پارس ناز پورتال

معرفی جذاب ترین زوج های هالیوودی

مجموعه : اخبار سینما
معرفی جذاب ترین زوج های هالیوودی

در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با جذاب ترین زوج های هالیوودی صحبت کنیم. بعضی از زوج‌ها در هالیوود بسیار سر و صدا به پا کردند. ازدواج و یا همبازی بودن این زوج‌های جذاب هالیوودی توانسته است حواشی بسیار زیادی به وجود بیاورد. اگر شما نیز به دنیای جذاب هالیوود علاقه دارید تا پایان این‌ مطلب ما را همراهی کنید تا در رابطه با این موضوع جذاب اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم.

معرفی جذاب ترین زوج های هالیوودی

جذاب ترین زوج های هالیوودی

 

برد پیت و آنجلینا جولی یکی از جذاب‌ترین زوج‌های هالیوودی

 یکی از زوج‌های معروف هالیوود آنجلینا جولی و بردپیت می باشند که جزو جذاب ترین زوج های هالیوودی به حساب می‌آیند. این زن و شوهر جذاب و خوشتیپ و زیبا جزو پرطرفدار‌ترین بازیگران هالیوود نیز می‌باشند. این زوج جذاب چندین کودک را به فرزندخواندگی گرفتند و خود نیز صاحب یک فرزند دختر شدند.

 

البته کار این زوج جذاب و زیبا به جدایی کشید. آشنایی برد پیت و آنجلینا جولی و شروع رابطه عاشقانه آن‌ها از فیلم آقا و خانم اسمیت شروع شد. آن‌ها در این فیلم هم‌بازی بوده و به عنوان یک زن و شوهر به ایفای نقش می‌پرداختند. در این فیلم رابطه عاشقانه و نزدیک این دو فرد شروع شد و به ازدواج منتهی گردید.

 

آنجلینا جولی و برد پیت بعد از ازدواج‌شان تنها یک فیلم به نام by the sea با هم بازی کردند. این فیلم روایت دهنده داستان زندگی یک زن و شوهر جوان می باشد که ازدواج‌شان دچار بحران و مشکل شده است. البته این دو بازیگر فیلم‌های بسیار زیادی بازی کردند.

 

دانلود رایگان فیلم‌های برد پیت مانند بابیلون، درخت زندگی، جنگ جهانی زد، بخوان و بسوزان، جاسوس بازی، بابل، فیوری، روزی روزگاری در هالیوود و … با دوبله فارسی امکانپذیر است. می‌توان گفت این دو بازیگر جزو بازیگران بسیار پرکار در هالیوود می‌باشند. شما می‌‌توانید تمام فیلم‌های این دو بازیگر را به صورت رایگان و با دوبله فارسی از سایت 24مووی دانلود نمایید.

معرفی جذاب ترین زوج های هالیوودی

جذاب ترین زوج‌ها

درو بریمور و آدام سندلر

درو بریمور و آدام سندلر‌ جزو جذاب ترین زوج های هالیوودی به حساب می‌آیند. این دو بازیگر برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ در یک فیلم با یکدیگر همکاری نمودند. البته این کار پایان همکاری آن‌ها نبود. چند سال بعد این دو فرد در یک فیلم دیگر دوباره همبازی شده و با همدیگر همکاری کردند.

 

داستان این فیلم به گونه‌‌ای بود که بریمور به عنوان یک دختر جوان و زیبا دچار فراموشی شده بود و سندلر سعی داشت تا خاطرات گذشته را برای او یادآوری کند.همکاری بعدی این دو فرد در سال ۲۰۱۴ بود که در فیلم مخلوط با یکدیگر همبازی بودند.

 

پس از فعالیت‌های بسیار زیادی که این دو زوج با همدیگر در فیلم‌های متعدد داشته‌اند تصمیم می‌گیرند که رابطه خود را جدی کرده و آن را به ازدواج ختم کنند. دانلود رایگان فیلم مخلوط با دوبله فارسی امکانپذیر است.

