پارس ناز پورتال

نسخه بتای جدید برای ios 10 منتشر شد

نسخه بتای جدید برای ios 10 منتشر شد

نسخه بتای جدید برای ios 10 منتشر شد 

چهارمین نسخه بتا برای ios 10 منتشر شد تا کابران آیفون بتوانند گوشی های خود را به آخرین نسخه بروزرسانی نمایند. شرکت اپل چهارمین نسخه بتای سیستم عامل iOS10 خود را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد. گفته می شود عرضه این نسخه به منظور انجام تست بر روی آیفون، آیپد و آیپاد تاچ بوده است.

 

در این نسخه از iOS علاوه بر افزوده شدن امکانات جدیدی به این پلتفرم، نرم افزارهای Music  و News  آن نیز مجددا بازسازی شده است. اخبار حاصله خبر از توزیع عمومی این سیستم عامل در پاییز امسال می دهند.

نسخه بتای جدید برای ios 10 منتشر شد

اگر شما نیز تمایل به دریافت نسخه بتای عمومی سیستم عامل iOS10  دارید کافی است با مراجعه به بخش Setting  وسپس رفتن به بخش بروزرسانی نرم افزار (Software Update)به کمک بروزرسانی OTA  نسخه بتای عمومی را دریافت نمایید

 

این نسخه معمولا چند روز بعد از نسخه توسعه دهندگان از طریق بروز رسانی OTA  در دسترس قرار می گیرد. اما اگر قصد دارید به عنوان یک توسعه دهنده نسخه ویژه توسعه دهندگان را دریافت نموده وآن را بیازمایید. باید به صفحه توسعه دهنده اپل مراجعه نموده تا بتوانید پروفایل بتا را نصب کنید.

نسخه بتای جدید برای ios 10 منتشر شد

به طور کل می توان گفت، سیستم عامل iOS 10 دارای بسیاری از ویژگی‌های جدید مانند طراحی مجدد نرم‌افزارهای Music و News، طراحی اولین نرم‌افزار Home برای کیت توسعه‌ی خانگی  (HomeKit)، صفحه‌ی قفل و صفحه‌ی خانگی با طراحی جدید برای تجربه‌ی ابزارک (widget)، افزوده شدن قابلیت‌های جالب و فراوان به نرم‌افزار پیام‌رسان iMessage و غیره است.

 

نسخه بتای سوم iOS 10  که برای  توسعه ‌دهندگان در ۲۸ تیر ماه منتشر شد، شامل چندین تغییر جدید از جمله واکنش جدید موتور Taptic در زمان قفل کردن دستی آیفون‌های جدید، تغییراتی در نرم‌افزارهای سلامتی و فعالیت ورزشی، همچنین تنظیمات سیری که دسترسی های نرم افزاری را به این منشی صوتی کنترل می نماید و موارد دیگر است.

 

در روزهای آینده، ویژگی‌های جدید نسخه‌ی توسعه‌دهندگان چهارم بتای iOS 10  را بررسی مورد بررسی قرار خواهیم داد.