پارس ناز پورتال

مرگ گربه هانیه توسلی جنجال به پا کرد +عکس

مجموعه : اخبار سینما
مرگ گربه هانیه توسلی جنجال به پا کرد +عکس

مرگ گربه هانیه توسلی جنجال به پا کرد +عکس 

هانیه توسلی چند روز قبل به دلیل مرگ گربه اش پستی در اینستاگرام منتشر کرد که بازخوردهای بسیار زیادی را در جامعه به دنبال داشت. دو روز قبل هانیه توسلی با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش از مرگ جانور خانگی اش خبر داد و به طرز عجیبی به سوگواری برای گربه اش پرداخت .

 

به گزارش پارس ناز این بانوی بازیگر کشورمون که بارها و بارها علاقه اش به این جانور خانگی را با انتشار عکس هاي دونفره شان نشان داده بود با مرگ گربه اش به طرز عجیبی شوکه شد و پستی را منتشر کرد که سوژه کاربران در شبکه های مجازی شد. شمار زیادی از کاربران در شبکه های مجازی با انتشار کامنت هاي تمسخرآمیز به این نوع سوگواری هانیه توسلی واکنش نشان دادند و حتی اعلامیه هایي نیز برای گربه هانیه توسلی در شبکه های مجازی منتشر شد.

 

درحالی که یکی از هنرمندان کشورمون با انتشار پستی نسبت به مرگ گربه هانیه توسلی واکنش نشان داد و در واقع به تمسخر هانیه توسلی پرداخت روزنامه نگار مشهور واکنش جالبی نسبت به این موضوع نشان داد.رضا ساکی، روزنامه نگار معروف با انتشار این تصویر در اینستاگرامش نوشت:هانیه توسلی. حدس نمی‌کنم کسی باشد که در کودکی برای قناری ، جوجه، مرغ، کبوتر، گنجشک واز دست رفته اش گریه نکرده باشد.

 

خودم یادم هست پدرم یک کبک برایم از کوهستان خرم آباد آورده بود. چند ماه کبک را داشتم اما عاقبت یک روز مرد تا یک ماه برایش گریه کنم. هر روز جلوی قفس آن پرنده خوشگل می نشستم و بغض میکردم. پس اندوه بانو توسلی نباید چیز غریبی باشد. کم وبیش همه ي چنین تجربه اي داریم اما از کودکی به بعد احتمالاً دیگر تجربه اش نکرده ایم. هنرمندان اما احتمالا در بیان احساس آسان تر میباشند و هنوز احساس کودکی را با خود به دوش میکشند.

 

پس این اندوه، چیز غریب و عجیبی نیست. نکته اما در بلاغت هست. نوشتن این جمله هاي احساسی درمورد یک گربه در محیط عمومی از بلاغت به دور هست. چون برخی درکش نمیکنند و برخی به سخره اش میگیرند. به هر حال گربه خودش بوده هست. صفحه هم صفحه خودش هست. به من و شما چه؟

مرگ گربه هانیه توسلی جنجال به پا کرد +عکس

دو روز قبل هانیه توسلی با انتشار این تصویر در اینستاگرامش نوشت:بخواب مامان جان.بخواب تنها دلخوشیم.بخواب شیرین عسلم.منو ببخش.دیگه آرزویی ندارم.دیگه هیچی نمی خوام از خدا.دیگه بی حس شدم.دیگه تموم شدم.فقط منتظرم که زودتر بیام پیشت.همین.

مرگ گربه هانیه توسلی جنجال به پا کرد +عکس