پارس ناز پورتال

مدل مانتو زمستانی شیک و جدید ۲۰۲۴ + راهنمای خرید کامل

مجموعه : مدل مانتو
مدل مانتو زمستانی شیک و جدید ۲۰۲۴ + راهنمای خرید کامل

مدل مانتو زمستانی شیک و جدید ۲۰۲۴

دراین مطلب، گالری انواع مدل مانتو زمستانی شیک و جدید ۲۰۲۴ رابه اشتراک گذاشته ایم. مانتوها از جمله رایجترین لباسهای زنانه در ایران می باشند. پوشش زسمی کشور مانتو اسـت و زنان می بایست در فضای بیرون از منزل، قوانین پوشش اجتماعی را رعایت کنند. هر فصل مدلهای جدیدی وارد فروشگاه هاي پوشاک می شوند و مـا در ادامه پرفروش ترین ها و جدید ترین ها رابه اشتراک گذاشته ایم.

 

از نکاتی کـه در خرید مانتو باید بـه آن توجه کرد، فرم اندام اسـت. این مسئله مهمترین نکته در خرید مانتو اسـت کـه در زیبا دیده‌شدن مانتو تاثیر زیادی دارد، فرم بدن در مدل، طرح و حتی رنگ مانتوی انتخابی تاثیر گذار اسـت و بعد از سلیقه مصرف‌کننده مهم ترین مسئله در خرید مانتو محسوب‌ میشود. شـما باید مانتو را مناسب با فرم بدنتان خریداری کنید.

 

انواع مدل مانتو زمستانی زنانه و دخترانه ۲۰۲۴

پیش از مراجعه برای خرید مانتو بهتر اسـت کـه با انواع این محصول آشنا شد. برخلاف گذشته کـه مانتوها در چند مدل محدود دوخته میشدند، این‌روزها این محصول تنوع بالایی دارد و تقریباً برای هر موقعیتی مدل مناسب آن وجوددارد. مانتوهای زنانه ساده رایج ‌ترین نوع مانتو هستند. این مانتو هم برای هر موقعیتی مناسب هستند و میتوان از این مدل مانتو همه ی جا استفاده کرد.

مدل مانتو زمستانی شیک و جدید ۲۰۲۴

جدیدترین مدل مانتو زمستانی شیک و جدید 2024

گالری انواع مدل مانتو زمستانی شیک و جدید ۲۰۲۴

 

بیشتر بخوانید : 30 مدل مانتو زمستانی 2024 «مدل های شیک و اسپرت مانتو زمستانی 1402»

 

مزیت خرید مانتو ساده امکان ست کردن آن با انواع مختلف شال، شلوار، کیف و کفش اسـت. در واقع این مانتوها با کیف مجلسی بـه یک مانتو مناسب مهمانی و با کوله‌پشتی بـه استایلی روزمره تبدیل میشوند. و اما مانتوهای جلوباز از دیگر مدل‌هاي مانتو هستند کـه چندسالی اسـت در بین تمام سنین طرفدار پیدا کرده‌اند. ویژگی این مانتوها اسانی استفاده ازآن‌هاست.

مانتو زمستانی لاکچری ۲۰۲۴

مانتو زمستانی بلند ۲۰۲۴

مانتو زمستانی جلوباز ۲۰۲۴ ،مدل مانتو زمستانی شیک و جدید ۲۰۲۴

هم چنین طراحی مانتوهای جلوباز در انواع سبک‌هاي اسپرت، مجلسی و… باعث شده کـه برای هر سلیقه‌اي مناسب باشند. باید بگوییم کـه مانتوهای جلوباز هم چنین با لباسی کـه زیر آن‌ها پوشیده میشود قابل استفاده برای فصل‌هاي مختلف هم هستند. بعنوان مثال میتوان این مانتوها رابا یک تاپ نخی برای فصل بهار و با یک بافت یقه اسکی برای فصل پاییز یا زمستان استفاده کرد.

 

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل مانتو زمستانی شیک زنانه و دخترانه ۱۴۰۲

 

راهنمای خرید مانتو زمستانی

انواع گردنبند و اکسسوری هم با مدل مانتوهای جلو باز جلوه بهتری دارند. مدل بعدی مانتوهای زنانه، مانتوی اسپرت اسـت. خرید مانتو اسپرت بیشتر توسط جوانان انجام می شود، این مدل مانتو انتخابی بسیار مناسب برای استایل دانشجویی یا دورهمی دوستانه اسـت. ویژگی اکثر مانتوهای اسپرت اسانی آن‌هاست. این مانتوها از پارچه‌هایي تولید میشوند کـه دیرتر چروک میشوند.

