پارس ناز پورتال

میگرن در ایران در حال افزایش است

میگرن در ایران در حال افزایش است

میگرن در ایران در حال افزایش است 

میگرن و سردرد هاي مزمن و اذيت دهنده کـه گاهی تا مرز خطرناکی هم پیش می‌رود مشکلی اسـت کـه اینروزها خیلی از ایرانیان بـه آن دچار هستند. متاسفانه میگرن شایع‍‌ترین عارضه برای هموطنانمان اسـت کـه اکثر رده هاي سنی بـه آن دچار می‌شوند پیشنهاد میکنیم از داروهای گیاهی برای رفع این عارضه دردناک کمک بگیرند محققین در صدد ریشه کن کردن این عارضه زجرآور هستند.

 

رئیس کلینیک چند تخصصی درد، از وجود ۸ میلیون مبتلا بـه میگرن در کشور خبر داد و گفت: ۱۰ درصد این افراد دچار میگرن حاد هستند.پزشک رمضانی روز سه شنبه در نشست خبری بـه منظور تشریح دستاوردهای داروی درمان قطعی میگرن، اظهارداشت: این داروی گیاهی تولید ایرن، بـه هیچ عنوان مشابه خارجی ندارد.

 

با اعلام این کـه در تهیه و ساخت این دارو از ترکیب ۲۰ نوع گیاه دارویی استفاده شده اسـت، گفت: این دارو تاکنون برای ۱۴۰۰ بیمار گرفتار میگرن در کشور مورد استفاده قرار گرفته و هیچگونه عارضه اي نداشته اسـت.وی با تاکید بر این کـه با استفاده از این داروی گیاهی میتوان میگرن را درمان قطعی کرد، تصریح کرد: افرادی کـه با این دارو درمان میشوند، هیچوقت سر درد نخواهند داشت.

 

رمضانی با اشاره بـه موفقیت درمان میگرن با استفاده از این داروی گیاهی، گفت: ۸۱ درصد بیمارانی کـه از این دارو استفاده کرده اند، درمان قطعی شده اند و ۱۹ درصد نیز حالت گذشته را نخواهند داشت و ممکن اسـت دچار حملات میگرنی شوند.

 

وی در ادامه بـه وضعیت شیوع میگرن در کشور اشاره کرد و افزود: بررسی ها نشان میدهد کـه ۸ میلیون نفر در کشور گرفتار میگرن هستند کـه ۱۰ درصد از این جمعیت، نوع حاد میگرن را دارند.رمضانی در تشریح میگرن حاد، گفت: ۲۱ حمله درسال شاخص میگرن عادی اسـت، اما وقتی این بیماری مزمن شد، ۱۵ حمله در ماه با طول بیش از ۴ ساعت را شاهد هستیم.

 

وی ادامه داد: برهمین اساس، ۸۰۰ هزار نفر در کشور دچار میگرن حاد هستند.