پارس ناز پورتال

معرفی گوشی Kodak Ektra همراه با دوربین پیشرفته

معرفی گوشی Kodak Ektra همراه با دوربین پیشرفته

معرفی گوشی Kodak Ektra همراه با دوربین پیشرفته 

گوشی موبایل کداک اکترا در نوع خاصی عرضه شده هست،علاقمندان به عکاسی شاید عاشق این گوشی شوند چون دوربین پیشرفته اي دارد.گوشی تلفن همراه کداک اکترا در بازار ایالات متحده کشور آمریکا نیز عرضه شد. گوشی تلفن همراه Kodak Ektra محصولی میان‌رده بوده و مهم‌ترین قابلیت‌هاي آن به بخش دوربین و عکاسی مربوط می شوند.

 

این گوشی گوشی سال قبل معرفی شد. این محصول جزو میان‌رده‌هاي بازار اندروید شناخته شده و بارزترین ویژگی آن برآمدگی بسیار چندان دوربین بود. اگرچه این محصول تاکنون محدود به بازارهای کشور انگلستان بود، اما از این پس کاربران ایالات متحده ایالات امریکا نیز می توانند آن را خریداری کنند

 

مهم ترین قابلیت‌هاي گوشی تلفن همراه کداک Ektra به دوربین 21 مگاپیکسلی آن مربوط می‌‎شوند، دوربینی که برآمدگی زیادی داشته و اندازه بسیار بزرگتری در مقایسه با دوربین سایر گوشی هاي هوشمند دارد. بعنوان دیگر مشخصات فنی گوشی تلفن همراه کداک اکترا باید به صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی،

 

اندروید 6 مارشملو، چیپست مدیاتک هلیو ایکس 20، 3 گیگابایت حافظه رم در کنار 32 گیگابایت ظرفیت داخلی و همین طور یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.برای انتقال داده‌ از گوشی گوشی کداک اکترا باید از کابل یو اس بی نسخه C بهره گیری کنید. این دستگاه توسط خود کداک ساخته نشده و Bullitt Group وظیفه ساخت آن را بر عهده داشته هست.

 

بعنوان دیگر از محصولات بسیار بسیار مشهور ساخته شده به دست Bullitt Group باید به گوشی هاي گوشی جان سخت Cat اشاره کرد. می توانید این محصول را با پرداخت 400 دلار از وب سایت Kodak خریداری کنید.