پارس ناز پورتال

محبوب‌ترین برندهای تلویزیون در ایران

محبوب‌ترین برندهای تلویزیون در ایران

محبوب‌ترین برندهای تلویزیون

انتخاب و خرید تلویزیون مناسب یکی از چالش برانگیزترین مواردی است که برای خریداران شک و تردیدهایی را به همراه دارد و ممکن است امکان انتخاب بهترین گزینه را برای فرد خریدار دشوار سازد. یکی از دلایل ایجاد شک و عدم توانایی انتخاب تلویزیون، تنوع تلویزیون‌های موجود در بازار است.

 

در سال‌های اخیر شاهد افزایش قابل توجه شمار تولید کنندگان تلویزیون بوده‌ایم و هرچه بیشتر می‌گذرد تلویزیون‌های هر برند در تنوع بالاتری عرضه می‌شوند. با بررسی این تنوع بالا در تلویزیون‌های موجود در بازار متوجه کیفیت تصویر متفاوت، ارائه خدمات متمایز و برخورداری از قیمت‌هایی مختلف خواهید شد.

 

قبل از هر مورد باید معیارهایی که در خرید تلویزیون برایتان حائز اهمیت است را رده بندی کنید تا با انتخاب هر معیار گزینه‌های موجود در بازار برایتان محدودتر شده و در نهایت بتوانید بهترین و ایده‌آل‌ترین انتخاب را از میان گزینه‌های موجود داشته باشید.

 

اولین اصل که باید توسط خریدار تعیین شود برند تولید کننده است؛ شما با انتخاب برند مورد نظرتان می‌توانید بهتر تلویزیون متناسب را برای خود انتخاب کنید. برندهای زیادی در بازار فعالیت می‌کنند اما در میان آن‌ها کمپانی‌هایی همچون ال جی، سامسونگ، سونی، شیائومی و …. بیشترین محبوبیت را در میان کاربران دارند.

 

در تنوع گسترده که هر ساله در تلویزیون‌های موجود در بازار از برندهای مختلف ایجاد شده انتخاب و اطمینان از اصالت کالا بسیار حائز اهمیت خواهد بود. فروشگاه بانه آی‌تی با سابقه‌ای 6 ساله توانسته به یکی از مورد اطمینان‌ترین فروشگاه‌های فعال در عرصه تأمین تلویزیون در بازار تبدیل شود.

 

بانه آی‌تی این افتخار را داشته که با اعمال کمترین سود تلویزیون‌هایی با مناسب‌ترین قیمت را در راستای حفظ رضایت کامل شما ارائه دهد. شما می‌توانید با اطمینان کامل نسبت به خرید تلویزیون سونی در فروشگاه بانه آی‌تی اقدام کنید و از مزایایی همچون ارائه گارانتی 18 ماهه در راستای تضمین سلامت کالا برخوردار شوید. شما می‌توانید تلویزیون‌هایی با کیفیت از محبوب‌ترین برندهای تلویزیون را از این فروشگاه با اطمینان کامل خریداری فرمایید.

محبوب‌ترین برندهای تلویزیون در ایران

تلویزیون ال جی

نام ال جی در میان برندهای محبوب سازنده تلویزیون می‌درخشد؛ این برند خوش ذوق سابقه‌ای چندین دهه‌ای در عرصه تکنولوژی داشته و تلویزیون‌هایی خارق العاده را هر ساله به بازار معرفی می‌کند. نکته‌ای که در مورد تلویزیون‌های ال جی وجود دارد تنوع بسیار بالای محصولات این برند است.

 

شما با هر سلیقه، نیاز و بودجه‌ای می‌توانید تلویزیونی مناسب از برند ال جی را بیابید و همین موضوع از اصلی‌ترین دلایلی است که ال جی در لیست محبوب‌ترین برندهای تلویزیون در ایران قرار می‌گیرد.

 

ال جی به دلیل تولید خلاقانه اولین تلویزیون‌ OLED توانست انقلابی خارق العاده را در صنعت یکنواخت تولید تلویزیون ایجاد کند. تلویزیون‌های اولد برترین مدل‌های ال جی هستند که وضوح تصویر فوق العاده‌ای را به همراه امکاناتی گسترده در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

 

در رده‌ای پایین‌تر تلویزیون‌های سری جدید QNED که سال 2022 دومین سال عرضه به بازار را سپری می‌کنند قرار می‌گیرند. تلویزیون‌های QNED ترکیب مدل‌های نانوسل با کیولد سامسونگ هستند که مدل‌هایی با کیفیت تصویر جذاب را در بر می‌گیرد.