 

جولیا رابرتز و ریچارد گی یر یکی دیگر از جذاب ترین زوج های هالیوودی

جولیا رابرتز و ریچارد گی یر در فیلم زن زیبا با همدیگر به همکاری پرداختند و همبازی هم بودند. فیلم زن زیبا یک فیلم کمدی و عاشقانه می‌باشد. همکاری بعدی جولیا رابرتز و ریچارد گی یر در سال ۱۹۹۰ می‌باشد. این دو در این سال مجددا با هم در فیلمی مشغول به بازی بودند.

 

بعد از آن ریچارد گی یر به هالیوود سفر کرده و زندگی خود را در آنجا شروع می‌‌کند. بعد از این اتفاق روابط این دو بازیگر با همدیگر صمیمی‌تر شده و وارد یک رابطه عاشقانه می‌شوند.

 

اما این رابطه به صورت مخفیانه ادامه پیدا می‌کند تا نه سال بعد که در فیلم عروس فراری این دو بازیگر با همدیگر همکاری کرده و رابطه عاشقانه و صمیمی خود را علنی می‌کنند. بعد از پایان یافتن این فیلم دو بازیگر با همدیگر ازدواج کرده و زندگی مشترک خود را شروع می‌کنند.

معرفی جذاب ترین زوج های هالیوودی

هالیوود

جولیا رابرتز نیز جزو یکی از بازیگران خانم در هالیوود می‌باشد که فیلم‌های بسیار زیاد و موفقی بازی کرده است. دانلود رایگان فیلم‌های این بازیگر شامل بخور عبادت کن عشق بورز، عروس فراری، هیولای پول، زن زیبا، مایکل کولینز، ناتینگ هیل، یازده یار اوشن و … با دوبله فارسی امکانپذیر است.

 

هر کدام از این فیلم‌ها روایتگر داستانی بسیار خاص و بی‌ نظیر هستند که جولیا رابرتز توانسته است در آن‌ها به ایفای نقش بپردازد و یک نقش بسیار به یادماندنی را از خود برجای بگذارد. این بازیگر همواره احساس اطمینان و آرامش را به مخاطب القا می‌کند.

 

جولیا رابرتز نقشه‌های پیچیده و خیلی سنگین را بازی نمی‌کند و همواره در نقش یک انسان عاشق پیشه و آرام جا افتاده به ایفای نقش می‌پردازد. همین موضوع نیز سبب موفقیت فیلم‌های او شده است.

 

لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت

لئوناردو دی کاپریو یکی از بازیگران سرشناس هالیوود می‌باشد که اکثر افراد نام این بازیگر سرشناس و پر از استعداد را شنیده‌اند. شما کمتر کسی را پیدا می‌‌کنید که بازی زیبا و درخشان لئوناردو دی کاپریو را در فیلم‌های سینمایی ندیده باشد و او را تحسین نکرده باشد.

 

می‌توان گفت یکی از معروف‌ترین نقش‌ آفرینی‌های این بازیگر پر از استعداد فیلم تایتانیک می باشد. این فیلم نقطه پرتاپ لئوناردو دی کاپریو نیز بوده است و سبب شده است که او بسیار معروف گردد. لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت در فیلم تایتانیک با همدیگر هم بازی شده و همکاری خود را شروع کردند.

 

البته این پایان کار آن‌ها نبوده است. زیرا آن‌ها در فیلم های دیگر نیز با یکدیگر همکاری کردند. بعد از فیلم تایتانیک این دو بازیگر ۱۱ سال بعد در فیلم جاده انقلابی با همدیگر همبازی شده اند. این فیلم نیز مانند تایتانیک توانست فیلم بسیار پر افتخاری باشد و کاندید جایزه اسکار نیز شود. همچنین توانست جایزه بازیگر دوم نقش مرد را نیز از آن خود کند.

 

شاید برای شما جالب باشد که بدانید این بازیگر ۶ بار نامزد جایزه اسکار شد، اما جایزه اسکار خیلی دیر به او تعلق گرفت. لئوناردو دی کاپریو بازیگری می‌باشد که حضورش در یک فیلم می‌تواند سبب شود آن فیلم به صورت بسیار عالی دیده شود.

