پارس ناز پورتال

مرکز فروش (شوروم) مبلمان و تجهیزات باغی و ویلایی در تهران کجاست؟

مرکز فروش (شوروم) مبلمان و تجهیزات باغی و ویلایی در تهران کجاست؟

اگر فضای باز مناسبی همچون باغ، ویلا، بالکن، تراس، روف گاردن و غیره داشته باشید قطعا تجهیز کردن این فضا می‌تواند اوقات خوش و لحظات لذت بخشی برای شما و عزیزانتان به ارمغان آورد. اما آیا می‌دانید برای تجهیز کردن فضای باز خود به چه محصولاتی احتیاج دارید؟

 

مبلمان باغی، چتر و سایبان، بخاری و آتشدان، پنکه مه پاش، هیتر فضای باز، لوازم بازی و سرگرمی و… همگی نمونه‌هایی برای مجهز کردن فضای باز به حساب می‌آیند که در میان این تجهیزات، تهیه برخی ضروری و لازم بوده و برخی با توجه به نیاز می‌توانند خریداری شوند.

 

اینجاست که این سوال مطرح می‌شود: از کجا این تجهیزات باغی و ویلایی را تهیه کنیم؟

مرکز فروش (شوروم) مبلمان و تجهیزات باغی و ویلایی در تهران کجاست؟

مرکز فروش محصولات باغی و ویلایی

 

فروشگاه‌های بسیاری هستند که به طور تخصصی، در زمینه تولید و فروش محصولات باغی و ویلایی فعالیت می‌کنند و به سادگی می‌توانید محصولات مورد نیازتان را از آنها تهیه کنید.

 

ویلامبل، مرکز فروش مبلمان باغی در تهران که علاوه‌بر تولید و فروش مبلمان باغی، یکی از این فروشگاه‌های متخصص در زمینه تولید و فروش انواع محصولات و تجهیزات باغی و ویلایی‌ست که با امکان خرید حضوری تجهیزات باغی و ویلایی دست شما را برای تهیه این لوازم باز گذاشته است.

 

برای تهیه لوازم مورد نیاز فضای بیرونی می‌توانید به شوروم ویلامبل واقع در تهران، منطقه عباس آباد، اندیشه، خیابان سعیدرضا عشوری، کوچه مریم مراجعه کرده و محصولات را از نزدیک مشاهده و خریداری کنید.

 

همچنین با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ویلامبل به نشانی villamobl.com از هر کجای کشور که هستید به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز می‌توانید لوازم مورد نیازتان را تهیه و سفارش دهید.

 

نه تنها تهیه لوازم و تجهیزات باغی ویلایی، شما می‌توانید هر آنچه که در سفر و کمپ مورد نیازتان است را از بخش لوازم کمپینگ ویلامبل به راحتی تهیه کنید. لوازمی که در هر کجایی به راحتی یافت نمی‌شوند اما در ویلامبل به راحتی قابل سفارش می‌باشند.

 

حالا که دانستیم تجهیزات باغی و ویلایی را از کجا تهیه کنیم می‌خواهیم بدانیم با توجه به آنکه در فصل زمستان به سر می‌بریم با تهیه چه لوازمی می‌توانیم در این فصل هم از فضای بیرونی خود لذت ببریم.

مرکز فروش (شوروم) مبلمان و تجهیزات باغی و ویلایی در تهران کجاست؟

تجهیزات باغی و ویلایی مورد نیاز در زمستان

شاید در گذشته لذت بردن از هوای سرد غیر ممکن بود اما امروز با وجود تجهیزات بسیاری که برای فضای بیرونی طراحی و تولید شده‌اند دیگر می‌توان از منظره زمستانی هم به خوبی و در آسایش و آرامش لذت برد.

 

تنها کافیست بدانید که چه تجهیزاتی برای ماندن در فضای بیرونی در فصل زمستان تهیه کنید آنوقت است که نه تنها از سرما نمی‌لرزید بلکه مشتاقید زمان بیشتری را در میان برف‌ها باشید.

 

اما برای تجهیز کردن فضای بیرونی در فصل زمستان باید چه لوازمی را تهیه کنیم؟!

 

۱- خرید مبلمان باغی و ویلایی

 

قطعا برای آنکه بتوانید به راحتی در فضای باز وقت بگذرانید نیاز به نشیمنی راحت خواهید داشت. مبلمان باغی و ویلایی اولین چیزیست که باید در فکر تهیه آن باشید. مبلمان باغی در انواع مختلف فلزی، چوبی، پلیمری، حصیری و آلومینیومی تولید می‌شوند.

