پارس ناز پورتال

معرفی 7 آجیل مخلوط پرطرفدار و ترکیبات آنها

معرفی 7 آجیل مخلوط پرطرفدار و ترکیبات آنها

وقتی صحبت از انواع آجیل و خشکبار به میان بیاید، ناخودآگاه واژه تنوع در سر آدم شکل می‌گیرد. این که آدم سر و کارش با کلی خوراکی سالم است و هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های مختلفی برای سلامت بدن دارند.

 

از گذشته، برای کسانی که انتخاب کردن برایشان سخت است، آمده‌اند برخی آجیل و خشکبار را باهم ترکیب کرده‌اند تا انواع آجیل مخلوط شکل بگیرد و اینطوری آدم برای انتخاب، کار ساده‌تری داشته باشد و از هر آجیلی که می‌خواهد طعم‌شان را بچشد، داشته باشد.

 

حالا فارغ از این دلیل، مناسبت‌های مختلفی که ما در ایران جشن می‌گیریم نیز، دلیلی برای ساختن مخلوط انواع آجیل شده است. اینجا قرار است باهم ببینیم انواع آجیل مخلوط پرطرفدار کدامند و از کجا می‌شود، بهترین آن‌ها را خریداری کرد.

 

انواع آجیل مخلوط پرطرفدار کدامند؟

 

درباره انواع آجیل، می‌شود مقالاتی طولانی نوشت. ما هم قرار نیست اینجا لیست انواع آجیل و خشکبار را برایتان بیاوریم. صرفا قرار است به بررسی آجیل مخلوط پرطرفدار در میان ایرانیان بپردازیم و ببینیم شهرت و محبوبیت فعلی آن‌ها از کجا آمده و دلیلش چیست. آماده‌اید مخلوط های آجیل پذیرایی برای مهمانی ها را باهم بشناسیم؟

 

آجیل چهار مغز

معرفی 7 آجیل مخلوط پرطرفدار و ترکیبات آنها

مخلوط آجیل چهار مغز، هم حسابی محبوب است و هم خیلی خوشمزه. تصور کنید، مخلوطی وجود دارد که پر شده از مغز و آجیلی که دوست دارید. خوبی این مخلوط این است که امکان ندارد جلوی کسی قرارش دهید و آن فرد یک مغز مورد علاقه برای خوردن پیدا نکند.

 

بادام هندی، پسته، بادام و فندق، مخلوط آجیل چهار مغز را تشکیل می‌دهند و می‌شود از آن در هر مناسبت و به هر دلیلی استفاده کرد. البته بیشتر استفاده از این آجیل برای پذیرایی از مهمان در نوروز است. درباره انواع آجیل ها که اینجا اسم‌شان را آوردیم، می‌توانید جداگانه مطالعه کنید و ببینید تا چه حد هرکدام‌شان برای سلامت شما مفید هستند.

 

آجیل هفت مغز

شاید در نگاه اول کمی عجیب به نظر برسد که هفت مغز از چه چیزهایی تشکیل شده ولی باید بگوییم این مخلوط جزء مخلوط‌های پرطرفداری است که آدم‌ها با یا بدون مناسبت، خریداری کرده و مصرف می‌کنند.

 

اسم انواع آجیل موجود در این مخلوط می‌تواند بسته به فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید، فرق بکند. به همین خاطر چیزی که ما اینجا می‌نویسیم، لزوما ترکیب اصلی و قطعی آن نیست. بادام هندی، بادام، فندق، پسته، تخمه کدو گوشتی، کشمش، بادام زمینی ترکیبی است که آجیل هفت مغز را تشکیل می‌دهد.

 

آجیل شیرین

از اسمش پیداست که اینجا قرار نیست آجیلی با طعم شور یا تند پیدا کنید. آجیل شیرین عموما جزء آن دسته از مخلوط‌هاست که برای شب یلدا یا کسانی است که نمی‌خواهند شیرینی‌های مصنوعی مصرف کنند.

