پارس ناز پورتال

معرفی محصولات مراقبت از پوست ایده آل شبانه

معرفی محصولات مراقبت از پوست ایده آل شبانه

محصولات مراقبت از پوست ایده آل شبانه 

باید بدانید که در شب هنگام نیز میتوان مراقب پوست بود، شما میتوانید با به کار گرفتن پیشنهاد هاي زیر همه ي وقت پوستی سالم و شاداب داشته باشید. شما احتمالاً صورت خود را دو بار در روز می شویید، اما همانگونه که رشد میکنید، کار، بچه ها و مسئولیت هاي اخیر به سراغتان می‌آید و زمان کوتاهی در اختیار دارید.

 

بنابراین اگر تنها زمانی که می‌توانید از پوست خود مراقبت کنید شب هست. برترین کاری که گذشته از خواب می‌توانید انجام دهید این هست که آرایش خود را پاک کنید.

 

مرحله اول: پاک کردن
بهتر هست دو بار این مرحله را انجام دهید تا تمام آرایش پاک شود و پوست کاملا تمییز شود. نخستین گام پاک کردن آرایش سطحی و گام دوم پاک کردن خلل و فرج می باشد. از پاک کننده مخصوص نوع پوست خود، چرب، خشک، و غیره بهره گیری کنید. و سپس از یک برس برای تمیز کردن عمیق تر بهره گیری کنید.

 

هنگامی که نوجوانان هستید یا بیست ساله هستید ژل مخصوص آکنه برترین گزینش هست. با بالا رفتن سن، ممکن هست این کرم ها برای پوست شما خشن باشند بنابراین کرم هاي پاک کننده سنگین تر بهره گیری کنید.

 

مرحله دوم: تونر
 به گزارش پارس ناز بهره گیری از یک تونر بدون الکل، مثل عنبر سائل، تمام ناخالصی ها را از پوست شما پاک می‌کند. در بعضی افراد تونر بیش از حد خشن هست، بنابراین اگر پوست حساسی دارید این مرحله را انجام ندهید. و یا آن را کمتر انجام دهید.

 

مرحله سوم: محصولات لایه اي
درست مثل صبح، لایه هاي زیادی از محصولات را برای حداکثر نفوذ بهره گیری کنید. نخستین محصول باید یک سرم باشد. از سرم حاوی اسید هیالورونیک بهره گیری کنید که به جلوگیري از چین و چروک کمک کند. سرم هاي حاوی ویتامین نیز از صدمه به پوست جلوگیري میکند و صدمه هاي قبلی را نیز ترمیم می‌کند. اگر شما هیپرپیگمانتاسیون «لکه هاي ناشی از آفتاب» دارید محصولات حاوی رتینول بخرید؛ این محصولات بدون نسخه نیز ارائه می‌شوند.

 

بعد از سرم از مرطوب کننده بهره گیری کنید. با افزایش سن، به احتمال چندان به دنبال محصولات با فرمول سنگین تر هستید. برای بعضی از افراد ژل بسیار سبک مناسب هست.آخرین کار بهره گیری از کرم دور چشم هست که از چروک هاي دور چشم ناشی از پیری محافظت میکند. مراقب باشید این کرم ها را به آرامی اعمال کنید و از کشیدن پوست پیشگیری کنید. همین طور نقاط تیره ایجاد آسیب اکثر ایجاد نکنید.