکر فعالیت در این حرفه را هم نمیکرد اما او برای رسیدن به آرزوهایش دست از تلاش برنداشت و توانست حتی با نقصی که در چهره اش دارد, در صنعت مد و فشن فعالیت کند.

مانکن های زیبا و خوش اندام اما عجیب دنیا مد را بشناسید

زنی که هم مدل مردانه و هم مدل زنانه هست

برخلاف کیسی لگلر, زنی که خودش را تنها به مد مردانه محدود کرد, «Erika Linder» هم بعنوان مدلی زنانه و هم مردانه فعالیت می‌کند. او آن قدر در حرفه اش مهارت بالایی دارد که حتی زمانی که بعنوان مدلی مردانه در کت واک ظاهر میشود, یقین نمیکند که او یک زن هست. در هر صورت او کارش را به خوبی می‌داند و از نگاه طراحان و مردم قابل تحسین هست.

مانکن های زیبا و خوش اندام اما عجیب دنیا مد را بشناسیدمانکن مردی که یک پا ندارد

«Minksy» مدل فیتنس 24 ساله اي هست که یک پا ندارد. او به علت زیبایی و اندام زیبایش بعنوان مدل انتخاب شده و آن‌قدر در کارش مهارت دارد که نداشتن پا هم مانع ترقی اش نشد. او کل بدن اش را تتو کرده و در واقع تتوهای بدن او, حتی گذشته از پاهایش جلب دقت می‌کند.

مانکن های زیبا و خوش اندام اما عجیب دنیا مد را بشناسید

زنی که بزرگترین دور کمر را دارد

«Mikel Ruffinelli» مدل چاقی هست که بزرگترین دور کمر دنیا را دارد. دور کمر وی را حدود 2.4 متر محاسبه کرده اند. احتمالا از نظر شما این هیکل هیچ زیبایی نداشته باشد اما از نظر خود او, چنین نیست. او نه تنها به اندامش سربلندی میکند بلکه به فکر لاغر کردن آن هم نیست. او حالا در یک وب سایتی مد و فشن در حال فعالیت هست و به ازای هر یک تصویر اش 1000 دلار دریافت می‌کند.

مانکن های زیبا و خوش اندام اما عجیب دنیا مد را بشناسیدزنی که 2.2 متر قد دارد

«Amazon Eve» زن 34 ساله اي هست که بعنوان بلندقدترین مدل دنیا شناخته شده هست. او با قد 2.2 متر حتی دست مانکن هاي مرد را نیز از پشت بسته هست

مانکن های زیبا و خوش اندام اما عجیب دنیا مد را بشناسید

پدربزرگ 72 ساله اي که مدل لباس نوجوانان شده هست

« Liu Xianping» اولین و مسن ترین مانکن مردی هست که بعنوان مدل لباسهای دختران نوجوان گزینه شده هست. در سال 2012, زمانی که تصاویر این مرد چینی 72 ساله منتشر شد, چشمان زیادی را شگفت زده کرد اما از همان زمان بود که او طرفداران زیادی پیدا کرد و پیشنهادهای بیشتری در اساس مد و فشن به او شد.

مانکن های زیبا و خوش اندام اما عجیب دنیا مد را بشناسیدافراد زشتی که مدل آدم هاي زشت شده اند

اگر فکر میکنید که تنها زیبارویان می‌توانند قدم به دنیای مد و فشن بگذارند, اشتباه کرده‌اید. حتی افراد زشت هم در این صنعت جا دارند. بعنوان مانند یک منزل مد در لندن کمپینی از مدل هایي که چهره زیبایی ندارند, تاسیس کرده که افراد می‌توانند در آنجا بعنوان مدل فعالیت کنند.

مانکن های زیبا و خوش اندام اما عجیب دنیا مد را بشناسید