 

لیست انواع آجیل موجود در این مخلوط نیز قطعی نیست و ممکن است هر فروشنده‌ای بسته به دیدی که نسبت به آجیل شیرین دارد آن را بچیند. غالبا این مخلوط حاوی پسته، بادام منقا با پوست، مغز فندق، مویز، کشمش سبز، مویز و بادام هندی است.

 

آجیل مشکل گشا

استفاده از آجیل مشکل گشا بیشتر اوقات در مراسم‌های مذهبی که می‌تواند شامل اعیاد و شادی‌ها باشد، مرسوم است. مغز بادام، مغز فندق، مغز پسته، نخودچی، کشمش سبز، نقل و توت خشک از جمله خوشمزه‌های سالمی است که در این ترکیب آجیلی وجود دارد و در بین ایرانیان بسیار محبوب است.

 

آجیل یلدا

معرفی 7 آجیل مخلوط پرطرفدار و ترکیبات آنها

این مخلوط هم از قبل آشناست. تقریبا همه ایرانی‌ها یک بار با این مخلوط خوشمزه روبرو شده‌اند و طعم آن را چشیده‌اند. شب یلدا به خاطر میزان اهمیتش برای ایرانی‌ها و جشن گرفتن هر ساله‌اش، محبوبیت بالایی دارد. در عین حال در این شب خوشایند و باشکوه، همیشه خوراکی‌هایی وجود دارد که همواره مصرف می‌شود.

 

در کنار انار و هندوانه و فال حافظ، پای ثابت این شب، مخلوط آجیل شب یلدا هم هست. ترکیب این آجیل مغز بادام، بادام منقا با پوست، بادام هندی، پسته، گردو، انجیر، کشمش سبز و کشمش شاهانی است. تقریبا آجیل شیرینی به حساب می‌آید.

 

آجیل شب عید

فکر نکنیم، لازم باشد درباره لزوم خرید آجیل شب عید و اهمیت این مخلوط برایتان بنویسیم. پسته اکبری برشته زعفرانی، بادام هندی برشته زعفرانی، فندق برشته با پوست، تخمه جابانی برشته و تخمه کدو گوشتی برشته از جمله محتویات تشکیل‌دهنده آجیل شب عید به حساب می‌آید. همواره به عنوان امکانی مناسب برای پذیرایی در ایام نوروز به شمار می‌رود و طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

 

آجیل برزیلی

آجیل برزیلی که بیشتر از همه پر شده است از بادام برزیلی، خاصیت درمانی بسیار زیادی دارد و دلیلش هم غنی بودن این مخلوط از سلنیوم است. بیشتر اوقات ممکن است از طرف پزشک خود، دعوت به خرید آجیل برزیلی شوید و چیزی که اهمیت بسیار بالایی دارد میزان مصرف شماست و همچنین کیفیت محصولی که دارید خریداری می‌کنید.

 

حالا نکته مهم این است که شما 7 آجیل مخلوط پرطرفدار را شناختید اما برای خرید انواع آجیل باید چه کار کنید؟ کجا بروید که کیفیت محصولاتش تضمین شده باشد؟

 

انواع آجیل مخلوط را به راحتی سفارش دهید

 

معرفی 7 آجیل مخلوط پرطرفدار و ترکیبات آنها

ما از میان فروشگاه‌های بسیار زیادی که وجود داشت، گشتیم و بررسی کردیم و رسیدیم به فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار بارجیل. آجیل و خشکبار بارجیل از تنوع بسیار زیادی برخوردار بوده و کیفیت محصولات این فروشگاه مثال‌زدنی است.

 

ارسال رایگان و سریع یکی از ویژگی‌ها و مزایایی است که این فروشگاه دارد و در عین حال دست شما برای خرید هر نوع آجیل مخلوط و کاربردی که بخواهید باز است. خرید از بارجیل به گونه‌ای است که آدم را حسابی راضی و خیال آدم را از بابت داشتن خریدی امن و آسان، راحت می‌کند.