پارس ناز پورتال

معرفی چای برای گروه های خونی مختلف

مجموعه : رژیم و تغذیه
معرفی چای برای گروه های خونی مختلف

معرفی چای برای گروه های خونی مختلف 

چای بعنوان نوشیدنی ثابت در بین خانواده ها رواج یافته اسـت.گروه هاي خونی مختلف در انسانها وجو دارد و هم چنین چای هاي مختلفی هم وجود دارند کـه هرکدام برای یک گروه خونی مناسب هستند. چای بعنوان یکی از سالمترین نوشیدنیها شناخته شده اسـت و تاثیر آن بر اساس گروه خونی متغییر اسـت. چایی از جمله نوشیدنی هاي ترک نشدنی خیلی از ماهاست.

 

اگر میخواهید بدانید کـه چای مناسب برای گروه هاي خونی چیست این مطلب را دنبال نمایید.

 

چای مناسب گروه خونی A
افراد با گروه خونی A افرادی عاطفی و تحلیل گر هستند کـه زیاد در دسترس استرس قرار می گیرند. برای این افراد ترکیبی از گل یاس، چای سبز،گل همیشه بهار و آویشن فوق العاده خواهد بود. تا هم استرس کمتری داشته باشند و هم آرامش بیشتری بگیرند.

 

چای مناسب گروه خونی B
افراد با گروه خونی B متابولیسم کم کاری دارند. بیماری هاي خود ایمنی، چاقی و اضطراب از جمله بیماریهای آنهاست. این افراد لازم اسـت چای سبز تازه بدون هیچ افزوده اي بنوشند تا متابولیسم را افزایش دهند و یا چای ساده سیاه بدون هیچ قندی مصرف کنند.

 

چای مناسب گروه خونی AB
گروه خونی AB افرادی هستند درونگرا و با بصیرت، بهمین دلیل خیلی استرس ندارند. میل جنسی این افراد کمتر اسـت، بهمین منظور انواع چای سبز با ترکیب نعناع و پونه، چوب صندل، گزنه برای این افراد مناسب اسـت،آنچه کـه بـه شدت توصیه میشود ترکیب چای سبز و نعنا اسـت کـه برای انها بسیار مفید واقع میشود.

 

چای مناسب گروه خونی O
این افراد باید از مصرف نوشیدن شیر و گلوتن خودداری کنند. حتی اگر هیچ استرسی نداشته باشند اسید معده انها بـه شدت در طول زندگی آزارشان میدهد. چای سبز سنجا و زنجبیل برای این افراد فوق العاده اسـت، این افراد برای این کـه سیستم گوارشی خودرا تقویت کنند همیشه در چایشان زنجبیل داشته باشند.