پارس ناز پورتال

نمک آبرود و تجربه سفری رویایی! در این مکان گردشگری بسیار زیبا

نمک آبرود و تجربه سفری رویایی! در این مکان گردشگری بسیار زیبا

آیا تا به حال به نقطه ای از ایران سفر کرده‌اید، که در یک روز بتوانید چندین تفریح مهیج را همراه خانواده و با خیال راحت انجام دهید؟ تله کابین، پینت بال، سورتمه در جنگل، کارتینگ، عبور از پل معلق، زیپ لاین و در نهایت پرواز با پاراگلایدر، البته این همه ماجرا نیست. تفریحات هجان انگیزتان را با چاشنی منحصر به فرد آب و هوای مدیترانه ‌ای، بوی جنگل و آبی دریا ترکیب کنید.

 

بله خیالی است، اما خواب نمی بینید! چمدانتان را برای یک سفر رویایی به نمک آبرود ببندید و با ما همراه باشید. برخی از شگفت انگیزترین ها که می توانید در سفر به نمک آبرود تجربه کنید را باهم بررسی خواهیم کرد:

 

جاده چالوس

وارد یکی از زیبا ترین جاده های ایران شوید. این سفر مهیج از جاده پر پیچ و خم چالوس شروع می شود. به سمت شهر چالوس که حرکت کنید کم کم بوی شمال به مشامتان می خورد، وقتی از شهر چالوس ۱۲ کیلومتر به سمت تنکابن حرکت کنید، به شهرک توریستی نمک آبرود می رسید.

نمک آبرود و تجربه سفری رویایی! در این مکان گردشگری بسیار زیبا

شهرک توریستی نمک آبرود

شهرک نمک آبرود داری 2 ورودی و خروجی مجزا است. یکی برای مالکین و دیگری برای گردشگرانی که وارد شهرک می شوند. پس از ورود به شهرک نمک آبرود که شدید، تقریبا ۵ دقیقه با تحقق رویایی که در موردش صحبت کردیم فاصله دارید.از ورودی شهرک به سمت جنگل که حرکت کنید.

 

به امکانات تفریحی-رفاهی  نمک آبرود نزدیک می شوید. اول کارتینگ و چند فضای تفریحی رو باز که در آنها قلیون و چای سرو می شود می بینید. بالاتر که می روید، به سورتمه، زیپ لاین، شهر بازی و سپس به تله کابین می رسید. تله کابین نمک آبرود دارای 2 خط مجزا است، که هر کدام منظره منحصر به فردی دارند.

 

نمک آبرود فقط قسمتی از دیدنی های شهر چالوس را در خود جای داده است. اگر می خواهید با تمام جاذبه دیدنی چالوس آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم مقاله جاهای دیدنی چالوس را در مجله گردشگری هتل یار مطالعه کنید.

 

منبع این مقاله : بهترین جاهای دیدنی چالوس