پارس ناز پورتال

میدونی کی کیش بری؟ تفریحات جذاب و دیدنی کیش

میدونی کی کیش بری؟ تفریحات جذاب و دیدنی کیش

کیش جزء جزایر زیبا و لوکس ایران است که بدلیل جاذبه های گردشگری و دارا بودن هتل های مدرن، سالانه بالای یک میلیون نفر وارد کیش می شوند. کیش از اوایل خرداد ماه تا انتهای مهر ماه آب و هوا گرم و شرجی دارد اما در شب از شدت این گرما کاسته می شود. با توجه به آب و هوای گرم این جزیره بهترین زمان سفر، انتهای فصل پاییز و زمستان است.

 

اگر از کسانی که به کیش سفر کرده‌اند در مورد بهترین فصل سفر به کیش بپرسید، غریب به اتفاق پاییز و زمستان را برای گردش در کیش پیشنهاد می‌کنند. چراکه با توجه به اقلیم بیابانی و گرم این خطه، این جزیره پاییز و زمستان معتدل و دلپذیری دارد به طوری که می‌توانید با لباس‌های تابستانه در آن گردش کنید.

 

وسط هفته بهترین زمان سفر به کیش

برای سفر به کیش بهتر است وسط هفته را خالی کنید تا بتوانید یک سوم از هزینه‌های بلیط رفت و برگشت و همچنین محل اقامت در هتل‌ها را نسبت به آخر هفته ذخیره کنید.

 

تفریحات هیجان انگیز کیش

 

کیش جزیره‌ای است که به تفریحات هیجان‌انگیز و محبوبش معروف است. معمولا مسافران کیش تفریحات آبی آن را از دست نمی‌دهند زیرا تفریحات آبی تجربه هیجان‌انگیز و لذت‌بخشی را ایجاد می کند. تفریحات آبی شامل: سوار شدن در کشتی‌های تفریحی، جت اسکی، انواع قایق‌ها، کیبل اسکی، تم پارک آبی کیش، پاراسل، غواصی و پلاژ آقایان و خانم‌ها برای شنا در خلیج فارس است.

 

از دیگر تفریحات کیش می توان به دوچرخه‌سواری، تنیس، پینت بال، سواری با ماشین های لوکس، بولینگ و یا شهربازی اشاره کرد.برای دریافت هزینه های تفریحات کیش می توانید در این قسمت کلیک کنید.

 

تمام کسانی که به کیش می روند برای اینکه از سفر خود نهایت لذت را ببرند به دنبال انجام تمام تفریحات هستند. اگر از کسانی که به کیش سفر کرده اند از جذاب ترین تفریحات کیش سوال کنید، قطعا دو مورد را به شما پیشنهاد خواهند داد:

 

1- تفریحات آبی

2- ماشین سواری

کیش یک جزیره آزاد است به همین دلیل انواع خودروهای لوکس دنیا در آنجا وارد می شود و شما به راحتی می توانید آنها را اجاره کنید و از رانندگی با خودروی مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرید.

میدونی کی کیش بری؟ تفریحات جذاب و دیدنی کیش

اجاره خودرو در کیش

 

اجاره ماشین های لوکس در کیش بسیار پرطرفدار می باشد. هم می توانید قبل از سفر و هم با حضور در آنجا اقدام به کرایه کنید. بهتر است که قبل از سفر به دنبال رنت خوردوی مورد علاقه خود باشید تا پس از ورود شما ماشین در اختیارتان قرار گیرد.

 

شما با رنت ماشین می توانید در جزیره رفت و آمد کنید. معمولا حداقل مدت زمان کرایه اتومبیل 24 ساعت است. در زمان رنت ماشین رعایت قوانین کیش جز نکات مهم این جزیره به شمار می رود در نتیجه حتما قبل از سفر اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل نمایید.

میدونی کی کیش بری؟ تفریحات جذاب و دیدنی کیش

مهمترین مزیت اجاره ماشین در کیش، آزادنه گردش کردن در جزیره بدون در نظر گرفتن ساعت است. همچنین شما می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. زیرا هزینه تاکسی در کیش بالا می باشد.

 

مدارک مورد نیاز برای کرایه ماشین در کیش

در صورتی که قصد اجاره ماشین در کیش را دارید لازم است که مدارک و ضمانت نامه های خود را به شرکت ارائه دهید.

 

گواهینامه معتبر

کارت شناسایی معتبر

وجه نقد به عنوان ضمانت (دیپوزیت)

 

دیپوزیت مبلغی است که به امانت به شرکت پرداخت می شود تا پس از بررسی خلافی خودرو، به حسابتان بازگردانده خواهد شد.  

 

سخن آخر

در آخر این متن قصد داریم یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده در این صنعت را به شما معرفی کنیم. شرکت سعادت رنت، یک شرکت بزرگ و معتبر است که طی ده سال فعالیت خود توانسته نمایندگی های فعال در سراسر ایران، جزیره کیش، ترکیه و امارات تاسیس کنند. ماشین های موجود در این شرکت از انواع خودروهای لوکس دنیا تشکیل شده است که شما با توجه به بودجه خود می توانید اقدام به کرایه کنید.

 

سعادت رنت در طول 24 ساعت شبانه روز در خدمت شما مشتریان عزیز است. شما در کیش می توانید خودرو را بدون راننده کرایه کنید. برای کرایه خودرو کافیست از طریق سایت سعادت رنت به صورت رایگان و آنلاین، با انتخاب ماشین مورد نظر اقدام به رزرو کنید. پس از تایید رزرو خودرو شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای ماشین را در هر جای کیش همچون فرودگاه کیش، هتل و مکان های گردشگری تحویل بگیرید.