مانتو زمستانی کوتاه

مانتو زمستانی کرم رنگ

مانتو زمستانی اسپرت

بنابر این برای پوشیدن در مدت زمان طولانی هم انتخاب مناسبی هستند. بـه یاد داشته باشید کـه خرید مانتو اسپرت برای مجلس یا مهمانی‌هاي رسمی بـه هیچ وجه توصیه نمیشود. و اما مانتو مجلسی یکیدیگر از مدل‌هاي مانتو اسـت کـه بیشتر با جنس خاص پارچه آن شناخته میشود. خرید مانتو مجلسی کمتر از سایر مانتوها انجام می شود و بیشتر مناسب مهمانی‌ها یا مجالس رسمی اسـت.

مدل مانتو زمستانی صورتی

مدل مانتو زمستانی قهوه ای

مدل مانتو زمستانی خردلی

این مانتوها طبق معمول با پارچه ساتن، ابریشم، کرپ و سایر پارچه‌هایي کـه حالت رسمی‌تر دارند دوخته میشود. مرتب ایستادن این مانتوها روی بدن مهم ترین نکته در مورد آن‌هاست کـه گاهی باعث سخت شدن پوشیدن این مانتو میشود. دیگر مدل مانتو، مانتو رسمی یا اداری اسـت. این نوع از مانتوها طبق معمول از پارچه‌هایي تولید میشوند کـه خنک و آسان بوده و دیرتر چروک شوند.

 

بیشتر بخوانید: 35 مدل مانتو زمستانی جدید و شیک 2024 بسیار شیک برای مشکل پسندها

 

نکات مهم در خرید انواع مانتو زنانه

چـه برای خرید اینترنتی مانتو و چـه در خرید حضوری توجه بـه بعضی نکات ضروری اسـت. یکی از نکاتی کـه بـه خرید مانتو مناسب کمک می کند، انتخاب مانتو براساس نوع پارچه اسـت. این محصول با پارچه‌هاي مختلف تولید میشود کـه هر کدام مناسب یک فصل، فرم بدنی و حتی موقعیت اسـت. بعنوان مثال پارچه‌هاي ابریشم بیشتر مناسب مانتوهای مجلسی اسـت.

مدل مانتو زمستانی مجلسی

مدل مانتو زمستانی چرمی ،مدل مانتو زمستانی شیک و جدید ۲۰۲۴

مدل مانتو زمستانی مشکی

ولی پارچه کرپ برای انواع مدل‌هاي مانتو قابل استفاده اسـت. پارچه ساتن یکی از پارچه‌هایي اسـت کـه بـه تنهایی یا بـه صورت ترکیبی با پارچه‌هاي دیگر برای دوخت مانتو استفاده می شود. این پارچه برای مانتوهای مجلسی یا اسپرت انتخاب مناسب‌تری اسـت ودر مانتوهای اداری کمتر استفاده می شود. پارچه ساتن تقریباً براق اسـت بنابر این استفاده ازآن بـه تنهایی چندان جالب نیست.

 

بیشتر بخوانید : مدل مانتو زمستانی ایرانی 2024 | بهترین مدل های مانتو زمستانی

 

مدل مانتو زمستانی شیک و جدید ۲۰۲۴

مدل مانتو زمستانی رسمی ،مدل مانتو زمستانی شیک و جدید ۲۰۲۴

مدل مانتو زمستانی جلوباز بلند ،مدل مانتو زمستانی شیک و جدید ۲۰۲۴

اما، پارچه کرپ از دیگر انواع پارچه‌هاي مانتویی اسـت کـه مدل‌هاي مختلف کرپ چینی، کرپ ژورژت، کرپ فلورانس و… دارد. بعضی از مدل‌هاي این نوع پارچه دارای کشسانی هستند و بعضی مدل‌ها کشسانی ندارند کـه در زمان خرید مانتو بـه خصوص بـه صورت اینترنتی باید بـه این نکته توجه کرد. کرپ بیشتر مناسب مانتوهای مجلسی یا اداری اسـت.