 

در رده پایین‌تر تلویزیون‌های نانوسل که با نام سری NANO نیز شناخته می‌شوند جای گرفته‌اند که در تبدیل برند ال جی به یکی از محبوب‌ترین برندهای تلویزیون در ایران نقش داشته است. در نهایت سری 4K LED معمولی به عنوان تلویزیون‌های اقتصادی و سری فول اچ‌دی در پایین‌ترین رده قرار گرفته‌اند.

محبوب‌ترین برندهای تلویزیون در ایران

تلویزیون سامسونگ

از نقش مهمی که سامسونگ در بازار تولید و عرضه تلویزیون ایفا می‌کند، نمی‌توان چشم پوشی کرد. سامسونگ جزو محبوب‌ترین برندهای تولید کننده تلویزیون است که بخش زیادی از خرید تلویزیون در بازار ایران را شامل می‌شود.

 

این برند لاین تولید تلویزیون‌های متنوعی را دارا بوده اما طی چند سال متوالی برترین تلویزیون‌های این برند با نام QLED در میان مردم شناخته می‌شوند. تلویزیون‌های کیولد با استفاده از فناوری نقاط کوانتومی وضوح تصویر بسیار برتری نسبت به تلویزیون‌های LED معمولی دارند و میزان روشنایی و تنوع رنگی بیشتری را نیز شامل می‌شوند.

 

البته از سال 2021 به بعد خط تولید تلویزیون‌های سامسونگ از سه سری : 1. مدل‌های فول اچ‌دی و اچ‌دی، 2. تلویزیون‌های سری کریستال و 3. تلویزیون‌های کیولد گسترش یافت تا در نهایت تنوع بیشتری در راستای ارائه انتخاب‌هایی هوشمندانه‌تر برای کاربران را داشته باشد.

 

تلویزیون‌های Neo QLED و QD-OLED مدل‌های جدید سامسونگ هستند که حتی در رده‌ای بالاتر از مدل‌های محبوب سری QLED قرار می‌گیرند و موجب افزایش محبوبیت برند سامسونگ در بازار جهانی شده‌اند.

محبوب‌ترین برندهای تلویزیون در ایران

تلویزیون سونی

سونی جزو برندهای اصلی تولید کننده انواع لوازم برقی و خانگی بوده که نقش گسترده‌ای در تأمین و عرضه تلویزیون‌هایی باکیفیت به بازار دارد. این برند خوش آوازه از اولین برندهایی بوده که به صنعت تولید تلویزیون پا گذاشته و به عنوان یکی از پیشروان این صنعت توانسته محبوبیتی خارق العاده را به واسطه حضور و سابقه چندین و چند ساله در بازار جهانی کسب کند. همین موجب شده به عنوان پایه ثابت محبوب‌ترین برندهای تلویزیون شناخته شود.

 

سونی طی سال‌های اخیر چند لاین ثابت شامل تلویزیون‌های فول اچ‌دی، تلویزیون‌های 4K معمولی، تلویزیون‌های 8K و تلویزیون‌های OLED را داشته است. در این میان برخی تلویزیون‌های جدید نیز به سری محصولات سونی اضافه شده‌اند که در میان آن‌ها مدل‌های Mini LED و QD-OLED دیده می‌شود.

 

سونی نه تنها کیفیت تصویر و وضوح رنگی بسیار مناسبی را برای تلویزیون‌هایش در نظر گرفته، بلکه خدمات گسترده‌ای را در بخش هوشمند ارائه داده و از کیفیت ساخت بالا و امکاناتی عالی بهره‌مند شده تا جایگاهی ویژه را در لیست محبوب‌ترین برندهای تلویزیون در بازار ایران کسب کند.

 

سه برند نام برده ال جی، سامسونگ و سونی از لحاظ محبوبیت در بازار ایران تقریباً یکسان هستند و برندهای دیگری همچون فیلیپس، شیائومی، هایسنس، شارپ و … در رتبه‌هایی پایین‌تر از این سه برند قرار می‌گیرند.