پارس ناز پورتال

مردی که با چشمان باز می خوابد و همسرش را می ترساند!

مردی که با چشمان باز می خوابد و همسرش را می ترساند!

مردی که با چشمان باز می خوابد 

در این مطلب، با مردی که با چشمان باز می خوابد و همسرش را می ترساند آشنا می شویم. در واقع افراد زیادی در جهان وجود دارند که به دلیل ابتلا به لاگوفتالموس شبانه با چشم های باز یا نیمه باز می خوابند. اما موردی که امروز می خواهیم مرور کنیم کمی عجیب تر است. این مرد به شکل خنده داری با چشمان باز به خواب می رود و همسرش ویدیوهای او را در شبکه اجتماعی تیک تاک به اشتراک گذاشته است.

 

در بالا گفتیم که افراد زیادی به دلیل لاگوفتالموس شبانه نمی توانند هنگام خواب چشم های شان را بسته نگه دارند. برخی از این افراد هنگام خواب چشم های خود را می بندند ولی وقتی به خواب می روند، چشمان آنها باز یا نیمه باز است. برخی هم با چشمان باز می خوابند و شما نمیفهمید که آنها دقیقا چه زمانی خواب و چه زمانی بیدار هستند، مگر اینکه به محیط توجهی نداشته و یا خر و پف کنند.

 

خوابیدن با چشم باز

پایتون ویدمار کاربر شبکه اجتماعی تیک تاک می گوید: شوهرم با چشمان باز می خوابد و این من را به وحشت می اندازد. او چشمانش را هنگام خوابیدن نمی بندد. این کاربر فالوورهای خود را را با کلیپ عجیبی که نشان می‌داد چگونه شوهرش، کولتون، با هر دو چشم کاملا باز به خواب می‌رود مات و مبهوت کرده است. کاربران شبکه های اجتماعی با دیدن این ویدیوها شگفت زده شده اند.

مردی که با چشمان باز می خوابد و همسرش را می ترساند!

ویدیوی پربیننده او که بیش از 26 میلیون بار دیده شده است، به طرفداران نگاهی اجمالی به عادات خوابیدن شوهرش می دهد. پایتون می گوید: این ویدیوها مدرکی است که نشان می دهد شوهرم واقعاً با چشمان باز می خوابد. این زن در این کلیپ گفت، هر بار که شوهرم می خوابد و به او نگاه می‌کنم، من را عصبانی می‌کند. گاهی هم از دیدن چهره او می ترسم، خصوصا وقتی تازه از خواب بیدار شده باشم.

مردی که با چشمان باز می خوابد و همسرش را می ترساند!

او سپس از شوهرش در حال چرت زدن در حالی که به فضا خیره شده‌اند، فیلم گرفت. ویدمار در طول این ویدیو، نام خود را فریاد می زند تا شوهرش را بیدار کند. وقتی این مرد بیدار می شود، کمی گیج است و می بیند که همسر او در حال فیلم گرفتن و خندیدن است. فالوورهای ویدمار از دیدن ویدیوهای خواب شوهر او شگفت زده شدند و نظرات جالبی را کامنت کرده اند.

 

واکنش کاربران به خوابیدن این مرد با چشم های باز

یکی از کاربران گفته: “این مرد باید با خشک ترین چشم ها از خواب بیدار شود!” کاربر دیگری گفته: “چشم های این مرد وقتی که از خواب بیدار می شود باید مثل صحرا خشک باشد.” سایر کاربران هم از نحوه چرت زدن شوهر ویدمار ترسیده و نوشته اند: “من به طور مرگبار از این نحوه خوابیدن می ترسم!” یکی دیگر از کاربران گفته: من هرگز نمی توانم در یک خانه با این چنین مردی بخوابم.

مردی که با چشمان باز می خوابد و همسرش را می ترساند!

با این حال، ممکن است این پدیده آنطور که کاربران تیک تاک فکر می کنند منحصر به فرد نباشد. این بیماری که به عنوان لاگوفتالموس شبانه شناخته می شود، در واقع نسبتاً شایع است. به گفته بنیاد خواب، از هر 20 نفر یک نفر هنگام خواب چشمان خود را نمی بندد. تحقیقات نشان داده است که مواردی مانند: برآمدگی کره چشم، پلک‌های کوتاه یا ضعیف، مشکلات اعصاب صورت و… از دلایل این وضعیت می باشند.

مردی که با چشمان باز می خوابد و همسرش را می ترساند!

در آخر هم باید بگوییم که اگر علاقه دارید تا مطالب جالب دیگری که در شبکه های اجتماعی وایرال شده اند را مرور کنید، می توانید به پست های پیشنهادی زیر مراجعه کنید. هر روز اتفاقات عجیبی در جهان رخ می دهند و همیشه انسان هایی با وضعیت های عجیب وجود دارند که مشهور می شوند. ما صدها پست جالب از گوشه و کنار جهان را برای علاقه مندان به اشتراک گذاشته ایم.