پارس ناز پورتال

مردان امروزی هرگز این کارها را انجام نمی دهند

مردان امروزی هرگز این کارها را انجام نمی دهند

مردان امروزی هرگز این کارها را انجام نمی دهند 

مردان امروزی و مدرن شخصیت خاص خود را دارند و در اخلاق آن ها بسیاری از خصوصیت های اخلاقی بد را نمی توان یافت. مردی مدرن بودن معانی زیادی دارد. به معنای مهربان بودن و روشنفکر بودن است ( البته روشنفکری هم حدود خود را دارد ). یک مرد مدرن این را پذیرفته که دنیا تغییر کرده. یک مرد مدرن ظاهرش خوب است، بوی خوبی می دهد و این را در اخلاقش هم باید دید.همچنین مواردی که در ادامه گفته می شود نیز نباید انجام دهد:

 

انصراف از تجربه ای جدید

در دنیایی زندگی می کنیم که سرشار است از فرصت ها بنابراین اگر لحظه ای از یادگیری غافل شوید خواهید دید که عقب مانده اید. بنابراین تجربیات جدید را با آغوش باز بپذیرید.

 

داشتن حس برخورداری

این جاده طولانی که نامش را گذاشتیم زندگی، جانور غیر قابل پیش بینی است و واقعیتش را بخواهید هیچ کس نمی داند حرکت بعدیش چیست ( می خواهید ثابت شود؟ فقط کافیست به سالی که گذشت نگاهی بیندازید ). بنابراین اگر چیزی می خواهید باید به سمتش بروید چون معلوم نیست فردا هم شانس با شما یار باشد.

 

خشمگین شدن از موفقیت دیگران

یکی از بدی های شبکه های اجتماعی این است که باعث می شود طوری که حتی خودتان هم شاید متوجهش نشوید زندگی تان را با دیگران مقایسه کنید. اما این را به خاطر بسپارید در شبکه های اجتماعی دست چینی از قسمت های زندگی دیگران را می بینید که خوده آنها می خواند شما ببینید. پس این موارد را نادیده بگیرید و فقط روی زندگی خودتان متمرکز بشاید.

 

دائم شکایت کردن

تا به حال دقت کرده اید هر بار شروع کردید از بدشانسی های خود تعریف کنید اطرافیان چشمانشان را گردانده اند و آرام از شما فاصله گرفته اند؟

 

ترشرویی

خشم مانند سگ سیاهی است که از هر شش مرد اطراف یکی می چرخد و باید این مسئله را جدی گرفت. با این حال اگر به خاطر اینکه رئیستان هر لحظه و هر روز به شما نگفته که چقدر فوق العاده هستید و یا ترفیعی که می خواستید را به دست نیاوردید ناراحت هستید باید بگویم ناله و شیون را کنار بگذارید فقط سعی کنید زندگی را جهنم خود و دیگران نکنید.

مردان امروزی هرگز این کارها را انجام نمی دهند

زنگ زدن به کسی که قبلا با او بوده اید

زندگی می کنیم، یاد می گیریم و درس هایی که گرفته ایم را پاس می کنیم تا تجربه ای شود برای نسل بعدی. این هم یک درس است: زنگ زدن آن هم ساعت ۲ شب به کسی که روزگاری با او بوده اید و گریه دلتنگی سر دادن می تواند پایانی معکوس داشته باشد. پس سعی کنید کنار بیایید و به حرکت در زندگی ادامه دهید.

 

ترس از بیان کردن

بی حس بودن یا خود را به بی حسی زدن هیچ فایده ای ندارد. دربار علایق خود صحبت کنید به دنبالشان بروید. کاری کنید صدایتان شنیده شود. اما از کسانی نباشید که فقط شعار می دهند این آدمها چندش آورند.

 

احساس خجالت از تنها بودن

شاید با خود بودن برای بعضی نشانه ضعف و یا بدون دوست بودن باشد. اما این در واقع نوعی قدرت و مبارزه طلبی است. با این کار به دنیا می گویید بله من می توانم تنها باشم مشکلی ندارد. من با این وضعیت مشکلی ندارم.

 

نگاه کردن تلویزیون به جای خواندن کتاب

تماشای برنامه مورد علاقه تان از تلویزیون هیچ ایرادی ندارد. اما اگر به خود بیایید و متوجه شوید بار چهارم است که فلان سریال را می بینید و یا دیگر به مبل چسبیده اید بهتر است کمی تکان بخورید به سراغ کتابخانه بروید و کتابی مطالعه کنید. سعی کنید با کمک کتاب ها چیزهایی یاد بگیرید که بتوانید همیشه حرفی برای گفتن داشته باشید.

 

تجدید نظر در پوشیدن شلوار جین بعد از ۴۰ سالگی

نمی خواهم بگویم شلوار جین را کامل کنار بگذارید اما پس از یک دوره مشخص تنها دلیل پاره بودن شلوار جینتان باید به خاطر پوشیدن زیادش باشد، متوجه هستید که؟

 

سلفی گرفتن بدون بالاپوش

بدنتان دینامیت است، عضلات شکمتان تکه، رگ های بازوتان برجسته است و بیرون زده خب خوش به حالتان. اما این نباید باعث شود هر ۱۰ ثانیه از خود یک سلفی بدون لباس بگیرید. سعی کنید از این کار چیپ فاصله بگیرید و همیشه مانند یک جنتلمن لباس به تن داشته باشید. یک تی شرت هم می تواند قشنگی هایتان را به نمایش بگذارد!

 

تصور دانستن همه چیز

دنیا دست از چرخیدن و متحول شدن بر نمی دارد بنابراین اگر می خواهید با آن پیش بروید باید به اطلاعات خود اضافه کنید یکجا ننشینید و فکر کنید همه چیز را می دانید. دانش و آموختن هیچ نهایتی ندارد.

 

حس بدی درباره خودتان نداشته باشید

مهم نیست اگر ایرادی ظاهری دارید و یا دندان هایتان مانند مملی لمینت سفید نیست. تنها چیز مهم برای یک مرد مدرن این است که تمام ویژگی های خود را بپذیرد و به دنیا بگوید من این هستم و در هر حالی همین خواهم بود.

 

قلدری کردن نسبت به دیگران

این کاری بزرگ یا هوشمندانه نیست. یکی از زشت ترین کارهایی که یک مرد می تواند بکند قلدری است. اگر قدرت دارید از آن در راه کمک به دیگران استفاده کنید نه سرکوبشان.

 

برخورد بی ادبانه با مردم

یک مرد عاقل و باهوش می داند که باید مودبانه و مهربان با دیگران برخورد کند. یکی از فاکتورهای مهم برای جذاب بودن ادب است مردم به افرادی که به دیگران احترام می گذارند بیشتر جذب می شوند.

 

شایعه پراکنی

یکی از بدترین اخلاق ها که یک مرد مدرن باید از آن دوری کند شایعه پراکنی است. واقعا بی رحمانه و نا مهربانانه است که پشت سر دیگران درباره شان بد صحبت کنیم.تعدادی از این موارد را خوانیدم حالا نوبت شما است که به ما بگویید از یک مرد مدرن چه انتظاراتی باید داشت.