پارس ناز پورتال

مناسب‌ترین زمان برای سفر به کیش

مناسب‌ترین زمان برای سفر به کیش

سفر به جزیره زیبا و دیدنی کیش، یکی از سفرهای هیجان‌انگیز و فراموش نشدنی است که می‌توان تجربه کرد. با توجه به آب‌وهوای خاص جزیره و گرم بودن هوا در قسمت جنوبی کشور، بهتر است پیش از سفر، مناسب‌ترین زمان برای سفر به کیش را در نظر بگیرید.

 

البته بهترین زمان سفر به جزیره کیش، لزوماً به آب‌وهوای آن وابسته نیست و باید مناسب‌ها و جشنواره‌های مختلف را نیز در نظر داشته باشید. در این مطلب قصد داریم نگاهی به بهترین سفر به جزیره کیش، بسته به عوامل مختلف، بیندازیم. با ما همراه باشید.

 

مناسب‌ترین زمان سفر به کیش از منظر شرایط آب‌وهوایی

 

همان‌طور که اشاره کردیم، این که بهترین زمان سفر به جزیره کیش، چه وقت است؛ بستگی به انگیزه شما از سفر دارد. اگر بخواهید برای سفر به جزیره کیش، از نظر آب‌وهوایی، بهترین وقت را انتخاب کنید؛

 

فصل بهار و زمستان، بهترین گزینه‌های شما خواهند بود. در این فصول از سال، آب‌وهوای جزیره کمتر شرجی است و برای مسافرانی که عادت به این سبک آب‌وهوا ندارند، موقعیت سفر بهتری فراهم است.

 

در فصل بهار، آب‌وهوای جزیره، تقریباً معتدل شده و میزان رطوبت به اندازه قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. به ویژه اردیبهشت را باید پادشاه ماه‌های سال برای سفر به جزیره کیش، دانست.

 

دو فصل پاییز و زمستان هم در کیش، جذابیت خود را دارند، با این تفاوت که در فصل زمستان میزان رطوبت هوا، کمی کاهش یافته؛ اما همچنان باید انتظار باران‌های تند و ناگهانی موسمی را داشته باشید.

 

به ویژه اگر سفر خود به جزیره کیش را در فصل زمستان، به ماه اسفند موکول کنید، آب‌وهوای بهتری انتظار شما را می‌کشد. نزدیک شدن به بهار، باعث خواهد شد تا سطح رطوبت هوا کاهش پیدا کرده و از گرمای طاقت فرسای جزیره نیز خبری نباشد.

بهترین زمان سفر به کیش برای خرید کردن

بهترین زمان سفر به کیش برای خرید کردن

اگر از آن دسته افرادی هستید که در سفر به دنبال خرید کردن و گشت‌وگذار در مراکز خرید هستند، باید بگوییم که جزیره کیش، یک انتخاب عالی برای شما محسوب می‌شود. برای این که بتوانید خرید مقرون‌به‌صرفه‌ای هم داشته باشید، باید فصل مناسب خرید کردن در جزیره را انتخاب کنید.

 

فصل پاییز، بهترین فصل برای خرید کردن در جزیره کیش، محسوب می‌شود. در این فصل مراکز خرید، بالاترین حد تخفیف‌های خود را عرضه می‌کنند. حتی جالب است بدانید که در این فصل از سال، قیمت بلیط هواپیما تهران کیش هم با تخفیف همراه شده و می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما، هزینه کمتری پرداخت کنید.

 

به‌طور کلی با توجه به مراکز خرید متعددی که در جزیره کیش داریم، سفر به این مقصد جنوبی کشور برای خرید کردن، همیشه داغ و جذاب است. در جای‌جای جزیره، پاساژهای معروف با برندهای مشهور و درجه یک، قرار دارند و اگر حتی کمی اهل خرید کردن و گشت‌وگذار در مراکز خرید باشید، جزیره کیش به یک مقصد گردشگری عالی برای شما تبدیل خواهد شد.

 

مناسب‌ترین زمان سفر به جزیره کیش برای جشنواره‌ها

 

در جزیره کیش جشنواره‌های متعددی برگزار می‌شود و اگر علاقه‌مند باشید که در این جشنواره‌ها شرکت کنید، در فاصله نیمه تیر ماه تا نیمه شهریور ماه، بهترین زمان سفر را پیش روی خود دارید. در این زمان، جشنواره‌های زیادی در جزیره برگزار می‌شود.

 

همین‌طور اگر اهل موسیقی و کنسرت رفتن باشید هم در همین فاصله زمانی، شانس آن را خواهید داشت تا در کنسرت‌های متعددی حضور پیدا کنید. البته شما به‌راحتی می‌توانید پیش از سفر به جزیره، وضعیت کنسرت‌ها و برگزاری جشنواره‌های مختلف را بررسی کنید و مطابق با همان برنامه، نسبت به خرید بلیط هواپیما پرواز کیش تهران، اقدام کنید.

 

لازم به توضیح است که در اکثر مواقع قیمت خرید بلیط هواپیما به مقصد کیش در زمان برگزاری جشنواره‌های مهم، تا حدودی بالاتر از چیزی است که باید در شرایط عادی برای خرید بلیط هواپیما، بپردازید.

چه زمانی جزیره کیش خلوت‌تر از همیشه است؟

چه زمانی جزیره کیش خلوت‌تر از همیشه است؟

 

برخی افراد مایل هستند که سفر خود به هر مقصدی را در دوره خلوتی و آرام بودن آن، انجام دهند. اگر برای سفر به جزیره کیش نیز به دنبال زمانی هستید که جزیره نسبت به دیگر مواقع، خلوت‌تر باشد؛ باید وضعیت آب‌وهوایی گرمسیری آن را تحمل کرده و سفر خود را به اواخر بهار و فصل تابستان موکول کنید.

 

در این زمان به دلیل شرجی شدن هوا و شروع گرمای زیاد جزیره، کمترین میزان مسافر به کیش روانه می‌شود. اما اگر بتوانید با گرمای هوا کنار بیایید، فرصتی است که هم بلیط کیش ارزان‌قیمت را خریداری کنید و هم در سفر به جزیره برای رزرو هتل کیش و… ، از قیمت‌های مناسب‌تری برخوردار شوید.

 

هزینه سفر به کیش چقدر است؟

برای این که بخواهیم هزینه سفر به کیش را برآورد کنیم؛ مهم‌ترین فاکتور زمان سفر به جزیره است. بسته به این که کدام فصل و موعد از سال را برای خرید بلیط هواپیما کیش انتخاب کرده باشید، هزینه‌های سفر شما، متفاوت خواهد بود.

 

همین‌طور هتل محل اقامت در جزیره نیز در برآورد هزینه کلی سفر به کیش، تاثیر مستقیم دارد. از این روی اگر می‌خواهید که سفرتان به جزیره کیش، با هزینه کلی کمتری همراه باشد، باید به سراغ زمانی از سال بروید که جشنواره‌ای در کیش برگزار نشده یا در تعطیلات و مواعد خاص قرار نداشته باشد.

 

خرید بلیط هواپیما کیش از اسنپ تریپ

اگر به هر دلیلی تصمیم دارید که سفری به جزیره کیش داشته باشید، برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما ، اسنپ تریپ، بهترین موقعیت را در اختیار شما قرار داده است. به این صورت، کافی است که برای خرید بلیط هواپیما، سری به اپلیکیشن اسنپ تریپ زده و مطابق با زمان‌بندی مورد نظر خود، بهترین تجربه خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران کیش یا سایر مسیرها به جزیره را داشته باشید. شما چه نظر و تجربه‌ای در این باره دارید؟