 

یکی از دلایل موفقیت فیلم‌ها حضور همین بازیگر نام آشنا می‌باشد. دانلود رایگان فیلم هایی مانند تایتانیک، اگه می تونی منو بگیر، هوانورد، مرحوم، جانگوی رها شده از بند، گرگ وال استریت، از گور برگشته و … با دوبله فارسی از سایت 24مووی میسر است.

 

دیدن هر کدام از این فیلم‌ها خالی از لطف نیست. دانلود رایگان فیلم‌های لئوناردو دی کاپریو با دوبله فارسی سبب می‌شود تا شما تمام این فیلم‌ها را بتوانید به صورت رایگان و در سریع ترین زمان ممکن در دست داشته باشید و اوقات بسیار خوشی را با دیدن این فیلم‌ها برای خود رقم بزنید.

معرفی جذاب ترین زوج های هالیوودی

هنکس

جذاب ترین زوج های هالیوودی ریتا ویلسون و تام هنکس

می توان گفت این زوج جزو جذاب ترین زوج های هالیوودی به حساب می‌ آیند. البته باید در نظر داشته باشید تام هنکس قبل از ریتا ویلسون ازدواج کرده و صاحب دو فرزند بوده است. اما این دو بر سر صحنه فیلم دوستای صمیمی با یکدیگر آشنا شدند و به همکاری پرداختند.

 

سپس در سال ۱۹۸۸ ازدواج کرده و صاحب دو فرزند پسر شدند. می‌ توان گفت تام هنکس جزو معدود بازیگرانی می‌باشد که سالیان طولانی به همسر خود وفادار ماند و می‌‌توان به او لقب وفادار‌ترین مرد را در بین بازیگران هالیوودی اعطا کرد. همچنین یکی از سرشناس‌ترین و محبوب‌ترین بازیگران در هالیوود به حساب می‌آید و طرفداران بسیار زیادی دارد.

 

 اگر بخواهیم به معرفی فیلم‌هایی که تام هنکس در آن به ایفای نقش پرداخته است بپردازیم می‌توان فیلم‌های متعدد و بسیار زیادی را نام ببریم. تام هنکس بازیگر بسیار فعال در صنعت هالیوود می‌باشد که توانسته است فیلم های موفق بسیار زیادی را بازی کند.

 

دانلود رایگان فیلم‌های پینوکیو، مردی به نام اوتو، دور افتاده و … با دوبله فارسی را می توانید در سایت https://24movie.net انجام دهید. دیدن هر کدام از این فیلم‌ها خالی از لطف نیست و می‌تواند لحظات بسیار عالی را برای شما بسازد.

 

جمع بندی در رابطه با جذاب ترین زوج های هالیوودی

در مطالب بالا سعی کردیم تا در رابطه با جذاب ترین زوج های هالیوودی و فیلم‌هایی که در آن به ایفای نقش پرداختند صحبت کنیم. هالیوود دنیایی بسیار پیچیده و جذابی دارد. بازیگران معروف هالیوودی را می‌توان جزو بهترین بازیگر‌ها در کل دنیا دانست که شما با دیدن فیلم‌های هالیوودی می‌توانید وارد یک دنیای پر از رمز و راز شوید و اوقات بسیار خوشی را برای خود رقم بزنید.

 

اگر می‌خواهید اوقات فراغت خود را به صورت عالی سپری نمایید می‌توانید با دانلود رایگان فیلم‌های هالیوودی با دوبله فارسی از سایت 24مووی لحظات بسیار خوبی را برای خود فراهم کنید.

 

امید است با این مطالب توانسته باشید در رابطه با جذاب ترین زوج های هالیوودی و فیلم هایی که بازی کرده‌اند اطلاعات مفیدی به دست آورید. اگر قصد دیدن فیلم‌های این زوج‌های جذاب و مطرح را دارید بتوانید از سایتی مطمئن این کار را انجام دهید.