 

بسته به سلیقه و با در نظر گرفتن وسعت فضای بیرونی خود می‌توانید یک مدل مناسب برای فضای باز خود تهیه کنید. در فروشگاه ویلامبل می‌توانید کلکسیونی بسیار متنوع از انواع مبلمان باغی را مشاهده کنید. این مبلمان با بدنه و رنگی مقاوم کاملا برای استفاده در فضای باز مناسب می‌باشند.

 

در این فروشگاه می‌توانید مبل و میز مورد نیازتان را به تعداد دلخواه و با رنگ دلخواهتان سفارش دهید.همچنین مبلمان باغی ویلامبل دارای یک تشکچه نرم و راحت هستند که بودن این تشکچه سبب شده تا شما هم در زمستان و هم در تابستان بتوانید بر روی این مبلمان احساس راحتی و آسایش بیشتری کنید.

 

۲- خرید چتر و سایبان

 

برای آنکه از بارش‌های زمستانی در امان باشید و در زمان بارش برف و باران هم بتوانید از این منظره لذت ببرید پیشنهاد می‌کنیم یک چتر و سایبان هم برای فضای خود تهیه کنید.چتر و سایبان پایه کنار و چتر و سایبان پایه وسط دو مدل از این محصول هستند که با تنوع بسیار زیادی در بازار عرضه شده‌اند.

 

این چترها در ابعاد و اندازه‌های گوناگون و در رنگ‌های متنوع قابل سفارش و خریداری می‌باشند. استفاده کردن از آنها هم بسیار ساده و بدون درد سر است. کافیست اهرم طراحی شده را بچرخانید تا در بالای فضای نشیمن خود سایبانی گسترده شود.

 

این چترها نه تنها در زمستان بلکه در تابستان هم مورد نیازتان خواهد بود. برای در امان ماندن از نور مستقیم خورشید می‌توانید این سایبان‌ها را در فضای نشیمن خود باز بگذارید.

مرکز فروش (شوروم) مبلمان و تجهیزات باغی و ویلایی در تهران کجاست؟

۳- خرید هیتر/بخاری و آتشدان

 

و اما اصلی‌ترین و مهم‌ترین وسیله‌ای که باید برای فضای باز خود آن هم در فصل زمستان تهیه کنید، هیتر یا بخاری و آتشدان است.اینکه هیتر بهتر است یا بخاری و آتشدان کاملا به ترجیحات و محیط شما بستگی دارد. هیترهای ویلامبل به دو صورت برقی و گازی موجود می‌باشند.

 

اگر می‌خواهید یک دستگاه بی‌دردسر داشته باشید و مشکلی در تهیه برق و گاز ندارید می‌توانید یک هیتر گازی یا برقی تهیه کنید.اما اگر در برق رسانی یا گاز رسانی به محل نشیمن مشکل دارید پیشنهاد می‌کنیم یک بخاری هیزمی یا آتشدان تهیه کنید.

 

البته در ویلامبل برخی آتشدان‌ها بصورت گازی هم تولید می‌شوند که کار شما را برای تهیه سوخت و هیزم بسیار آسان کرده‌اند.صدای سوختن چوب و بوی هیزم به شما آرامش می‌دهد؟ پیشنهاد می‌کنیم بخاری هیزمی و آتشدان هیزمی را انتخاب کنید تا از لحظه لحظه بودن در فضای بیرونی لذت ببرید.

 

میز آتشدان هم گزینه دیگریست که بهترین انتخاب برای دور هم بودن در فضای باز است. با خرید صندلی و میز آتشدان به دور آتش بنشینید و شب‌های طولانی زمستان را به گرمی و شادی سپری کنید.

 

۴- خرید باربیکیو گازی یا زغالی

 

بودن در فضای باز و لذت بردن از طبیعت با پخت انواع کباب و خوراک‌های لذیذ کامل می‌شود. خرید باربیکیو کمک می‌کند تا به راحتی و بدون دردسر خوراک‌هایی که دوست دارید را طبخ کنید و داغ داغ نوش جان کنید.

 

در فروشگاه ویلامبل می‌توانید کلکسیون کاملی از باربیکیوهای گازی و زغالی را مشاهده و مدل مناسب خود را تهیه نمایید.با لوازم پیشنهادی در این مقاله زمستان و لذت بردن از هوای سرد قطعا گرم و دلچسب خواهد شد پس بدون معطلی برای تهیه لوازم مورد نیاز به ویلامبل مراجعه کنید و با بهترین قیمت این تجهیزات اساسی را تهیه کنید.